Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   BMW X6 winter test

BMW X6 winter test

Data: 2010-02-01 15:32:31
Autor: lux
BMW X6 winter test
Witam,
wprawdzie filmik reklamowy ale warto pooglądać:
http://www.youtube.com/watch?v=38VXD1ZORdg&translated=1

patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w dół, jak to możliwe?

poza tym przeniesienie napadu na prawą stronę to kwestia hamulców czy mechanicznej blokady?

lux

Data: 2010-02-01 15:45:11
Autor: lux
BMW X6 winter test
kolejne świetne porównanie Forster, Passat itp

http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=related

lux

Data: 2010-02-02 02:17:29
Autor: GrzegorzG
BMW X6 winter test
On 1 Lut, 15:45, lux <b...@online.de> wrote:
kolejne świetne porównanie Forster, Passat itp

http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=related

lux


haha, genialne :)

po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)

Data: 2010-02-02 11:36:35
Autor: Mihaj
BMW X6 winter test

Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.gorko@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:07b3135a-27f0-4129-92bb-a82e208c5683@21g2000yqj.googlegroups.com...
On 1 Lut, 15:45, lux <b...@online.de> wrote:
kolejne świetne porównanie Forster, Passat itp

http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=related

lux


haha, genialne :)

po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)


Proponuję jednak zachować rozwagę przy kategorycznych wypowiedziach, nie kierować się marketingowymi sztuczkami i samemu testować ;-) Na testach, pokazujących zalety napędu BMW X-drive, Subaru Outback, nie potrafiło ruszyć w górę rampy testowej mając przyczepność tylko pod jednym kołem. I co z tego?

MP

Data: 2010-02-02 08:47:05
Autor: GrzegorzG
BMW X6 winter test
On 2 Lut, 11:36, "Mihaj" <miha...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.go...@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:07b3135a-27f0-4129-92bb-a82e208c5...@21g2000yqj.googlegroups..com...

> On 1 Lut, 15:45, lux <b...@online.de> wrote:
>> kolejne świetne porównanie Forster, Passat itp

>>http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=related

>> lux

> haha, genialne :)

> po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
> durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)

Proponuję jednak zachować rozwagę przy kategorycznych wypowiedziach, nie
kierować się marketingowymi sztuczkami i samemu testować ;-) Na testach,
pokazujących zalety napędu BMW X-drive, Subaru Outback, nie potrafiło ruszyć
w górę rampy testowej mając przyczepność tylko pod jednym kołem. I co z
tego?

MP

No tak, tylko to troche inna półka cenowa (bmw, audi vs subaru).
Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie
pojechało :/

Pozdrawiam,
GG

Data: 2010-02-02 18:13:06
Autor: Maciej Browarczyk
BMW X6 winter test
GrzegorzG pisze:

No tak, tylko to troche inna półka cenowa (bmw, audi vs subaru).
Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie
pojechało :/

Nie byloby takiej sytuacji, poniewaz lod mimo, ze wydaje mi sie ekstremalnie nieprzyczepny to jednak jakis tam wspolczynnik tarcia ma. A ta sztuczka wykorzystywana przez ludzi z BMW to z powodu "torque sensing" w Audi. Po prostu w takiej sytuacji (na rolkach jak BMW) wystarczylo lekkoprzyhamowac i wyjechalby od razu. W BMW to zrobili, w Audi nie, cala filozofia "lepszosci" xDrive od quattro, oszustwo i tyle.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-02 18:37:14
Autor: Hektor
BMW X6 winter test
Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.gorko@gmail.com> napisał

No tak, tylko to troche inna półka cenowa (bmw, audi vs subaru).
Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie
pojechało :/

