Data: 2011-07-29 22:11:37 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
BMW X1 | |
W dniu 2011-07-29 15:00, Maciej S. pisze:
Zamierzam kupić. Taka różnica w mocy i przyspieszeniu nie jest znikoma - to całkiem dużo. Ale jeżeli to jedyna różnica i ma to kosztować 13tys, to trochę drogo - dowiedz się czym różnią się te silniki. Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM. Natomiast jak są tam jakieś poważniejsze różnice - rozrząd czy turbina, to i tak chipem się da wzmocnić tego słabszego. |
|
Data: 2011-07-29 22:01:47 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
BMW X1 | |
On Fri, 29 Jul 2011 22:11:37 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to zachipujesz jeszcze bardziej niż do 177KM. Prawdopodnie nie tylko. W E87N 120d i 118d miały m.in inne turbo. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-07-29 22:40:46 | |
Autor: kamil | |
BMW X1 | |
On 29/07/2011 21:11, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2011-07-29 15:00, Maciej S. pisze: A proba naprawienia czegokolwiek w silniku na gwarancji zostanie skwitowana usmiechem. -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-07-29 23:42:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
BMW X1 | |
W dniu 2011-07-29 23:40, kamil pisze:
Bo jeżeli tylko programem, to za dużo mniejsze pieniądze sobie to Można poczekać (co też ma swoje zalety, bo cieszysz się z samochodu o jeden raz więcej), albo chipować jakimś piggybackiem. |
|
Data: 2011-07-29 21:59:52 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
BMW X1 | |
On Fri, 29 Jul 2011 23:42:14 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Można poczekać (co też ma swoje zalety, bo cieszysz się z samochodu o jeden raz więcej), albo chipować jakimś piggybackiem. Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-07-30 00:55:52 | |
Autor: kamil | |
BMW X1 | |
On 29/07/2011 22:59, Robert Rędziak wrote:
On Fri, 29 Jul 2011 23:42:14 +0200, Tomasz Pyra Bzdura, nadal mozna zalozyc. -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-08-01 21:04:43 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
BMW X1 | |
On Sat, 30 Jul 2011 00:55:52 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:
Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu. Można. A potem można co chwilę resetować pamięć ECU, wojować z błędami, etc. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-07-30 09:41:29 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
BMW X1 | |
W dniu 2011-07-29 23:59, Robert Rędziak pisze:
On Fri, 29 Jul 2011 23:42:14 +0200, Tomasz Pyra Mają się bardzo dobrze, zwłaszcza tam gdzie samochód jest na gwarancji. |
|
Data: 2011-08-01 21:04:49 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
BMW X1 | |
On Sat, 30 Jul 2011 09:41:29 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Czasy piggybacków minęły jakieś naście lat temu. A jak się mają do możliwości adaptacyjnych ECU i rozbudowanych procedur diagnostycznych? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-08-02 00:48:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
BMW X1 | |
W dniu 2011-08-01 23:04, Robert Rędziak pisze:
On Sat, 30 Jul 2011 09:41:29 +0200, Tomasz Pyra To tam nie wiem. Wiem że tunerzy proponują taki układ do samochodów na gwarancji - teraz piggybacka, a po gwarancji remap. I jakoś to działa. |
|
Data: 2011-08-02 08:37:25 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
BMW X1 | |
On Tue, 02 Aug 2011 00:48:40 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Wiem że tunerzy proponują taki układ do samochodów na gwarancji - teraz piggybacka, a po gwarancji remap. I jakoś to działa. Jeśli ECU nie będzie się krzaczyć ze świnią/boksem. A są takie, które krzaczą się od lat, bo próbują korygować to, co piggyback poprawił. A nawet jeśli działa, to zazwyczaj korekta jest w robiona w sposób cokolwiek prymitywny (podniesienie ciśnienia na listwie, ciśnienia doładowania czy oszukiwanie sygnału czujnika położenia wału korbowego bez ingerencji w mapy). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-07-30 17:00:07 | |
Autor: grzeda | |
BMW X1 | |
W dniu 2011-07-29 22:11, Tomasz Pyra pisze:
Taka różnica w mocy i przyspieszeniu nie jest znikoma - to całkiem dużo. Tego mocniejszego tez sie da wzmocnic i dalej bedzie roznica. pozdr PG |
|
Data: 2011-07-30 17:56:04 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
BMW X1 | |
W dniu 2011-07-29 22:11, Tomasz Pyra pisze:
Ale jeżeli to jedyna różnica i ma to kosztować 13tys, to trochę drogo - Jeśli to to samo co 118d i 120d to różnica jest w turbinie i wtryskach. 118d chipniesz lekko na 170KM ale 120d już 200KM. Różnica bardzo odczuwalna. -- Pozdrawiam, Maciek |