BMW i temat aktualizacji nawigacji

Data: 2017-01-26 10:58:18
Autor: J.F.
BMW i temat aktualizacji nawigacji
Użytkownik "Irek.N."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6atbs$v4p$1@gioia.aioe.org...
Jest sobie BMW z navi na HDD i żeby ją zaktualizować, trzeba znać jakieś kody dostępu, czy autoryzacji - nie wiem, wiem natomiast, że kosztuje to kilka stówek, za to opłata jest tylko raz.
Zastanawia mnie fakt, że autoryzowany salon, w którym auto zostało kupione też tych kodów nie zna i musi zapłacić producentowi za nie.
Rozumiem Pan Kazik, w swoim warsztacie przydomowym, ale salon polski, samochód sprzedany w kraju, serwisowany w kraju i ma ten sam problem?
Możecie mnie oświecić co to za opłata i co zdejmuje? Czy ktoś mnie wkręca?

A pytali o ten kod ?

Bo w Oplu ponoc tak: jest Servicecode.  Klient go dostaje z papierami.
Jak trzeba cos zaawansowanego w komputerze samochodu zrobic - to mechanik musi podac ten kod.

Jak klient kod zgubi, to mozna uzyskac od producenta, ale za drobna oplata.

Oczywiscie nawigacja w BMW to moze byc calkiem inny temat.

J.

Data: 2017-01-26 03:29:59
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW i temat aktualizacji nawigacji
-- Bo w Oplu ponoc tak: jest Servicecode.

w oplu jest tak: car pass

-- Klient go dostaje z papierami. Jak trzeba cos zaawansowanego w komputerze samochodu zrobic - to mechanik musi podac ten kod.

car pass jest potrzebny do programowania/adaptacji przy pomocy np opcom-a

-- Jak klient kod zgubi, to mozna uzyskac od producenta, ale za drobna oplata.

za drobna oplata lokalny magik potrafi go wyciagnac np z zegarow, wlascicielowi pojazdu (w Niemczech) Opel udostepnia car pass za darmo wystarczy podjechac z autem do ASO

-- Oczywiscie nawigacja w BMW to moze byc calkiem inny temat.

zapewne przy czym car pass nie ma zadnego zwiazku z updatem navi :-)

P.

Data: 2017-01-26 15:36:15
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości
[...]

Nie potrafi.

wlascicielowi pojazdu (w Niemczech) Opel udostepnia car pass za darmo wystarczy podjechac z autem do ASO

Moze kiedys podjade ... ciekawe czy Polakowi tez :-)

-- Oczywiscie nawigacja w BMW to moze byc calkiem inny temat.
zapewne przy czym car pass nie ma zadnego zwiazku z updatem navi :-)

ale tak mi troche pasuje do opisu sytuacji.

J.

Data: 2017-01-26 20:14:40
Autor: jerzu.xyz
BMW i temat aktualizacji nawigacji
On Thu, 26 Jan 2017 15:36:15 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Nie potrafi.

Potrafi, potrafi ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-01-26 21:01:40
Autor: J.F.
Użytkownik jerzu napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kkik8c5hrbtd6g8r4l0l00sb13iuvmdbl0@4ax.com...
On Thu, 26 Jan 2017 15:36:15 +0100, "J.F."
Nie potrafi.
Potrafi, potrafi ;)

Taki jeden tez myslal ze potrafi, az mnie odeslali do ASO.

J.

Data: 2017-01-26 23:18:43
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW i temat aktualizacji nawigacji
-- Taki jeden tez myslal ze potrafi, az mnie odeslali do ASO.

widocznie nie magik ... w Zafirze B (2010) dal rade

P.

BMW i temat aktualizacji nawigacji