BMW X6 winter test

Data: 2010-02-01 17:32:25
Autor: Brzezi
BMW X6 winter test
pon, 01 lut 2010 o 15:32 GMT, lux napisał(a):

patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w dół, jak to możliwe?

Jezdziles kiedykolwiek automatem? sadzac po pytaniu nigdy...

Automat nie ma hamulca, tylko po prostu na wolnych obrotach napedza kola z
pewnym momentem, jezeli jest to male nachylenie, i sila pchajaca do tylu
jest wieksza lub rowna od sily sciagajacej do tylu w dol, to samochod albo
bedzie delikatnie jechal do przodu, albo stal w miejscu, jezeli pochylosc
bedzie duza, a sila staczajaca do tylu wieksza niz sila na kolach
napedzajaca do przodu, to samochod bedzie zgodnie z zasadami fizyki
poruszal sie w ta strone, w ktora dziala wieksza sila, czyli w tym wypadku do
tylu...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-01 17:58:23
Autor: lux
BMW X6 winter test
Brzezi pisze:
[...]
====
dzięki, my¶lałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie wtedy co¶ go odł±cza od silnika.

lux

Data: 2010-02-01 18:01:02
Autor: Brzezi
BMW X6 winter test
pon, 01 lut 2010 o 17:58 GMT, lux napisał(a):

dzięki, my¶lałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie wtedy co¶ go odł±cza od silnika.

Jestes w bledzie, zapoznaj sie z zasada dzialania przekladni
hydrokinetycznej

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-01 22:17:28
Autor: masti
BMW X6 winter test
Dnia pięknego Mon, 01 Feb 2010 18:01:02 +0100, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

pon, 01 lut 2010 o 17:58 GMT, lux napisał(a):

dzięki, myślałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie
wtedy coś go odłącza od silnika.

Jestes w bledzie, zapoznaj sie z zasada dzialania przekladni
hydrokinetycznej

a X6 ma hydrokinetyczną? bo imho zwykłą z automatycznym sprzegłem

--
mst <at> gazeta <.> pl

BMW X6 winter test