Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

Data: 2009-07-20 11:40:20
Autor: BaX
[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

BMW "skosi³o" s³up stoj±cego przy drodze fotoradaru -

To jest bardzo dobra wiadomo¶c w tej z³ej wiadomo¶ci, jest szansa, ¿e fotoradar ponios³ "¶mieræ" na miejscu.

Data: 2009-07-20 03:00:08
Autor: WS
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
On 20 Lip, 11:40, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

To jest bardzo dobra wiadomo¶c w tej z³ej wiadomo¶ci, jest szansa, ¿e
fotoradar ponios³ "¶mieræ" na miejscu.

tylko co z tego... kupia nowy z OC, a jego cena jest "dostosowana" do
zakupow za panstwowa kase :(

WS

Data: 2009-07-20 13:37:19
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

To jest bardzo dobra wiadomo¶c w tej z³ej wiadomo¶ci, jest szansa, ¿e
fotoradar ponios³ "¶mieræ" na miejscu.

tylko co z tego... kupia nowy z OC, a jego cena jest "dostosowana" do
zakupow za panstwowa kase :(

Je¶li ma eliminowaæ idiotki które je¿dz± za szybko aby kontrolowaæ
w³asne auto to sam chyba wkopiê jego s³up w ramach czynu spo³ecznego. :)
Mia³em przyjemno¶æ ostatnio przejechaæ kawa³ek Europy i nabra³em
bardzo du¿o w±tpliwo¶ci wobec niektórych roszczeniowych argumentów
naszych kierowców, czêsto pozbawionych autokrytyki wobec w³asnego stylu jazdy.
Czêsto s³yszy siê argument ¿eby pobudowali autostrady to w koñcu bêdzie
mo¿na normalnie poje¼dziæ, ¿e ludzie przekraczaj± prêdko¶æ bo maj±
coraz lepsze samochody a nie ma gdzie nimi je¼dziæ. W Niemczech czy Austrii
ludzie potrafi± chyba realniej oceniaæ w³asne mo¿liwo¶ci bo widzia³em niejedno
nowe Audi, Golfa i inne auta uznawane na naszym rynku za pe³en wypas które
pokornie jecha³y po autostradzie prawym pasem przepisowe 130 km/h.
Owszem, to co mówi± kierowcy o naszych drogach to wszystko prawda,
o której bolesnie przekonujê siê przy ka¿dym przegl±dzie kiedy muszê czê¶ciej
ni¿ podobny u¿ytkownik z zachodniej Europy wymieniaæ
tulejki wahaczy, amortyzatory itp. ale jak widaæ niektórym i autostrada nie s³u¿y.
(Zak³adam ¿e ta babka nie hamowa³a bo siê przestraszy³a ¿e szara puszka wskoczy
jej pod ko³a tylko ostro przesadzi³a z prêdko¶ci±). :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 13:43:39
Autor: Rafa³ \"SP\" Gil
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fo toradarem
pavellz pisze:

(Zak³adam ¿e ta babka nie hamowa³a bo siê przestraszy³a ¿e szara puszka wskoczy
jej pod ko³a tylko ostro przesadzi³a z prêdko¶ci±). :)

Zwa¿, ¿e hamowa³a po fakcie, a wiêc mandatowo nie mia³o to sensu .... Sam kilka razy dosta³em strza³a z lampy w nocnych warunkach - mo¿na siê czasem zdziwiæ i to grubo ... nie mówiê o chwilowym zaprzestaniu widzenia.

B³y¶nij sobie w nocy lamp± w oczy i powiedz jak szybko odzyskasz pe³n± w³adzê w oczach ... a potem policz ile przejedziesz maj±c 100 - 110 km/h metrów bez ¶wiadomo¶ci co jest przed tob± ;)

--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Czê¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czê¶ci do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Data: 2009-07-20 14:08:12
Autor: krzysiek82
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fo toradarem
Rafa³ "SP" Gil pisze:
B³y¶nij sobie w nocy lamp± w oczy i powiedz jak szybko odzyskasz pe³n± w³adzê w oczach ... a potem policz ile przejedziesz maj±c 100 - 110 km/h metrów bez ¶wiadomo¶ci co jest przed tob± ;)


Je¼dzij regulaminowo nikt nie bêdzie Ciê o¶lepia³ :) Za³o¿ê siê, ¿e to o¶lepienie nie by³o na drodze z ograniczeniem do 130 km/h a np do 50/60km/h :) Ludzie siê dziwi±, jak to ³atwo dostaæ fotkê, ale nie rozumiej± jak to ³atwo fotki nie dostaæ. Pozostaje tylko kwestia idiotycznych ograniczeñ na niektórych drogach ale to ju¿ inna sprawa.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-20 14:00:30
Autor: to
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
krzysiek82 wrote:

