[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

Data: 2009-07-20 16:53:41
Autor: Max_P
[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem

"Grzenio" <grzegorz@ankar.pl>

Zdecydowanie nie jestem przeciwnikiem fotoradarow,

No i OK. Fotoradaru nie wynale¼li w Polsce; fotoradarów w Polsce jest statystycznie mniej ni¿ w innych krajach, wiêc o co chodzi. Czekaj± nas jeszcze biedaków (w tej Polsce) fotokamery na skrzy¿owaniach, fotoradary na wiaduktach, fotoradary odcinkowe i radary w helikopterach. To ma cywilizowany ¶wiat, a my jeszcze nie mamy. Na razie mamy 20 miejsce w Europie pod wzglêdem ilo¶ci aut na glowê i pierwsze w ilo¶ci aut 10 letnich. Aha, no i pierwsze w ilo¶ci nawalonych je¿d¿±cych tym szrotem. Co to bedzie jak sie trochê wzbogacimy i odnowimy nieco flotê, wow. Wtedy dopiero zaczniemy krucjatê.

Max

Data: 2009-07-20 12:15:02
Autor: Przemek V
On 20 Lip, 16:53, "Max_P" <Ma...@xxl.pl> wrote:
"Grzenio" <grzeg...@ankar.pl>

> [...]

wiaduktach, fotoradary odcinkowe i radary w helikopterach. To ma
cywilizowany ¶wiat, a my jeszcze nie mamy.

5 lat temu to pisa³em:

 http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/msg/b4a66c6b7dac3215

My¶la³em wtedy, ¿e du¿o szybciej u nas nast±pi zabudowanie ca³ego
kraju fotoradarami. Na dzisiaj dalej jest duuuu¿y luz w porównaniu do
innych krajów. Bardziej ni¿ fotoradary przeszkadzaj± te idiotycznie
wyremontowane drogi jak w przypadku opisanym w blogu zkruka. Wczoraj
siê ci±gn±³em z Gdañska do Nowego Dworu i Elbl±ga z prêdko¶ci±
30letniego Transita ci±gn±cego przyczepê kempingow±. Za nim by³a
przera¿ona pani w Tico, za ni± dziadzio w Lanosie, za nim powiazana
sznurkiem beczka a za nimi 50 aut w kolumnie z której co chwila kto¶
coraz bardziej szalone ewolucje wykonywa³ ¿eby wyprzedziæ ten cyrk.

Data: 2009-07-20 12:16:32
Autor: Przemek V

A MX-5 ca³y czas @ 0 bar..... eeechhhh ;)

Data: 2009-07-20 21:23:47
Autor: jerzu
BMW dachowa³o po ha mowaniu przed fotor adarem
On Mon, 20 Jul 2009 12:15:02 -0700 (PDT), Przemek V
<przemmvv@gmail.com> wrote:

[...]

I wytrzyma³e¶ to? Ju¿ wiesz dlaczego nie lubiê je¼dziæ DK7? Zw³aszcza
w wakacyjne weekendy?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-20 12:33:03
Autor: Przemek V

<przem...@gmail.com> wrote:
> [...]
>coraz bardziej szalone ewolucje wykonywa³ ¿eby wyprzedziæ ten cyrk..

I wytrzyma³e¶ to? Ju¿ wiesz dlaczego nie lubiê je¼dziæ DK7? Zw³aszcza

Ja wraca³em dosyæ nietypowo. Z Jastrzêbiej Góry do W-wy przez...
Gi¿ycko. W weekendy moje ko³o na 7ce nie stanie. Z W-wy do Jastrzêbiej
Góry przez Sierpc Rypin Golub-Dobrzyñ Kowalewo Che³m¿ê i dalej jedynk±
w niedzielê popo³udnie 5 godzin na spokojnie z postojami i boksem na
dachu wysz³o.

Natomiast trasa Elbl±g -S22 - Pieniê¿no - Górowo I³aweckie Bartoszyce
- Kêtrzyn w 90% poezja. Równo, krêto, pusto, ³adnie.