Nie ma takiej mozliwości, żeby quattro 'nie pojechało'. Chyba, że pod górę. Jeśli masz zimowe opony to taka guma zawsze czegoś się złapie, bo nigdy lód nie jest 100% gładki i jednorodny, chyba że przygotowany pod wyczynowe lodowisko, ale i wtedy zakręci kilka razy kołami i ruszy. Więc Twoje obawy są przedwczesne a dodatkowo zbudowanne na mocno dyskusyjnych fundamentach. Proponuję więcej dystansu do opinii internetowych fachowców, bo tu każdy pryszczers może się zrobić na znawcę.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-02-03 00:08:25
Autor: GrzegorzG
BMW X6 winter test
On 2 Lut, 18:37, "Hektor" <zpk...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.go...@gmail.com> napisał

> No tak, tylko to troche inna półka cenowa (bmw, audi vs subaru).
> Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
> sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie
> pojechało :/

Nie ma takiej mozliwości, żeby quattro 'nie pojechało'. Chyba, że pod górę.
Jeśli masz zimowe opony to taka guma zawsze czegoś się złapie, bo nigdy lód
nie jest 100% gładki i jednorodny, chyba że przygotowany pod wyczynowe
lodowisko, ale i wtedy zakręci kilka razy kołami i ruszy. Więc Twoje obawy
są przedwczesne a dodatkowo zbudowanne na mocno dyskusyjnych fundamentach.
Proponuję więcej dystansu do opinii internetowych fachowców, bo tu każdy
pryszczers może się zrobić na znawcę.

Zbigniew Kordan


No pewnie tak, lod jakis tam opor stawia. Z tym, ze cena subaru a cena
quattro to juz troche inna półka ;)

GG

Data: 2010-02-03 09:18:34
Autor: Tadeusz
BMW X6 winter test

Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości

Z tym, ze cena subaru a cena
quattro to juz troche inna półka ;)

prestiż też inny :)
co do ceny to zależy też jakie audi i jakie subaru...

Data: 2010-02-03 21:29:19
Autor: Hektor
BMW X6 winter test
Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.gorko@gmail.com> napisał

Z tym, ze cena subaru a cena quattro to juz troche inna półka ;)

Czy ja wiem? Nie trzeba od razu kupować RS6. Outback i porównywalne A4 to pewnie ok. 150 tys, więc cenowo może to wyjść podobnie.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-02-02 13:31:03
Autor: Tadeusz
BMW X6 winter test

Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości


haha, genialne :)

po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)

jakbyś kiedykolwiek miał taki wynalazek typu BMW x-drive
czy AUDI quattro to byś nie pisał takich bzdur...

a tak to tylko się ośmieszasz, wrzucając wszystko do jednego worka, panie "znafco"

Data: 2010-02-02 05:48:10
Autor: GrzegorzG
BMW X6 winter test
On 2 Lut, 13:31, "Tadeusz" <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
U ytkownik "GrzegorzG" <> napisa w wiadomo ci

>haha, genialne :)

>po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupi takiego
>durnego wynalazku jak tego typu nap d "na 4 ko a" :)

jakby kiedykolwiek mia taki wynalazek typu BMW x-drive
czy AUDI quattro to by nie pisa takich bzdur...

a tak to tylko si o mieszasz, wrzucaj c wszystko do jednego worka, panie
"znafco"

Człowieku, wyluzuj poślady  :]
Nie mam prawa nie chcieć kupic innego napędu niż stałego na 4 koła? :)

GG

Data: 2010-02-02 15:28:03
Autor: Tadeusz
BMW X6 winter test

Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości -

>haha, genialne :)

>po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupi takiego
>durnego wynalazku jak tego typu nap d "na 4 ko a" :)

jakby kiedykolwiek mia taki wynalazek typu BMW x-drive
czy AUDI quattro to by nie pisa takich bzdur...

a tak to tylko si o mieszasz, wrzucaj c wszystko do jednego worka, panie
"znafco"

Człowieku, wyluzuj poślady  :]
Nie mam prawa nie chcieć kupic innego napędu niż stałego na 4 koła? :)

nic nie pisałem o twoich prawach...
tylko o tym że systemy typu BMW x-drive czy AUDI quattro
- wbrew temu co twierdzisz - poradzą sobie spokojnie z 99,99%
problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

Data: 2010-02-02 08:44:30
Autor: GrzegorzG
BMW X6 winter test
On 2 Lut, 15:28, "Tadeusz" <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości -



> >haha, genialne :)

> >po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupi takiego
> >durnego wynalazku jak tego typu nap d "na 4 ko a" :)

> jakby kiedykolwiek mia taki wynalazek typu BMW x-drive
> czy AUDI quattro to by nie pisa takich bzdur...

> a tak to tylko si o mieszasz, wrzucaj c wszystko do jednego worka, panie
> "znafco"
>Człowieku, wyluzuj poślady  :]
>Nie mam prawa nie chcieć kupic innego napędu niż stałego na 4 koła? :)

nic nie pisałem o twoich prawach...
tylko o tym że systemy typu BMW x-drive czy AUDI quattro
- wbrew temu co twierdzisz - poradzą sobie spokojnie z 99,99%
problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

Pewnie tak, natomiast bardzo bym się zawiódł gdyby mi audi quatto za
prawie 200tys nie ruszyło na parkingu z powodu lodu pod śniegiem.. W
tescie x drive vs quattro z dwoma kołami na lodzie, quattro radziło
sobie słabo...
Poza tym x drive czy quattro to troche inna półka cenowa niz subaru,
ktore jest niewiele drozsze niz wynalazki z crv czy rav4.

Pozdrawiam,
GG
Pozdrawiam,
GG

Data: 2010-02-02 17:54:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
BMW X6 winter test

>haha, genialne :)

>po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupi takiego
>durnego wynalazku jak tego typu nap d "na 4 ko a" :)

jakby kiedykolwiek mia taki wynalazek typu BMW x-drive
czy AUDI quattro to by nie pisa takich bzdur...

a tak to tylko si o mieszasz, wrzucaj c wszystko do jednego worka, panie
"znafco"

Człowieku, wyluzuj poślady :]
Nie mam prawa nie chcieć kupic innego napędu niż stałego na 4 koła? :)

nic nie pisałem o twoich prawach...
tylko o tym że systemy typu BMW x-drive czy AUDI quattro
- wbrew temu co twierdzisz - poradzą sobie spokojnie z 99,99%
problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

Ale wiesz o tym, że quattro quattru nie równe jest?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-03 08:20:32
Autor: Tadeusz
BMW X6 winter test

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <> napisał w wiadomości ...

tylko o tym że systemy typu BMW x-drive czy AUDI quattro
- wbrew temu co twierdzisz - poradzą sobie spokojnie z 99,99%
problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

Ale wiesz o tym, że quattro quattru nie równe jest?

wiem, ale pisałem o prawdziwym quattro (np. Q7)
a nie tej popierdółce z A3 :)

Data: 2010-02-02 15:03:47
Autor: Kuba \(aka cita\)
BMW X6 winter test
Tadeusz wydusił z siebie te słowy:

Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości


haha, genialne :)

po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię
takiego durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)

jakbyś kiedykolwiek miał taki wynalazek typu BMW x-drive
czy AUDI quattro to byś nie pisał takich bzdur...

a tak to tylko się ośmieszasz, wrzucając wszystko do jednego worka,
panie "znafco"

zwrot klucz: "tego typu"


--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
Omega B X25XE

Data: 2010-02-01 16:12:34
Autor: Mihaj
BMW X6 winter test


Użytkownik "lux" <brak@online.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hk6oqn$494$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,
wprawdzie filmik reklamowy ale warto pooglądać:
http://www.youtube.com/watch?v=38VXD1ZORdg&translated=1

patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w dół, jak to możliwe?

poza tym przeniesienie napadu na prawą stronę to kwestia hamulców czy mechanicznej blokady?


hamulce przyblokowują ślizgające się koła. System jest efektowny, dobrze działa na pokazach, ale nie zastąpi mechanicznej blokady. Po dłuższym używaniu elektronika stwierdza przegrzanie hamulców i jest już "normalnie" ;-)

MP

Data: 2010-02-01 16:22:22
Autor: lux
BMW X6 winter test
Mihaj pisze:
hamulce przyblokowują ślizgające się koła. System jest efektowny, dobrze działa na pokazach, ale nie zastąpi mechanicznej blokady. Po dłuższym używaniu elektronika stwierdza przegrzanie hamulców i jest już "normalnie" ;-)
====
  a kto stosuje mechanikę, Subaru?

lux

Data: 2010-02-01 16:32:27
Autor: Mihaj
BMW X6 winter test


Użytkownik "lux" <brak@online.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hk6s8j$dkl$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Mihaj pisze:
hamulce przyblokowują ślizgające się koła. System jest efektowny, dobrze działa na pokazach, ale nie zastąpi mechanicznej blokady. Po dłuższym używaniu elektronika stwierdza przegrzanie hamulców i jest już "normalnie" ;-)
====
 a kto stosuje mechanikę, Subaru?

w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup)  - zamiast tylnego mechanizmu różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym. Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100% mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.

MP

Data: 2010-02-01 16:52:44
Autor: lux
BMW X6 winter test
Mihaj pisze:
w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup)  - zamiast tylnego mechanizmu różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym. Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100% mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
=========
a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?
poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru) to tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?

lux

Data: 2010-02-01 10:48:22
Autor: Pszemol
BMW X6 winter test
"lux" <brak@online.de> wrote in message news:hk6u1i$el1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mihaj pisze:
w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup)  - zamiast tylnego mechanizmu różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym. Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100% mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
=========
a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?
poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru)
to tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?

Toyota RAV4 ma LSD. Nawet ma do tego guzik na desce rozdzielczej.

Data: 2010-02-01 17:56:28
Autor: lux
BMW X6 winter test
Pszemol pisze:

Toyota RAV4 ma LSD. Nawet ma do tego guzik na desce rozdzielczej.
===
tu chyba jest wszystko ostatecznie wyjaśnione :)
http://www.wojdas.24x7.pl/terenowe.html#ZAL_TEREN

lux

Data: 2010-02-02 09:35:31
Autor: Mihaj
BMW X6 winter test


Użytkownik "lux" <brak@online.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Mihaj pisze:
w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup)  - zamiast tylnego mechanizmu różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym. Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100% mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
=========
a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?

w Legendzie jest coś podobnego do tego z Ridgeline, tyle że bardziej rozbudowanego i ze znacznie większymi możliwościami sterowania dynamiką ruchu - nie tylko przyhamowywanie ale i przyspieszanie (w pewnym zakresie, wynikających z różnicy przełożeń) obrotów tylnych kół względem obrotów przedniej przekładni głównej ze zwykłym mechanizmem różnicowym.

poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru) to tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?

poza jakimiś ekstra-sportowymi wersjami z fabryczną szperą w dyfrach to w większości osobówek są protezy blokad dyfrów (osi napędowych) w postaci układów przyhamowujących ślizgające się koła. Ale w Ameryce południowej są Fiaty - jednonapędowe! - które mają prawdziwą mechaniczną blokadę mechanizmu różnicowego. W Europie są jeszcze Alfy z mechanizmami różnicowymi przedniej osi Torsen.

MP

Data: 2010-02-01 18:49:58
Autor: Maciej Browarczyk
BMW X6 winter test
lux pisze:

 a kto stosuje mechanikę, Subaru?

Porsche, Audi, VW?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-02 10:18:07
Autor: P_ablo
BMW X6 winter test
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hk748v$9ht$1node2.news.atman.pl...
lux pisze:
 a kto stosuje mechanikę, Subaru?
Porsche, Audi, VW?

Przy centralnym dyfrze masz dosc spory do tego silownik IMO jest to mechaniczna blokada. Przy tylnym nie wiem bo takiej na oczy nie widzialem.

--
Picasso

Data: 2010-02-01 17:32:25
Autor: Brzezi
BMW X6 winter test
pon, 01 lut 2010 o 15:32 GMT, lux napisał(a):

patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w dół, jak to możliwe?

Jezdziles kiedykolwiek automatem? sadzac po pytaniu nigdy...

