BMW X3 czy RAV4

Data: 2009-03-18 21:22:05
Autor: Pan Piskorz
BMW X3 czy RAV4
Co wybrać ?

poszukaj nowego hyundaia tucsona z 2008 roku,
naprawdę fajne auto

jak wyglada to wyglada jesli chodzi o ekspliatację

wykonanie naprawdę porządne,
masz nowe, z trzyletnią gwarancją,
przeglądy tanie,

nie jestem fanem wzornictwa swojego auta,
jednak znacznie łatwiej mi zaakceptować tucsona niż X3 - to wtgląda paskudnie,
ravka zgrabna (2007 to obecna generacja czy poprzednia?)

P.

Data: 2009-03-18 23:31:49
Autor: bmw
BMW X3 czy RAV4

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gprl5f$hi5$1inews.gazeta.pl...
poszukaj nowego hyundaia tucsona z 2008 roku,
naprawdę fajne auto

Koreaniec? Nigdy w życiu ! To musi się często psuć i jak tym podjechać do clubu :-(
Tylko BMW

Data: 2009-03-19 06:10:01
Autor: Pan Piskorz
BMW X3 czy RAV4