Data: 2009-07-21 06:43:40
Autor: J.F.
On Mon, 20 Jul 2009 12:33:03 -0700 (PDT),  Przemek V wrote:
Natomiast trasa Elbl±g -S22 - Pieniê¿no - Górowo I³aweckie Bartoszyce
- Kêtrzyn w 90% poezja. Równo, krêto, pusto, ³adnie.

Taa, pojedz kiedys 55. Jak nie zakret to pagorek. Poki pusto to
ladnie, jak sie trafi zawalidroga to pojedziesz dalej 60 ..

J.

Data: 2009-07-20 21:51:12
Autor: zkruk [Lodz]
Przemek V wrote:

innych krajów. Bardziej ni¿ fotoradary przeszkadzaj± te idiotycznie
wyremontowane drogi jak w przypadku opisanym w blogu zkruka. Wczoraj
siê ci±gn±³em z Gdañska do Nowego Dworu i Elbl±ga z prêdko¶ci±

chyba jednak nie na moim blogu ;)

ale mo¿liwe ¿e wczoraj siê minêli¶my - bo te¿ by³em w tych okolicach

moje do¶wiadczenia z wyjazdu nad morze opisze dzi¶/jutro :)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic £odzi

Data: 2009-07-20 13:06:58
Autor: Przemek V
On 20 Lip, 21:51, "zkruk [Lodz]" <zkruk_sp...@gazeta.pl> wrote:
Przemek V wrote:
> [...]
> wyremontowane drogi jak w przypadku opisanym w blogu zkruka. Wczoraj
> siê ci±gn±³em z Gdañska do Nowego Dworu i Elbl±ga z prêdko¶ci±

Co¶ mi siê por±ba³o, przepraszam. Chodzi³o o t± stronê Radxcell'a:

http://radxcell.nora.pl/2009/04/22/bezpieczne-drogi.html

Data: 2009-07-20 17:26:53
Autor: Cavallino
[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotorad arem
U¿ytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h4207o$lq7$1news.onet.pl...

"Grzenio" <grzegorz@ankar.pl>

Zdecydowanie nie jestem przeciwnikiem fotoradarow,

No i OK. Fotoradaru nie wynale¼li w Polsce; fotoradarów w Polsce jest statystycznie mniej ni¿ w innych krajach, wiêc o co chodzi.

O to, ¿e jako¶ chcemy na¶ladowaæ innych tylko w radarowaniu.
W budowie dróg np. ju¿ niekoniecznie.

A ka¿dy normalny woli odwrotnie.

Data: 2009-07-20 19:13:10
Autor: Robert Rêdziak
On Mon, 20 Jul 2009 16:53:41 +0200, Max_P <Max_P@xxl.pl> wrote:

Europie pod wzglêdem ilo¶ci aut na glowê i pierwsze w ilo¶ci aut 10 letnich.

 Ciekawe, czy maj±c ¶rednio m³odsze auta ni¿ w DK czy NO, bijemy
 ich na g³owê w bezwzglêdnych liczbach.

 r.
robert rêdziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-21 06:39:46
Autor: J.F.
On Mon, 20 Jul 2009 16:53:41 +0200,  Max_P wrote:
[...]

Na szczescie mamy kryzys .. no chyba ze rzad policzy ze to sie jednak
oplaci :-)

Na razie mamy 20 miejsce w Europie pod wzglêdem ilo¶ci aut na glowê i pierwsze w ilo¶ci aut 10 letnich.

I co - mylisz ze to wplywa na wypadkowosc ? Jakos tak po uldze celnej
rzekomych szrotow przybylo, a wypadkow ubylo.

Aha, no i pierwsze w ilo¶ci nawalonych je¿d¿±cych tym szrotem.

Pijani kierowcy powoduja okolo 5% wypadkow. Zlikwidujesz ich, a 5000
ofiar pozostanie.

J.

[press] BMW dachowa³o po hamowaniu przed fotoradarem