BMW X3 czy RAV4

Data: 2009-03-18 23:06:54
Autor: olleo
BMW X3 czy RAV4
Czy ktoś może mi podpowiedziec ? do wyboru w/w autka silniki diesla ravka
2.2 bmw 2.0

Mocny rozrzut - BMW, czy Toyota? Luksusowy kompaktowy SUV, czy damska
bulwarowka?

Sprecyzuj moze do czego ten typ samochodu ci potrzebny, to moze
latwiej bedzie doradzic.
--
Olleo

Data: 2009-03-19 07:29:03
Autor: Pan Piskorz
BMW X3 czy RAV4
Mocny rozrzut - BMW, czy Toyota? Luksusowy kompaktowy SUV, czy damska
bulwarowka?

napisz proszę, gdzie w X3 kryje się ten luksus,
nie rzuca się na oczy jakoś

P.

Data: 2009-03-19 05:56:11
Autor: olleo
BMW X3 czy RAV4
napisz proszę, gdzie w X3 kryje się ten luksus,
nie rzuca się na oczy jakoś

W Polsce luksus wyraza sie nie w wyposazeniu, a w cenie poczatkowej i
prestizu marki ;-)
--
Olleo

Data: 2009-03-19 17:54:09
Autor: Pan Piskorz
BMW X3 czy RAV4
W Polsce luksus wyraza sie nie w wyposazeniu, a w cenie poczatkowej i
prestizu marki ;-)

czyli coś tak ulotnego jak "wewnętrzne piękno",
nikt tego nigdy nie dotknął i nie zobaczył

P.

Data: 2009-03-19 08:48:10
Autor: Paweł
BMW X3 czy RAV4
Użytkownik <olleo@tlen.pl> napisał w wiadomości news:aa8173bd-c84a-4983-8f94-998d9c0ee81be18g2000yqo.googlegroups.com...

Mocny rozrzut - BMW, czy Toyota? Luksusowy kompaktowy SUV,

Widziałeś X3 w środku? Plastiki jak nie przymierzając w Daewoo. Marka może i prestiżowa, ale wykończenie tragiczne.

czy damska
bulwarowka?

Z tym się zgodzę. Jedna z moich koleżanek, określiła to inaczej: "To jest tak damskie auto, że facet w RAV4 lub w Hondzie CRV wygląda jak gej" :-) --
Paweł

Data: 2009-03-19 09:02:35
Autor: Pan Piskorz
BMW X3 czy RAV4
Z tym się zgodzę. Jedna z moich koleżanek, określiła to inaczej: "To jest tak damskie auto, że facet w RAV4 lub w Hondzie CRV wygląda jak gej" :-)

prawda,
prawdziwi faceci kupują pikapy do przewozu gnoju
jak nawarra lub l200,

P.

Data: 2009-03-19 10:57:23
Autor: Alti
BMW X3 czy RAV4

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:gpstsq$5tr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No to chyba Ty nie widziałeś w życiu X3.
Ja siedziałem zarówno w X3 i w RAV4. To dwie zupełnie inne klasy samochodów, przy czym tojka jest sporo biedniejsza zarówno w materiałach, ergonomii i rozwiązaniach technologicznych.
Wojtek

Data: 2009-03-20 10:47:23
Autor: Wild Root
BMW X3 czy RAV4
 W poście <gpstsq$5tr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

Widziałeś X3 w środku? Plastiki jak nie przymierzając w Daewoo. Marka może
i prestiżowa, ale wykończenie tragiczne.

Nie wiem jak X3, ale w X5 to pokrętła w rękach zostają. :)

--
Wild Root

Data: 2009-03-20 13:59:35
Autor: BaX
BMW X3 czy RAV4

Widziałeś X3 w środku? Plastiki jak nie przymierzając w Daewoo. Marka może
i prestiżowa, ale wykończenie tragiczne.

Nie wiem jak X3, ale w X5 to pokrętła w rękach zostają. :)

To chyba masz cepy nie rece, mnie jakoś nie zostały.

Data: 2009-03-20 14:47:26
Autor: Wild Root
BMW X3 czy RAV4
 W poście <gq04gf$ut$1@nemesis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

Nie wiem jak X3, ale w X5 to pokrętła w rękach zostają. :)

To chyba masz cepy nie rece, mnie jakoś nie zostały.

Ja nie mam x5, mój szef ma, tfuu miał, bo jak sam twierdził to gówno nie
samochód i sprzedał po roku użytkowania. Kupił ML420 nowego teraz. To
właśnie jemu pokrętło w nowym aucie w rękach zostało (nie pamiętam już od
czego). A skoro to mówi człowiek, który najpierw miał dwie siódemki pod
rząd potem x5 a teraz jeździ mercem to raczej wydaje mi się wiarygodną
osobą.

--
Wild Root

BMW X3 czy RAV4