[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

Data: 2009-07-20 12:31:13
Autor: Corsair
[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem
przeciwnikiem wyposazania tych urzadzen w samoczynne lampy blyskowe. Sam
juz
bylem oslepiony przez blysk spowodowany przez innego kierowce. Czy mozna
gdzies skladac skargi na oslepienie przez lampe blyskowa fotoradaru???

Zosta³em o¶lepiony takim b³yskiem (lekka mg³a spotêgowa³a efekt) dodatkowo
jeszcze przed ko³a wyskoczy³ mi funkcjonariusz z lizakiem... samobójca...
chyba nie zdawa³ sobie sprawy co mu grozi.

Data: 2009-07-21 09:58:16
Autor: Artur\(m\)
[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotorad arem

U¿ytkownik "Corsair" <Corsair2@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

jeszcze przed ko³a wyskoczy³ mi funkcjonariusz z lizakiem... samobójca...
chyba nie zdawa³ sobie sprawy co mu grozi.

Policjant tam sta³, ¿eby Ciebie prze¶ladowaæ
Ja bym go do Trybuma³u w Strassburgu.
Pewnie chcia³ Ci daæ drugi mandat (jeden od "fotoradaru")

[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem