BMW spadło na dom

Data: 2012-04-10 23:41:02
Autor: Feromon
BMW spadło na dom

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f835725$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
"Jedna osoba nie żyje, a pięć zostało rannych po tym jak rozpędzone BMW
spadło na dom mieszkalny w miejscowości Witonia w woj. łódzkim. (...)"

W tym miejscu należy zacytować przepis na sałatkę z buraków.
Należy wrzucić granat do BMW.

Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakieś takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

Pozdr
Feromon

Data: 2012-04-11 04:02:51
Autor: megrims
BMW spadło na dom
W dniu 2012-04-10 23:41, Feromon pisze:

[...]

maniery jakieĹ› takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

Pozdr
Feromon

Jak ma Rolex'a to pewnie E-39.

Data: 2012-04-11 09:37:45
Autor: J.F
BMW spadło na dom
UĹĽytkownik "Feromon"  napisaĹ‚ w
Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakieś takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

A ten Roleks to prawdziwy czy za 50 zl ?

No bo wiesz - dobry inzynier, dobrze zarabia, lubi sie ubrac i pokazac .... to czym ma jezdzic, seicento ?

A maniery ... po nastu latach uzerania z durniami z zarzadu tez mialbys maniery naganne :-)

J.

Data: 2012-04-11 11:28:42
Autor: Seoman
BMW spadło na dom
UĹĽytkownik "Feromon"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4f84a908$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakieś takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

Jest też cała masa buraków, jeżdżących skodą. Ja pierniczę, ludzie bez stereotypów to by zdechli z nudów.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-04-11 14:50:40
Autor: Jermat
BMW spadło na dom

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm3isc$all$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Feromon"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f84a908$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
Co¶ jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakie¶ takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzan± tapicerk±)....?

Jest też cała masa buraków, jeżdż±cych skod±. Ja pierniczę, ludzie bez stereotypów to by zdechli z nudów.

Pozdrawiam,
Seoman

To prawda, jednak proporcjonalnie najwięcej debili jeĽdzi wła¶nie BMW. Statystycznie oni powoduj± najwięcej wypadków w stosunku do ilo¶ci tych samochodów w Polsce. Inaczej jest w innych państwach gdzie BMW jeżdż± raczej normalni ludzie. W 9 na 10 przypadków gdy widzę z tyłu karka w BMW, wiem, że będzie za wszelk± cenę starał się mnie wyprzedzić. Nieważne, że jest np podwójna ci±gła linia. Debil tego nie widzi i nie rozumie. Oczywi¶cie jest też 10 % bardziej rozgarniętych - ale gin± w tłumie.

Pozdrawiam
JM

Data: 2012-04-11 15:12:34
Autor: J.F
BMW spadło na dom
Użytkownik "Jermat"  napisał w wiadomości
[...]

Tosmy juz nie raz dyskutowali. Skoro widzisz w lusterku - znaczy sie za wolno jedziesz. I ten z tylu chce cie wyprzedzic.
A gdzie ma wyprzedzic, jak u nas poszaleli z tymi ciaglymi liniami.
Ty sie wleczesz niemozebnie, to poziom tolerancji spada i sie wyprzedza gdy jest okazja, nie przejmujac sie ciagla linia.
I marka pojazdu z tylu nie ma znaczenia, choc oczywiscie latwiej sie wyprzedza 200KM BMW niz seicento 0.9 :-)

Nawet ci "normalni ludzie" w innych panstwach nie kupuja 3l czy wiekszego silnika po to zeby jechac statecznie 50 czy 80 w trasie - choc tu bym zrobil pare wyjatkow dla Finow, Szwajcarow, itp  - niektorym widac rozum sie konczy na robieniu pieniedzy :-)

J.

Data: 2012-04-11 16:38:00
Autor: Jermat
BMW spadło na dom

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jm4007$a14$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeśli jadę ok 110/h (nie wlokę się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80 to chyba nie jadę za wolno. Ale to, jak i podwójna ciągła linia, czy też przejazd przez tory kolejowe, lub zbliżające się wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia. Nie wiem więc dlaczego ich bronisz. Obyś nie jechał wtedy z drugiej strony.

JM

Data: 2012-04-11 19:35:08
Autor: Cavallino
BMW spadło na dom

Użytkownik "Jermat" <matjerzy@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jm4506$t5v$1@news.icpnet.pl...

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomooci news:jm4007$a14$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Jermat"  napisał w wiadomooci
[...]

Jeżdżę raczej szybko, często za szybko, ale jeoli jadę ok 110/h (nie wlokę się niemożebnie) gdzie jest ograniczenie do 80

ROTFL !!!!
Szybka jazda 110. ;-)

to chyba nie jadę za wolno.

Jedziesz.

Data: 2012-04-12 23:36:57
Autor: J.F.
BMW spadło na dom
Dnia Wed, 11 Apr 2012 16:38:00 +0200, Jermat napisał(a):
[...]

No widzisz - wolno 80, a ty jedziesz 110. Ktos z tylu jedzie 120, i kto ma
racje - ty czy on ?
Ale to, jak i podwójna ciągła linia, czy też przejazd przez tory kolejowe, lub zbliżające się wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia.

A jak trawisz na kapelusznika ktory jedzie 70/80, albo na motorowerzyste
czy traktor, to tez tak swiecie przestrzegasz ciaglych linii ?
Tak samo jak ograniczen predkosci ? :-)

Nie wiem więc dlaczego ich bronisz.
Bo u nas poszaleli z tymi liniami, a skad mam wiedziec o jakich przypadkach
piszesz - wyprzedzanie w miejscach naprawde niebezpiecznych, czy dowolnej
ciaglej linii..

Obyś nie jechał wtedy z drugiej strony.

Hm, nie przypominam sobie takiego przypadku, zeby ktos na mnie wyraznie
wymusil ...

J.

Data: 2012-04-13 11:12:11
Autor: Seoman
BMW spadło na dom
Użytkownik "Jermat"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jm3umu$nk6$1@news.icpnet.pl...
To prawda, jednak proporcjonalnie najwięcej debili jeĽdzi wła¶nie BMW. Statystycznie oni powoduj± najwięcej wypadków w stosunku do ilo¶ci tych samochodów w Polsce.

Link?

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-04-13 15:04:14
[...]