Automat nie ma hamulca, tylko po prostu na wolnych obrotach napedza kola z
pewnym momentem, jezeli jest to male nachylenie, i sila pchajaca do tylu
jest wieksza lub rowna od sily sciagajacej do tylu w dol, to samochod albo
bedzie delikatnie jechal do przodu, albo stal w miejscu, jezeli pochylosc
bedzie duza, a sila staczajaca do tylu wieksza niz sila na kolach
napedzajaca do przodu, to samochod bedzie zgodnie z zasadami fizyki
poruszal sie w ta strone, w ktora dziala wieksza sila, czyli w tym wypadku do
tylu...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-01 17:58:23
Autor: lux
BMW X6 winter test
Brzezi pisze:
Automat nie ma hamulca, tylko po prostu na wolnych obrotach napedza kola z
pewnym momentem, jezeli jest to male nachylenie, i sila pchajaca do tylu
jest wieksza lub rowna od sily sciagajacej do tylu w dol, to samochod albo
bedzie delikatnie jechal do przodu, albo stal w miejscu, jezeli pochylosc
bedzie duza, a sila staczajaca do tylu wieksza niz sila na kolach
napedzajaca do przodu, to samochod bedzie zgodnie z zasadami fizyki
poruszal sie w ta strone, w ktora dziala wieksza sila, czyli w tym wypadku do
tylu...
====
dzięki, myślałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie wtedy coś go odłącza od silnika.

lux

Data: 2010-02-01 18:01:02
Autor: Brzezi
BMW X6 winter test
pon, 01 lut 2010 o 17:58 GMT, lux napisał(a):

dzięki, myślałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie wtedy coś go odłącza od silnika.

Jestes w bledzie, zapoznaj sie z zasada dzialania przekladni
hydrokinetycznej

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-01 22:17:28
Autor: masti
BMW X6 winter test
Dnia pięknego Mon, 01 Feb 2010 18:01:02 +0100, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

pon, 01 lut 2010 o 17:58 GMT, lux napisał(a):

dzięki, myślałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie
wtedy coś go odłącza od silnika.

Jestes w bledzie, zapoznaj sie z zasada dzialania przekladni
hydrokinetycznej

a X6 ma hydrokinetyczną? bo imho zwykłą z automatycznym sprzegłem





--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-02-02 15:08:37
Autor: Kuba \(aka cita\)
BMW X6 winter test
lux wydusił z siebie te słowy:



patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w
dół, jak to możliwe?

przecież jesli siła ciążenia pokona siłe sprzęgła hydrokinetycznego dzialającego na wolnych obrotach to auto moze sie staczać sie z górki.
Gdzie widzisz problem?
Tam nie ma zapadki, tam jest pompa hydrauliczna, ktora ma swoją siłe, jak ją pokonasz, to mozesz pchać auto na D do tyłu.


--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
Omega B X25XE

Data: 2010-02-03 21:43:24
Autor: Przemek V
BMW X6 winter test

Użytkownik "lux" <brak@online.de> napisał w wiadomości news:hk6oqn$494$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,
wprawdzie filmik reklamowy ale warto pooglądać:
http://www.youtube.com/watch?v=38VXD1ZORdg&translated=1

patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w dół, jak to możliwe?

poza tym przeniesienie napadu na prawą stronę to kwestia hamulców czy mechanicznej blokady?

Polecam test Clarksona a szczególnie zestawienie z Range Roverem od 5 do 6 minuty ;)

http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ

Data: 2010-02-03 22:58:08
Autor: Yogi\(n\)
BMW X6 winter test
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomoœci news:hkcnqk$f19$1nemesis.news.neostrada.pl...
Polecam test Clarksona a szczególnie zestawienie z Range Roverem od 5 do 6 minuty ;)

http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ


Clarkson "wymiata", jak zawsze zresztš ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-03 23:05:42
Autor: lux
BMW X6 winter test
Przemek V pisze:
Polecam test Clarksona a szczególnie zestawienie z Range Roverem od 5 do 6 minuty ;)

http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ
===
może to kwestia opon, bo koła wszystkie się kręciły...

lux

BMW X6 winter test

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona