BMW sie skonczylo?

Data: 2014-02-01 17:24:02
Autor: Megrims
BMW sie skonczylo?
Zrobilem F11 525d 15kkm. Teraz ma przejechane 40kkm.
Auto podczas jazdy zaczęło dziwne dźwięki wydawać.
Może z silnika, skrzyni, łozyska albo skrzyni VTG.

Zastanawiam się, czy BMW podobnie jak VAG nie przesadził
z postarzaniem produktu? E60 535d był zaczipowany na 306 KM,
zrobiłem nim 120.000 km i nie było takich dźwięków.

Tutaj seria i coś się dzieje.
Chyba czas zacząć kupować chińskie samochody, to tam
jest tak duży rynek zbytu, że nie postarzają jeszcze.

Data: 2014-02-01 10:30:13
Autor: Pszemol
BMW sie skonczylo?
"Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lcj733$m7d$1usenet.news.interia.pl...
Zrobilem F11 525d 15kkm. Teraz ma przejechane 40kkm.
Auto podczas jazdy zaczęło dziwne dźwięki wydawać.
Może z silnika, skrzyni, łozyska albo skrzyni VTG.

Co to znaczy "zrobiłem F11"?

Zastanawiam się, czy BMW podobnie jak VAG nie przesadził
z postarzaniem produktu?

E tam, postarzanie... Każde auto może się zepsuć.
Poszukaj najpierw co się faktycznie stało z Twoim.

E60 535d był zaczipowany na 306 KM,
zrobiłem nim 120.000 km i nie było takich dźwięków.

I na jednym aucie opinię o całej marce sobie wyrabiasz?

Tutaj seria i coś się dzieje.
Chyba czas zacząć kupować chińskie samochody, to tam
jest tak duży rynek zbytu, że nie postarzają jeszcze.

Ja kupuje od dawna japońskie (toyota, honda) i nie mam problemów.

Data: 2014-02-01 17:38:13
Autor: jerzu
BMW sie skonczylo?
On Sat, 1 Feb 2014 10:30:13 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Co to znaczy "zrobiłem F11"?

BMW F11, światowcu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-01 17:49:30
Autor: jerzu
BMW sie skonczylo?
On Sat, 1 Feb 2014 10:38:54 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Co to znaczy "zrobiłem F11", mózgowcu...

Przeczytaj całe zdanie, może zrozumiesz.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-01 10:53:06
Autor: Pszemol
BMW sie skonczylo?
wrote:

Co to znaczy "zrobiłem F11", mózgowcu...

Przeczytaj całe zdanie, może zrozumiesz.

Tak, kapuję... przejechałem 15k samochodem... :-)

Czyli kupił używane auto klasy premium w Polsce
i wierzy w prawdziwość stanu licznika. Dziwny gość.

Data: 2014-02-01 20:01:23
Autor: Megrims
BMW sie skonczylo?
wrote:

[...]

auto zakupione w ASO z 2 letnią gwarancją we wieku 9 miesięcy.

Data: 2014-02-01 17:18:33
Autor: Pszemol
BMW sie skonczylo?
wrote:

[...]

Czyli te stuki jakie odkryłeś naprawisz na gwarancji...
Więc o co Ci chodzi? :-)

Data: 2014-02-02 01:30:19
Autor: Megrims
BMW sie skonczylo?
wrote:

[...]

A jak się skończy gwarancja to co dalej?
IMO nowa piątka przy przebiegu 40.000 nie
powinna się psuć.

Data: 2014-02-02 04:15:44
Autor: Przemek
BMW sie skonczylo?
Bez przesady. Nawet nie wiesz, co jest przyczyną dźwięku, a już skreślasz markę. Może coś się obluzowało, może jakaś wada materiałowa? Nie wiadomo, dopóki nie sprawdzisz.
Poza tym aso też muszą z czegoś żyć😊

Data: 2014-02-02 17:01:21
Autor: Megrims
BMW sie skonczylo?
W dniu 2014-02-02 13:15, Przemek pisze:
Bez przesady. Nawet nie wiesz, co jest przyczyną dźwięku, a już skreślasz markę. Może coś się obluzowało, może jakaś wada materiałowa? Nie wiadomo, dopóki nie sprawdzisz.
Poza tym aso też muszą z czegoś żyć😊

dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|

Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

Data: 2014-02-02 09:38:46
Autor: kogutek444
BMW sie skonczylo?
W dniu niedziela, 2 lutego 2014 17:01:21 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:
> [...]

> Poza tym aso też muszą z czegoś żyć😊

dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|

Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

Bóg widzi moją krzywdę. Jak się zastanawiałeś który z dwóch kupić to poradziłem żebyś kupił obydwa z opcją przekazania mi tego co go nie polubisz.

Data: 2014-02-02 19:21:59
Autor: dddddddd
BMW sie skonczylo?
W dniu 2014-02-02 17:01, Megrims pisze:

dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|

Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

to może po prostu ktoś chciał ją ukraść, ale nie zdążył?
mi kiedyś jedno koło w Audi A6 poluzowali pod szpitalem, ale zdjąć nie zdążyli...

Łukasz

Data: 2014-02-02 23:29:57
Autor: Pszemol
BMW sie skonczylo?
"Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lclq4g$4lt$1usenet.news.interia.pl...
dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|

Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

Ale Ty maruda jesteś...

Data: 2014-02-02 14:04:55
Autor: neoniusz
BMW sie skonczylo?
W dniu 02.02.2014, 01:30, Megrims pisze:
A jak się skończy gwarancja to co dalej?
IMO nowa piątka przy przebiegu 40.000 nie
powinna się psuć.

Skoro VW juz sie musi chwalic, ze ich auta przejezdzaja 150kkm to moze niedlugo to 50kkm zejda ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ns-p0BdUB5o

Data: 2014-02-02 23:28:45
Autor: Pszemol
BMW sie skonczylo?
"Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lck3is$hqr$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Co to znaczy nie powinna się psuć?
Wszystko się ma prawo psuć. Od tego masz gwarancję.
Jeszcze nawet nie wiesz co się zepsuło.

Data: 2014-02-03 08:35:04
Autor: AZ
BMW sie skonczylo?
On 2014-02-03, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

A jak się skończy gwarancja to co dalej?
IMO nowa piątka przy przebiegu 40.000 nie
powinna się psuć.

Co to znaczy nie powinna się psuć?
Wszystko się ma prawo psuć. Od tego masz gwarancję.

Oczywiscie. Takie teraz do dupy czasy, ze wszystko nie to, ze ma prawo
sie psuc tylko MA sie psuc. Teraz ma gwarancje, a co po gwarancji? Bo
dawne auta to po gwarancji jezdza po 20 lat...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 15:27:32
Autor: Megrims
BMW sie skonczylo?
W dniu 2014-02-03 09:35, AZ pisze:
On 2014-02-03, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

[...]

Chociaż śmieszna sprawa. Komplet amortyzatorów do E36 (tego co ja mam)
to w ASO kosztuje 3300 PLN :D

Data: 2014-02-03 15:43:44
Autor: BaX
BMW sie skonczylo?
Chociaż śmieszna sprawa. Komplet amortyzatorów do E36 (tego co ja mam)
to w ASO kosztuje 3300 PLN :D

A kto takie części kupuje w ASO, komplet SACHS adv czyli odpowiednik tego co sprzedaje ASO kosztuje 1/3 ceny ASO.

Data: 2014-02-03 16:05:13
Autor: Megrims
BMW sie skonczylo?
W dniu 2014-02-03 15:43, BaX pisze:
Chocia� �mieszna sprawa. Komplet amortyzator�w do E36 (tego co ja mam)
to w ASO kosztuje 3300 PLN :D

A kto takie cz�ci kupuje w ASO, komplet SACHS adv czyli odpowiednik tego co
sprzedaje ASO kosztuje 1/3 ceny ASO.

Tyle ze zawieszenie do wersji motorsport jest trochę inne.
Ta wersja ma inne sprężyny, amortyzatory i jeszzce jakieś-tam
wahacze. Ale kuipuje gwintowane od Eibacha - zobaczymy jak
będzie latać.

Data: 2014-02-04 10:12:48
Autor: BaX
BMW sie skonczylo?
[...]

http://czescidobmw.pl/ masz rozpisane wszystko i za ile z podziałem na mpakiet i zwykłe. Jak nie masz zniżek w ASO /pewnie masz skoro kupiłeś u nich eFke/ to ceny mają lepsze.

Pozdro.

Data: 2014-02-01 19:13:45
Autor: Cavallino
BMW sie skonczylo?

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7n8qe9dqt4vbpos5gjqed8r609hseguvga@4ax.com...
On Sat, 1 Feb 2014 10:30:13 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Co to znaczy "zrobiłem F11"?

BMW F11, światowcu.

Nic nie wyjaśniłeś.

Data: 2014-02-01 19:35:21
Autor: Dawid
BMW sie skonczylo?
W dniu 2014-02-01 19:13, Cavallino pisze:

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:7n8qe9dqt4vbpos5gjqed8r609hseguvga@4ax.com...
On Sat, 1 Feb 2014 10:30:13 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Co to znaczy "zrobiłem F11"?

BMW F11, światowcu.

Nic nie wyjaśniłeś.

https://www.google.pl/search?q=bmw+f11&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LT7tUuzCD8vMswarqoDIBg&sqi=2&ved=0CCcQsAQ&biw=1344&bih=705

Data: 2014-02-01 20:11:16
Autor: Bugatti
BMW sie skonczylo?
Sprawdzałeś czy w alufelgach masz troszkę lodu ? bo to powoduje stuki i drgania.

MoĹźe pomoĹźe diagnostyka a nie przedwczesne jojczenie ;-)

Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-02-01 17:18:28
Autor: Pszemol
BMW sie skonczylo?
"Bugatti" <niepodam@mail.pl> wrote in message news:lcjgsm$ur8$1news.task.gda.pl...
Sprawdzałeś czy w alufelgach masz troszkę lodu ?
bo to powoduje stuki i drgania.

MoĹźe pomoĹźe diagnostyka a nie przedwczesne jojczenie ;-)

Kolega chce sobie ponarzekać trochę w weekend, pozwól mu ;-)

Data: 2014-02-05 07:16:24
Autor: Pablo Eldiablo
BMW sie skonczylo?
W dniu niedziela, 2 lutego 2014 00:18:28 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
"Bugatti" <niepodam@mail.pl> wrote in message

> Może pomoże diagnostyka a nie przedwczesne jojczenie ;-)

Kolega chce sobie ponarzekać trochę w weekend, pozwól mu ;-)

Nie, nie -  chyba chciał się E36 pochwalić ;-)

pablo

Data: 2014-02-05 08:22:40
Autor: kogutek444
BMW sie skonczylo?
W dniu środa, 5 lutego 2014 16:16:24 UTC+1 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:

Nie, nie -  chyba chciał się E36 pochwalić ;-)

pablo

Nie musi się chwalić. Wiemy tutaj że ma kasy do obrzydzenia.

Data: 2014-02-05 12:03:18
Autor: Pablo Eldiablo
BMW sie skonczylo?
W dniu środa, 5 lutego 2014 17:22:40 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> Nie, nie -  chyba chciał się E36 pochwalić ;-)

Nie musi się chwalić. Wiemy tutaj że ma kasy do obrzydzenia.

No, w końcu każdy prawdziwy fan motoryzacji wzdycha po nocach do E36 ;-)

BMW sie skonczylo?