Jeździj regulaminowo nikt nie będzie Cię oślepiał :) Założę się, że to
oślepienie nie było na drodze z ograniczeniem do 130 km/h a np do
50/60km/h :)

Dawno nie czytałem tak debilnej wypowiedzi. Skoro przekraczanie danego ograniczenia prędkości jest ponoć tak niebezpieczne, ze stawia się tam foto, to dlaczego dodatkowo oślepia się takiego kierowcę? Wtedy bezpieczeństwo wzrasta?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-20 15:59:26
Autor: krzysiek82
BMW dachowało po hamowaniu przed fotor adarem
to pisze:
Dawno nie czytałem tak debilnej wypowiedzi. Skoro przekraczanie danego ograniczenia prędkości jest ponoć tak niebezpieczne, ze stawia się tam foto, to dlaczego dodatkowo oślepia się takiego kierowcę? Wtedy bezpieczeństwo wzrasta?


Uśmiecham się czytając twoją wypowiedz, bo jak widać powyżej nie zrozumiałeś co mam na myśli. Przeczytaj jeszcze raz spokojnie powoli. Jeśli będziesz miał pytania możesz pytać.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-20 14:09:56
Autor: to
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
krzysiek82 wrote:

Uśmiecham się czytając twoją wypowiedz, bo jak widać powyżej nie
zrozumiałeś co mam na myśli.

Jeśli piszesz co innego niż myślisz to jest to Twój, nie mój problem.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-21 10:02:37
Autor: Mario
BMW dachowało po hamowaniu przed fotor adarem
to pisze:
krzysiek82 wrote:

Jeździj regulaminowo nikt nie będzie Cię oślepiał :) Założę się, że to
oślepienie nie było na drodze z ograniczeniem do 130 km/h a np do
50/60km/h :)

Dawno nie czytałem tak debilnej wypowiedzi. Skoro przekraczanie danego ograniczenia prędkości jest ponoć tak niebezpieczne, ze stawia się tam foto, to dlaczego dodatkowo oślepia się takiego kierowcę? Wtedy bezpieczeństwo wzrasta?


polska jezyka byc za trudna dla Ciebie ;)

Data: 2009-07-20 14:20:14
Autor: Grzenio
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
Je¼dzij regulaminowo nikt nie bêdzie Ciê o¶lepia³ :) Za³o¿ê siê, ¿e to
o¶lepienie nie by³o na drodze z ograniczeniem do 130 km/h a np do
50/60km/h :) Ludzie siê dziwi±, jak to ³atwo dostaæ fotkê, ale nie
rozumiej± jak to ³atwo fotki nie dostaæ. Pozostaje tylko kwestia
idiotycznych ograniczeñ na niektórych drogach ale to ju¿ inna sprawa.

-- krzysiek82

witka

mnie nie bulwersuje mozliwosc otrzymania fotki za przekroczenie predkosci -
to rozumiem. Przeszkadza blyskanie fleszem po oczach. ostatnio wyprzedzal
mnie, jadacego zgodnie z ograniczeniem, jakis osiol i to on dostal fotke,
ale blysnieciem po oczac - w srodku nocy - dostali wszyscy jadacy za nim -
przeciez to jest kretynizm z ktorym nalezy WALCZYC. w koncu fotoradary maja
poprawiac bezpieczenstwo a nie je pogarszac!

grzenio

Data: 2009-07-21 09:37:27
Autor: Artur\(m\)
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

U¿ytkownik "Grzenio" <grzegorz@ankar.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h41ndl$2lb$1atlantis.news.neostrada.pl...
> Je¼dzij regulaminowo nikt nie bêdzie Ciê o¶lepia³ :) Za³o¿ê siê, ¿e to
> o¶lepienie nie by³o na drodze z ograniczeniem do 130 km/h a np do
> 50/60km/h :) Ludzie siê dziwi±, jak to ³atwo dostaæ fotkê, ale nie
> rozumiej± jak to ³atwo fotki nie dostaæ. Pozostaje tylko kwestia
> idiotycznych ograniczeñ na niektórych drogach ale to ju¿ inna sprawa.
>
> --
> krzysiek82

witka

mnie nie bulwersuje mozliwosc otrzymania fotki za przekroczenie
predkosci -
to rozumiem. Przeszkadza blyskanie fleszem po oczach. ostatnio wyprzedzal
mnie, jadacego zgodnie z ograniczeniem, jakis osiol i to on dostal fotke,
ale blysnieciem po oczac - w srodku nocy - dostali wszyscy jadacy za nim -
przeciez to jest kretynizm z ktorym nalezy WALCZYC. w koncu fotoradary
maja
poprawiac bezpieczenstwo a nie je pogarszac!

Masz 100% racji, a nawet 200%
Uwa¿a³em ¿e b³ysk jest w jakiej¶ podczerwieni, czy co¶.

Artur(m)

Data: 2009-07-20 14:21:46
Autor: Corsair
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
Ludzie siê dziwi±, jak to ³atwo dostaæ fotkê, ale nie
rozumiej± jak to ³atwo fotki nie dostaæ.

Wystarczy na stacji diagnostycznej usun±c V i IV bieg i po sprawie. Zauwa¿
¿e fotki robi najczê¶ciej na ograniczeniu do 50 km/h. W wiêkszo¶ci
samochodów jazda z prêdko¶ci± < 50 to jazda na max IV biegu. I co z ekologi±
....?

Data: 2009-07-21 09:34:37
Autor: Artur\(m\)
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

U¿ytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h41nco$8sr$2nemesis.news.neostrada.pl...
Rafa³ "SP" Gil pisze:
> B³y¶nij sobie w nocy lamp± w oczy i powiedz jak szybko odzyskasz pe³n±
> w³adzê w oczach ... a potem policz ile przejedziesz maj±c 100 - 110 km/h
> metrów bez ¶wiadomo¶ci co jest przed tob± ;)
>

Je¼dzij regulaminowo nikt nie bêdzie Ciê o¶lepia³ :) Za³o¿ê siê, ¿e to
o¶lepienie nie by³o na drodze z ograniczeniem do 130 km/h a np do
50/60km/h :) Ludzie siê dziwi±, jak to ³atwo dostaæ fotkê, ale nie
rozumiej± jak to ³atwo fotki nie dostaæ. Pozostaje tylko kwestia
idiotycznych ograniczeñ na niektórych drogach ale to ju¿ inna sprawa.

Brawo.
Dlaczego wiêkszo¶æ kierowców uwa¿a siê za prze¶ladowanych?
P³acê mandaty, ale zawsze mam pretensje do siebie,¿e jestem
takim idiot± (zaparkowa³em w zatoczce, lub posuwa³em 40 wiêcej),
a nie przeklinam,powiedzmy, fotoradarów.

Artur(m)

Data: 2009-07-22 14:09:40
Autor: Rafa³ \"SP\" Gil
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fo toradarem
krzysiek82 pisze:

B³y¶nij sobie w nocy lamp± w oczy i powiedz jak szybko odzyskasz pe³n±
Je¼dzij regulaminowo nikt nie bêdzie Ciê o¶lepia³ :)

Skup siê - jeste¶ wyprzedzany.

--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Czê¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czê¶ci do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Data: 2009-07-20 16:11:03
Autor: zkruk [Lodz]
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
"Rafa³ \"SP\" Gil" wrote:

B³y¶nij sobie w nocy lamp± w oczy i powiedz jak szybko odzyskasz
pe³n± w³adzê w oczach ... a potem policz ile przejedziesz maj±c
100 - 110 km/h metrów bez ¶wiadomo¶ci co jest przed tob± ;)

20 to nie noc - wczoraj o 21 by³o jeszcze widno

tam jest ograniczenie do 80 - trzeba by³o siê zastosowaæ to by krzywdy nie zrobi³
tam gdzie sta³ radar widaæ ju¿ bramki... trzeba by³o nie zapierdalaæ...



--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic £odzi

Data: 2009-07-20 14:03:10
Autor: BaX
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

nowe Audi, Golfa i inne auta uznawane na naszym rynku za pe³en wypas które
pokornie jecha³y po autostradzie prawym pasem przepisowe 130 km/h.

Heheheh, pewnie dlatego "tylko" 259 aut rozbi³o siê na ich A2.
LOL

Data: 2009-07-20 14:23:49
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

U¿ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41muu$998$1nemesis.news.neostrada.pl...

nowe Audi, Golfa i inne auta uznawane na naszym rynku za pe³en wypas które
pokornie jecha³y po autostradzie prawym pasem przepisowe 130 km/h.

Heheheh, pewnie dlatego "tylko" 259 aut rozbi³o siê na ich A2.
LOL

Ciê¿ko na podstawie jednego przypadku oceniaæ kulturê jazdy ca³ego spo³eczeñstwa,
za to jako kontrargument podam Ci to, ¿e w trakcie kilkudniowego pobytu
nie mia³em ani jednego przypadku ¿e kierowca nie zatrzyma³ siê ¿eby przepu¶ciæ
mnie jako pieszego, a to ju¿ daje bazê do jakiego¶ uogólnienia.
Drug± kwesti± by³o to ¿e na autostradzie podczas wyprzedzania
mia³em tylko jeden przypadek kiedy przy maksymalnej dopuszczalnej kto¶
mi próbowa³ wjechaæ w ty³ek. Okaza³o siê potem ¿e to by³ kierowca lokalnej telewizji
z Popradu. Spróbuj wyprzedziæ z prêdko¶ci± 100 km/h kogo¶ na "katowickiej". :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 14:25:59
Autor: Cavallino
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
U¿ytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Drug± kwesti± by³o to ¿e na autostradzie podczas wyprzedzania
mia³em tylko jeden przypadek kiedy przy maksymalnej dopuszczalnej

Nastêpny kapelusznik?
Nie mo¿ecie sobie za³o¿yæ w³asnej grupy na podobne pierdo³y?

Data: 2009-07-20 16:08:14
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41noo$t36$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Drug± kwesti± by³o to ¿e na autostradzie podczas wyprzedzania
mia³em tylko jeden przypadek kiedy przy maksymalnej dopuszczalnej

Nastêpny kapelusznik?
Nie mo¿ecie sobie za³o¿yæ w³asnej grupy na podobne pierdo³y?

Spokojnie, czy¿by to by³a zamkniêta grupa dla fanów zimnych ³okci?
Osobi¶cie nie blokujê ruchu, co nie zmienia faktu ¿e z etapu
sprawdzania osi±gów auta dawno wyros³em. :)
Spróbuj zdj±æ nogê z gazu, bêdziesz o jedno miejsce dalej na kolejnych
¶wiat³ach, mniej stresu dla siebie i innych. Uwierz mi ¿e to sprawdzone
i dzia³a. :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 17:25:13
Autor: Cavallino
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
U¿ytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Nastêpny kapelusznik?
Nie mo¿ecie sobie za³o¿yæ w³asnej grupy na podobne pierdo³y?

Spokojnie, czy¿by to by³a zamkniêta grupa dla fanów zimnych ³okci?

Jest dla fanów samochodów, a nie dla fanów idiotyzmów.

Osobi¶cie nie blokujê ruchu,

K³óci siê to z tym co powy¿ej napisa³e¶.
Wiêc albo k³ama³e¶ wtedy, albo teraz.
PLONK WARNING !!!

Data: 2009-07-20 18:02:47
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
Spokojnie, czy¿by to by³a zamkniêta grupa dla fanów zimnych ³okci?

Jest dla fanów samochodów, a nie dla fanów idiotyzmów.

Osobi¶cie nie blokujê ruchu,

K³óci siê to z tym co powy¿ej napisa³e¶.
Wiêc albo k³ama³e¶ wtedy, albo teraz.
PLONK WARNING !!!

Tak, PLONK WARNING to rzeczywi¶cie argument na poziomie. :)
Chcia³em Ci wyja¶niæ ca³± sytuacjê, ale... to chyba nie ma sensu.
Internet ma tê magiczn± moc, ¿e mo¿na w nim otaczaæ siê tylko tymi,
którzy wyznaj± te same przekonania co ty. :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 18:35:21
Autor: Cavallino
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
U¿ytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Chcia³em Ci wyja¶niæ ca³± sytuacjê, ale... to chyba nie ma sensu.
Internet ma tê magiczn± moc, ¿e mo¿na w nim otaczaæ siê tylko tymi,
którzy wyznaj± te same przekonania co ty. :)

Mniej wiêcej.
Nie ma musu czytania wypocin kapeluszników, którzy zamiast w³asnego rozumu stosuj± wy³±cznie pos³uszeñstwo wobec rozkazów.

Data: 2009-07-20 18:54:08
Autor: Jaroslaw Berezowski
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
Dnia Mon, 20 Jul 2009 17:25:13 +0200, Cavallino napisał(a):

Jest dla fanów samochodów, a nie dla fanów idiotyzmów.
False.

To grupa o samochodach generalnie, w tym dla ich przeciwnikow nawet tez.
Sam skorzystaj ze swojej rady i zaloz sobie grupe dla ludzi z syndromem SAB.


--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-07-20 21:18:10
Autor: jerzu
BMW dachowa³o po ha mowaniu przed fotor adarem
On Mon, 20 Jul 2009 17:25:13 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

PLONK WARNING !!!

Opanuj siê. Nied³ugo bêdziesz rozmawia³ sam ze sob±.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-20 23:38:22
Autor: Cavallino
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:umg965tf339fcp1op5lbqmkf75cfm2jno84ax.com...
On Mon, 20 Jul 2009 17:25:13 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

PLONK WARNING !!!

Opanuj siê. Nied³ugo bêdziesz rozmawia³ sam ze sob±.

Je¶li uwa¿asz, ¿e mam JAK¡KOLWIEK przyjemno¶æ czytania kapeluszniczych bzdur to jeste¶ w b³êdzie.
Wolê nie czytaæ nic, ni¿ czytaæ kapeluszników.
Pania³?

Data: 2009-07-21 09:50:02
Autor: Artur\(m\)
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

U¿ytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h41to0$e30$1news.onet.pl...

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h41noo$t36$1news.onet.pl...
> U¿ytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:
>
>> Drug± kwesti± by³o to ¿e na autostradzie podczas wyprzedzania
>> mia³em tylko jeden przypadek kiedy przy maksymalnej dopuszczalnej
>
> Nastêpny kapelusznik?
> Nie mo¿ecie sobie za³o¿yæ w³asnej grupy na podobne pierdo³y?

Spokojnie, czy¿by to by³a zamkniêta grupa dla fanów zimnych ³okci?
Osobi¶cie nie blokujê ruchu, co nie zmienia faktu ¿e z etapu
sprawdzania osi±gów auta dawno wyros³em. :)
Spróbuj zdj±æ nogê z gazu, bêdziesz o jedno miejsce dalej na kolejnych
¶wiat³ach, mniej stresu dla siebie i innych. Uwierz mi ¿e to sprawdzone
i dzia³a. :)

Poprê Ciê z nadziej±, ¿e bêdzie tak my¶l±cych coraz wiêcej
Ale trzeba do tego dorosn±æ
Ja te¿  pó¼no do tego doros³em jak mia³em jeszcze 25lat
to zawsze musia³em byæ pierwszy, a jak nie to piana wy³azi³a przed zêby;)
Niestety niektórzy 40 latkowie w tym wieku "szczyc± siê mózgami drobiu".
Dzi¶ jeszcze wk****j± mnie kierowcy, którym nie chce siê zaparkowaæ
normalnie
bo musieliby w³±czyæ wsteczny i jeszcze raz do przodu...
....reszta luzik, nawet jak wyprzedza mnie ma³y fiat (seeeetk±±±±!!):)

Artur(m)

Data: 2009-07-22 14:14:21
Autor: Rafa³ \"SP\" Gil
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fo toradarem
pavellz pisze:

Spróbuj zdj±æ nogê z gazu, bêdziesz o jedno miejsce dalej na kolejnych
¶wiat³ach, mniej stresu dla siebie i innych. Uwierz mi ¿e to sprawdzone
i dzia³a. :)

Przejed¼ siê z wrocka do Katowic jad±c na przepisie a nawet lekko pod nim, a potem przejed¼ siê z prêdko¶ci± ca 200 km/h ..... policz ró¿nicê czasu. Dodaj do tego hipotetyczn± sytuacjê, ¿e jeste¶ PH.

I teraz ostrzejsza jazda : jed¼ przepisowo z Wro do Wawy ...

A potem przeleæ siê staraj±c siê trzymaæ ¶redni± (nawet w zabudowanych) powy¿ej 70 km/h ... wiadomo, jest kilka zab udowanych ala Bralin etc, gdzie naprawdê warto jechaæ 40... ale pozosta³e, gdzie masz szerok± jezdniê i chodniki z dala od auta jed¼ 100 ... porónaj czasy i pomy¶l ¿e jeste¶ PH, który musi byæ na spotkaniu o 11 w wawie, i o 16 we wrocku ;)

--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Czê¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czê¶ci do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Data: 2009-07-26 09:47:13
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
Przejed¼ siê z wrocka do Katowic jad±c na przepisie a nawet lekko pod nim, a potem przejed¼ siê z prêdko¶ci± ca 200 km/h .... policz ró¿nicê czasu. Dodaj do tego hipotetyczn± sytuacjê, ¿e jeste¶ PH.

I teraz ostrzejsza jazda : jed¼ przepisowo z Wro do Wawy ...

A potem przeleæ siê staraj±c siê trzymaæ ¶redni± (nawet w zabudowanych) powy¿ej 70 km/h ... wiadomo, jest kilka zab udowanych ala Bralin etc, gdzie naprawdê warto jechaæ 40... ale pozosta³e, gdzie masz szerok± jezdniê i chodniki z dala od auta jed¼ 100 ... porónaj czasy i pomy¶l ¿e jeste¶ PH, który musi byæ na spotkaniu o 11 w wawie, i o 16 we wrocku ;)

Owszem, masz racjê - da siê oszczêdziæ parê minut na d³u¿szej trasie, ale to wci±¿
nie t³umaczy buractwa i wymagania od wszystkich innych, aby dostosowywali
siê do mojej prêdko¶ci. :) W koñcu jakie mam prawo, aby wymagaæ
aby wszyscy ci±gnêli siê prawym pasem z prêdko¶ci± prze³adowanego
stara bo tylko ja muszê poginaæ 200 km/h. W koñcu to mój problem,
a nie ca³ego otaczaj±cego ¶wiata. My¶lê ¿e ka¿demu siê zdarza
¿e wskazówka mu siê "lekko gibnie" w prawo, ale je¶li kto¶ ma problem
z tym ¿e do jego pracy nie dostosowuj± siê wszyscy i musi wje¿dzaæ
komu¶ przy wyprzedzaniu w zderzak to pora poszukaæ mniej stresuj±cej,
bezpieczniejszej pracy.
Swoj± drog± poruszasz te¿ bardzo problematyczn± kwestiê oczekiwania
od pracowników poruszania siê z prêdko¶ci± teleportacji, bez wzglêdu
na kwestie ich bezpieczeñstwa, bo w koñcu taniej jest zatrudniæ nowego
gdyby co¶ mu siê nie powiod³o, ni¿ tworzyæ realne normy pracy.
Nie bez kozery w tirach zaczêto montowaæ tachografy - bo bynajmniej
nie by³ to pomys³ pracodawców, którym zale¿a³o na bezpieczeñstwie.

Nie jestem zwolennikiem szwedzkich rozwi±zañ typu 30 km/h po mie¶cie,
tam gdzie siê da jadê z normaln± prêdko¶ci±, co oznacza ¿e te¿ czasem
wyprzedzam kogo¶ nie patrz±c nerwowo na prêdko¶ciomierz, ale wybacz
- widzê styl jazdy wielu osób i niestety - ¶rodki penitencjarne s± niezbêdne,
a mój komentarz bardziej tyczy³ siê wypowiedzi kolegi który znaczy³ ni mniej
ni wiêcej tylko albo ma byæ tak jak ja chcê albo wypad, nota bene
w trasie to jest w³a¶nie podej¶cie które dzieli nas od zachodniej Europy.

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 15:19:03
Autor: BaX
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

nowe Audi, Golfa i inne auta uznawane na naszym rynku za pe³en wypas
które
pokornie jecha³y po autostradzie prawym pasem przepisowe 130 km/h.

Heheheh, pewnie dlatego "tylko" 259 aut rozbi³o siê na ich A2.
LOL

Ciê¿ko na podstawie jednego przypadku oceniaæ kulturê jazdy ca³ego spo³eczeñstwa,
za to jako kontrargument podam Ci to, ¿e w trakcie kilkudniowego pobytu
nie mia³em ani jednego przypadku ¿e kierowca nie zatrzyma³ siê ¿eby przepu¶ciæ
mnie jako pieszego, a to ju¿ daje bazê do jakiego¶ uogólnienia.

To wyobra¼ sobie, ¿e na odcinku 500m pomiêdzy rondem, a skrzy¿owaniem ze ¶wiat³ami jest 5 /a bêdzie 6/ przej¶æ dla pieszych. Wszystkie oprócz tego ostatniego to przej¶cia bez sygnalizacji, powstaj±ce 6 bêdzie te¿ z sygnalizacj±. I teraz jad±c 500m stajesz na ka¿dym przej¶ciu. Uwa¿asz to za normalne? A to dopiero 500m, a gdzie tam kolejne kilka km aby gdzie¶ dojechaæ przez miasto.

Data: 2009-07-20 16:16:33
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

To wyobra¼ sobie, ¿e na odcinku 500m pomiêdzy rondem, a skrzy¿owaniem ze
¶wiat³ami jest 5 /a bêdzie 6/ przej¶æ dla pieszych. Wszystkie oprócz tego ostatniego to przej¶cia bez sygnalizacji, powstaj±ce 6 bêdzie te¿ z sygnalizacj±. I teraz jad±c 500m stajesz na ka¿dym przej¶ciu. Uwa¿asz to za normalne? A to dopiero 500m, a gdzie tam kolejne kilka km aby gdzie¶ dojechaæ przez miasto.

Nie, nie uwa¿am tego za normalne. Przyk³ad ten poda³em Ci bardziej
jako pewien obraz zachowañ. Inna rzecz ¿e czy tego chcemy czy nie
i tak z czasem po wiêkszych miastach bêdzie siê porusza³o coraz gorzej i miejmy
nadziejê ¿e doczekamy siê sensownego transportu zbiorowego wzorem
Londynu czy Pary¿a. Na pocieszenie powiem Ci ¿e w Londynie s± dwa
¶wiat³a dla pieszych - zielone na którym masz bezwzglêdne pierwszeñstwo
i czerwone na którym w³azisz na pasy tak jak wszyscy. Policja to olewa, a samochodu
nie warto nawet ruszaæ spod domu, bo rowerem ju¿ jest szybciej. :)

Mimo tego ¿e wci±¿ mo¿emy w miarê normalnie je¼dziæ po ulicach mo¿na
przepu¶ciæ od czasu do czasu kogo¶ na pasach i chyba temu nie zaprzeczysz?

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 22:19:38
Autor: cztery
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
To wyobra¼ sobie, ¿e na odcinku 500m pomiêdzy rondem, a skrzy¿owaniem ze
¶wiat³ami jest 5 /a bêdzie 6/ przej¶æ dla pieszych. Wszystkie oprócz tego ostatniego to przej¶cia bez sygnalizacji, powstaj±ce 6 bêdzie te¿ z sygnalizacj±. I teraz jad±c 500m stajesz na ka¿dym przej¶ciu. Uwa¿asz to za normalne? A to dopiero 500m, a gdzie tam kolejne kilka km aby gdzie¶ dojechaæ przez miasto.

Nie, nie uwa¿am tego za normalne. Przyk³ad ten poda³em Ci bardziej
jako pewien obraz zachowañ.

Napisalem Ci skad wynikaja te zachowania - inne prawo o ruchu drogowym.
W Polsce notorycznie naduzywa sie oznakowywania drog. Zageszczenie przejsc dla pieszych w naszym kraju jest niespotykane nigdzie indziej.
W Niemczech istnieja przejscia dla pieszych nieoznakowane - tj. pieszych chroni wyspa srodkowa ale nie ma oznakowania poziomego ani pionowego przejscia dla pieszych = kierowca nie musi zatrzymywac sie przed pieszym jaki zbliza sie do krawedzi jezdni z zamiarem przejscia.

Mimo tego ¿e wci±¿ mo¿emy w miarê normalnie je¼dziæ po ulicach mo¿na
przepu¶ciæ od czasu do czasu kogo¶ na pasach i chyba temu nie zaprzeczysz?

Wzorem miast Europy ogranicznym ilosc oznakowanych przejsc i zmienmy PORD tak by to pieszy zblizajacy sie do przejscia mial pierwszenstwo.
Znajac "zycie" zmienimy PORD... przyjmujac wzory niemieckie oraz nie ograniczymy liczby przejsc - poniewaz na krajowej 8 pomiedzy domem pani gozdzikowej a zakrystia od ZAWSZE byla zebra to i bedzie.
Rezultat - bedziesz mial martwe prawo a coponiektorzy beda pisali tutaj o wzorowej kulturze zachodnich kierowcow.

Data: 2009-07-21 01:24:58
Autor: pavellz
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
Napisalem Ci skad wynikaja te zachowania - inne prawo o ruchu drogowym.
W Polsce notorycznie naduzywa sie oznakowywania drog. Zageszczenie przejsc dla pieszych w naszym kraju jest niespotykane nigdzie indziej.
W Niemczech istnieja przejscia dla pieszych nieoznakowane - tj. pieszych chroni wyspa srodkowa ale nie ma oznakowania poziomego ani pionowego przejscia dla pieszych = kierowca nie musi zatrzymywac sie przed pieszym jaki zbliza sie do krawedzi jezdni z zamiarem przejscia.

Tutaj zapewne masz racjê.

Mimo tego ¿e wci±¿ mo¿emy w miarê normalnie je¼dziæ po ulicach mo¿na
przepu¶ciæ od czasu do czasu kogo¶ na pasach i chyba temu nie zaprzeczysz?

Wzorem miast Europy ogranicznym ilosc oznakowanych przejsc i zmienmy PORD tak by to pieszy zblizajacy sie do przejscia mial pierwszenstwo.
Znajac "zycie" zmienimy PORD... przyjmujac wzory niemieckie oraz nie ograniczymy liczby przejsc - poniewaz na krajowej 8 pomiedzy domem pani gozdzikowej a zakrystia od ZAWSZE byla zebra to i bedzie.
Rezultat - bedziesz mial martwe prawo a coponiektorzy beda pisali tutaj o wzorowej kulturze zachodnich kierowcow.

Pozostaje jeszcze model s³owacki - mamy takie same drogi a wprowadzamy
kary nawet w wysoko¶ci 2/3 pensji. W ten sposób wyegzekwowano
50 km/h w miastach bez wiêkszej ingerencji w stan dróg, które coraz bardziej siê
sypi±.

Oczywi¶cie jako kierowca jestem daleki od zachwytu nad takim rozwi±zaniem.
Pozwól jednak, ¿e wci±¿ bêdê siê upiera³ ¿e zachodnia kultura jazdy jednak jest inna,
co przejawia siê na ró¿ne sposoby - zmiana pasa aby wpu¶ciæ w³±czaj±cego siê
do ruchu, umo¿liwienie wyprzedzania ciê¿arówki wolniejszemu od siebie pojazdowi
- to nie s± rzeczy które nakazuje kodeks drogowy, jednak sta³y siê tam praktyk±.
Generalnie rzecz bior±c mia³em wra¿enie ¿e jazda w mie¶cie odbywa siê tam w "zwolnionym
tempie", mniej stresów, trudnych sytuacji na drodze, mniej agresji, wiêcej u¶miechu itp.
Byæ mo¿e to akurat domena ma³ych miejscowo¶ci po których je¼dzi³em,
niemniej widaæ by³o oprócz stosowania siê do zasad tak¿e pewn± serdeczno¶æ.
Wiem, ¿e pewnie ³atwiej byæ grzecznym i mi³ym na równej i prostej alei z piêknym
oznakowaniem, jednak nie przekona³e¶ mnie ¿e droga odpowiada za wszystko.
Obawiam siê ¿e nawet wprowadzaj±c inne prawo i wszelkie mo¿liwe ulepszenia na drodze
wci±¿ bêdzie s³ychaæ g³osy ¿e wszystko co z³e jest przez dziury w drogach, ¼le postawione
znaki, drzewa przy drodze, wy³±czaj±c z tego w³asn± odpowiedzialno¶æ.
Inna rzecz ¿e pewnie owych ulepszeñ i tak pewnie nie doczekamy i wci±¿ bêdziemy mogli
przez kolejnych kilkadziesi±t lat marudziæ sobie jak to u nas jest gorzej. :/

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2009-07-20 22:13:40
Autor: cztery
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
za to jako kontrargument podam Ci to, ¿e w trakcie kilkudniowego pobytu
nie mia³em ani jednego przypadku ¿e kierowca nie zatrzyma³ siê ¿eby przepu¶ciæ
mnie jako pieszego, a to ju¿ daje bazê do jakiego¶ uogólnienia.

Uogolnienie jest jak to bywa zazwyczaj mylne.
W Niemczech i wiekszosci krajow UE pieszy zblizajacy sie do przejscia z zamiarem wejscie na nie ma pierwszenstwo przed nadjezdzajacym samochodem. W Polsce ma pierwszenstwo dopiero gdy postawi noge na jezdni.

Drug± kwesti± by³o to ¿e na autostradzie podczas wyprzedzania
mia³em tylko jeden przypadek kiedy przy maksymalnej dopuszczalnej kto¶
mi próbowa³ wjechaæ w ty³ek. Okaza³o siê potem ¿e to by³ kierowca lokalnej telewizji
z Popradu. Spróbuj wyprzedziæ z prêdko¶ci± 100 km/h kogo¶ na "katowickiej". :)

W Niemczech gdzie nie obowiazuja na autostradach limity predkosci (generalnie) jest najmniej wypadkow w stosunku do pojazdokilometrow w calej UE.

Data: 2009-07-20 22:37:33
Autor: J.F.
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
On Mon, 20 Jul 2009 22:13:40 +0200,  cztery wrote:
W Niemczech gdzie nie obowiazuja na autostradach limity predkosci (generalnie) jest najmniej wypadkow w stosunku do pojazdokilometrow w calej UE.

Wcale nie, przynajmniej w/g wikipedii
http://en.wikipedia.org/wiki/Road_Safety#Motorway

Ale mieszcza sie gdzies w srodku, zadajac klam twierdzeniu ze im
wolniej tym bezpiecznie.

A jeszcze niuans ze w Niemczech notuje sie bardzo duza ilosc
"wypadkow". Tak duza i nieproporcjonalna do zabitych, ze rodzi
podejrzenia iz wypadek u nich to w Polsce czesto by sie nazywal
banalna stluczka.

J.

Data: 2009-07-20 15:01:28
Autor: PJ
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
//Wcale nie, przynajmniej w/g wikipediihttp://en.wikipedia.org/wiki/Road_Safety#Motorway

trochê nieaktualne dane z 2003 r

//Ale mieszcza sie gdzies w srodku, zadajac klam twierdzeniu ze im
wolniej tym bezpiecznie.

prêdko¶æ prêdko¶ci nierówna, co innego grzac 200 km/h na Autobahnie a
co innego na dziurawej drodze krajowej

//A jeszcze niuans ze w Niemczech notuje sie bardzo duza ilosc
"wypadkow". Tak duza i nieproporcjonalna do zabitych, ze rodzi
podejrzenia iz wypadek u nich to w Polsce czesto by sie nazywal banalna stluczka.

porz±dek musi byæ :-) tu s± statystyki, wszystko jest dok³adnie
opisane
http://www.adac.de/Verkehr/Statistiken/unfaelle_deutsch/default.asp?ComponentID=252616&SourcePageID=7939

P.

Data: 2009-07-20 14:03:52
Autor: krzysiek82
BMW dachowa³o po hamowaniu przed fo toradarem
pavellz pisze:
Mia³em przyjemno¶æ ostatnio przejechaæ kawa³ek Europy i nabra³em
bardzo du¿o w±tpliwo¶ci wobec niektórych roszczeniowych argumentów
naszych kierowców, czêsto pozbawionych autokrytyki wobec w³asnego stylu jazdy.
Czêsto s³yszy siê argument ¿eby pobudowali autostrady to w koñcu bêdzie
mo¿na normalnie poje¼dziæ, ¿e ludzie przekraczaj± prêdko¶æ bo maj±
coraz lepsze samochody a nie ma gdzie nimi je¼dziæ. W Niemczech czy Austrii
ludzie potrafi± chyba realniej oceniaæ w³asne mo¿liwo¶ci bo widzia³em niejedno
nowe Audi, Golfa i inne auta uznawane na naszym rynku za pe³en wypas które
pokornie jecha³y po autostradzie prawym pasem przepisowe 130 km/h.

No w³a¶nie, a my¶la³em ¿e tylko ja mam takie wnioski, super nie ¶ni³o mi siê to jednak to by³a rzeczywisto¶æ. Jak ja kocham jazdê za granic±.

--
krzysiek82

[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona