BMW spad³o na dom

Data: 2012-04-09 21:39:49
Autor: to
BMW spad³o na dom
"Jedna osoba nie żyje, a pięć zostało rannych po tym jak rozpędzone BMW spadło na dom mieszkalny w miejscowości Witonia w woj. łódzkim. (...)"

http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14397531&

I jak tu się chronić przed tymi BMW? Już nawet we własnych domach nie jesteśmy bezpieczni. Wychodzi na to, że najlepiej byłoby siedzieć w piwnicy. Tak głęboko BMW się chyba nie przebije.

PS. Wiem, że było, ale niewystarczająco dobitnie zaakcentowane.

Data: 2012-04-10 01:23:39
Autor: @
BMW spadło na dom
I jak tu się chronić przed tymi BMW? Już nawet we własnych domach nie
jesteśmy bezpieczni. Wychodzi na to, że najlepiej byłoby siedzieć w
piwnicy. Tak głęboko BMW się chyba nie przebije.

Zamieszkac na najwyzszych pietrach w blokach ? u licha ?

PS. Wiem, że było, ale niewystarczająco dobitnie zaakcentowane.

Co Ci marka samochodu zawinila ?
Moze raczej gowniarstwo za kierownica, ktore w sile i niezniszczalnosc tej marki uwierzylo ?

Data: 2012-04-10 11:01:00
Autor: Endriu
BMW spadło na dom
Co Ci marka samochodu zawinila ?

Nie wiem ale jakoÅ› ta marka przyciÄ…ga wszelakiego rodzju szpanerów, lubiÄ… w nim jedździć karki oraz kolesie którzy z reguÅ‚y majÄ… jakiÅ› problem z sobÄ… i próbujÄ… siÄ™  na drodze szybkÄ… jazdÄ… i niebezpiecznym wyprzedzniem powetować sobie w jakiÅ› sposób problemy w swoim życiu osobistym, czy tam próbujÄ… nadrobić takim zachowaniem problem maÅ‚ego kutasa którym nie mogÄ… zaspokoić swoich partnerek ....

Taki samochód dla potencjalnego zakompleksionego cymbała ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-10 11:31:56
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
BMW spad³o na dom
On 2012-04-10 11:01, Endriu wrote:
Co Ci marka samochodu zawinila ?

Nie wiem ale jako¶ ta marka przyci±ga wszelakiego rodzju szpanerów,
lubi± w nim jed¼dziæ karki oraz kolesie którzy z regu³y maj± jaki¶
problem z sob± i próbuj± siê na drodze szybk± jazd± i niebezpiecznym
wyprzedzniem powetowaæ sobie w jaki¶ sposób problemy w swoim ¿yciu
osobistym, czy tam próbuj± nadrobiæ takim zachowaniem problem ma³ego
kutasa którym nie mog± zaspokoiæ swoich partnerek ....

Taki samochód dla potencjalnego zakompleksionego cymba³a ...

Strasznie podobaj± mi siê takie wywody domoros³ych Freudów :-)))

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-10 10:05:34
Autor: to
BMW spad³o na dom
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
Strasznie podobają mi się takie wywody domorosłych Freudów :-)))

To daj przykład innego auta, które:

- WyglÄ…da agresywnie
- Ma ok. 200 KM lub więcej
- Ma tylny napęd, szperę, normalny ręczny
- Kosztuje 10 tys. zł w stanie jeżdżącym
- Eksploatacja jest tania

Data: 2012-04-10 11:45:28
Autor: Jumal
BMW spadło na dom
On 10/04/2012 11:05, to wrote:

- Eksploatacja jest tania

To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

Jumal

Data: 2012-04-10 13:16:14
Autor: P.B.
BMW spadło na dom
On Tue, 10 Apr 2012 11:45:28 +0100, Jumal <jumal@wp.pl> wrote:
> - Eksploatacja jest tania

To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

Jaki serwis? To jest niemieckie auto z Bawarii! Lepsze nawet od służbowego: nigdy się nie psuje i nie wymaga żadnego serwisu. Tylko lejesz i jeździsz :-)

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2012-04-10 14:16:44
Autor: megrims
BMW spadło na dom
W dniu 2012-04-10 13:16, P.B. pisze:
> [...]

Jaki serwis? To jest niemieckie auto z Bawarii! Lepsze nawet od
służbowego: nigdy się nie psuje i nie wymaga żadnego serwisu. Tylko

takie co nie są serwisowane i zostawiają 5 śladów potem nieoczekiwanie
skaczÄ… na niewinne domy ;)

Data: 2012-04-10 15:47:51
Autor: to
BMW spad³o na dom
begin Jumal
To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

Jest mnóstwo warsztatów które tanio ogarniają starsze BMW i od cholery tanich zamienników, te auta (oczywiście starsze) da się eksploatować naprawdę tanio.

Data: 2012-04-10 20:04:46
Autor: megrims
BMW spadło na dom
W dniu 2012-04-10 17:47, to pisze:
begin Jumal

To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

Jest mnóstwo warsztatów które tanio ogarniają starsze BMW i od cholery
tanich zamienników, te auta (oczywiście starsze) da się eksploatować
naprawdÄ™ tanio.

Te starsze w dobrym stanie, z przebiegiem średnim 10000 km rocznie,
bezwypadkowe, którymi jeździł dziadek do kościoła?

BMW nie kupuje się raczej aby robić małe przebiegi. Mimo wszystko
fiat opel ford z przebiegiem 100.000 będą w gorszym stanie niż
BMW z przebiegiem 200.000. Takie przynajmniej mam dotychczasowe
doświadczenia. A za dobry serwis BMW trzeba zapłacić.

Data: 2012-04-10 20:10:19
Autor: Cavallino
BMW spadło na dom

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

BMW nie kupuje się raczej aby robić małe przebiegi. Mimo wszystko
fiat opel ford z przebiegiem 100.000 będą w gorszym stanie niż
BMW z przebiegiem 200.000.

Problem w tym, że za te same pieniądze co fiata z przebiegiem 100 000 km, da się kupić BMW, ale o połowę starsze i z przebiegiem pewnie 5 razy wyższym.
A to już nieco zmienia kwestie stanu technicznego, którego można się spodziewać.

Data: 2012-04-10 20:15:27
Autor: to
BMW spad³o na dom
begin megrims
Te starsze w dobrym stanie, z przebiegiem średnim 10000 km rocznie,
bezwypadkowe, którymi jeździł dziadek do kościoła?

Żeby zjarać gumę na mieście auto nie musi być w super stanie. Żeby pojechać 200 km/h po wiejskiej drodze też. Efekty potem widać. ;)

[...]

Ale co się psuje od tego przebiegu? Zawieszenie w E-36, E-39 i starszych (bo o nich piszę) można tanio zrobić. Hamulce też. Nawet swap silnika to nie problem. A tak swoją drogą, to dość popularny sposób na stosunkowo tanie auto na track daye to dowolne E-36, byle ze zdrową budą i od razu swap mocniejszego silnika, lepszych hamulców no i jakiś gwint. Takie auto na torze gania ponoć EVO i STI za kilkukrotnie mniejsze pieniądze.

Data: 2012-04-11 08:18:23
Autor: Jarek Pudelko
BMW spadło na dom
W dniu 2012-04-10 20:04, megrims pisze:

Te starsze w dobrym stanie, z przebiegiem średnim 10000 km rocznie,
bezwypadkowe, którymi jeździł dziadek do kościoła?

Ja kupilem w dobrym stanie :)
Prosto z salonu BMW w Mediolanie, egzemplarz pokazowy, serwisowany zgodnie z instrukcja, nawet dorzucili nowe opony, tarcze i klocki - wiec sie da. Dostalem nawet komplet dokumentow wszystkich ubezpieczen od 2000 roku :). Rocznik 2000, przebieg gdy kupowalem 68kkm... wychodzilo jakies 6,8kkm rocznie - mnie to nie dziwi. Ja robie maks 9kkm rocznie wiec nie wszyscy duzo jezdza.

[...]

Serwisuje w garazu natomiast mialem Escorta rocznik prawie 2000, kupiony z przebiegiem 65kkm, ja zrobilem nim nastepne 60kkm i dal rade ale zawieszenie sie psulo najczesciej. Potem ciekla woda z podszybia bo rdzewialo tak, ze az pekla szyba przednia, ciekla przekladnia kierownicza etc. Oczywiscie gdy kupowalem to autko bylo w stanie dobrym. Po prostu sie zuzylo i tyle. Przejechanie tych 60kkm zajelo mi 8 lat :) ale mam porownanie.
Moje 12 (juz) letnie e46 w porownaniu z 12 letnim escortem to bajka w kazdym detalu. Nie stuka, nie puka, nie skrzypi, nie trzeszczy, nie cieknie, nie szumi etc. Ale zdaje sobie sprawe, ze nowy Escort w salonie kosztowal pewnie 30-40tys a moje e46, nowe grubo ponad 100 - na szczescie nie musialem kupowac nowego :)

--
jarek

Data: 2012-04-10 20:39:10
Autor: Plumpi
BMW spadło na dom
Użytkownik "Jumal" <jumal@wp.pl> napisał w wiadomości news:jm1308$dnf$1inews.gazeta.pl...

- Eksploatacja jest tania

To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

Normalka.
Eksploatacja tania, bo paliwo i części kradzione :)

Data: 2012-04-10 19:06:33
Autor: to
BMW spad³o na dom
begin Plumpi
Normalka.
Eksploatacja tania, bo paliwo i części kradzione :)

Nic nie musi być kradzione, kto normalny serwisuje 10-15-letnią betę w ASO na oryginalnych częściach?

Data: 2012-04-10 13:32:41
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
BMW spad³o na dom
begin Marcin 'Yans' Bazarnik

On 2012-04-10 12:05, to wrote:
begin Marcin 'Yans' Bazarnik

Strasznie podobaj± mi siê takie wywody domoros³ych Freudów :-)))

To daj przyk³ad innego auta, które:
<ciach>

Jak widaæ, nie zrozumia³e¶ aluzji.  Przedpisca najwyra¼niej uwa¿a, ¿e szybko, niebezpiecznie (niepotrzebne skre¶liæ) je¿d¿± wy³±cznie "szpanerzy", "karki", "kolesie maj±cy problemy", "zakompleksione cymba³y" - oczywi¶cie jedynie samochodem marki BMW, bo jak¿e by innym ;-)

A do jakiej grupy nale¿± osoby w identyczny sposób je¿d¿±ce motorami i/lub innymi samochodami ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-10 15:49:33
Autor: to
BMW spad³o na dom
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
Jak widać, nie zrozumiaÅ‚eÅ› aluzji.

Bo żadnej nie było.

Przedpisca najwyraźniej uważa, że
szybko, niebezpiecznie (niepotrzebne skreślić) jeżdżą wyłącznie
"szpanerzy", "karki", "kolesie majÄ…cy problemy", "zakompleksione
cymbały" - oczywiście jedynie samochodem marki BMW, bo jakże by innym
;-)

Gówno prawda, wyraźnie napisał, że do starych BMW ciągną różnej maści kretyni i stąd potem newsy w stylu "BMW spadło na dom", cała reszta to jakieś Twoje projekcje.

A do jakiej grupy należą osoby w identyczny sposób jeżdżące motorami
i/lub innymi samochodami ?

Brak zwiÄ…zku.

Data: 2012-04-11 08:50:44
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
BMW spad³o na dom
On 2012-04-10 17:49, to wrote:
begin Marcin 'Yans' Bazarnik

Jak widaæ, nie zrozumia³e¶ aluzji.

Bo ¿adnej nie by³o.

Nic Ci na poradzê, na Twoje ograniczenia :-)

[...]

Gówno prawda, wyra¼nie napisa³, ¿e do starych BMW ci±gn± ró¿nej ma¶ci
kretyni i st±d potem newsy w stylu "BMW spad³o na dom", ca³a reszta to
jakie¶ Twoje projekcje.

We¼ pigu³eczkê :-) Napisa³ wyra¼nie: "ta marka przyci±ga" - to jest to¿same z "stare BMW" - chyba
jedynie wg. Ciebie. A newsy st±d, ze pewna grupa podniecana jest wyra¼nie byle sensacyjk± - w koñcu bez wielkiego _BMW_ w tytule jej po prostu nie ma. Co z tego, ¿e ten wypadek to 1 z XXX. W wielu z nich równie¿ w widowiskowy sposób zginêli ludzie... a nie ma sensu o nich wspominaæ :-)

A do jakiej grupy nale¿± osoby w identyczny sposób je¿d¿±ce motorami
i/lub innymi samochodami ?

Brak zwi±zku.

Cytuj±c mistrza: "gówno prawda" :-) Zdejmij klapki z oczu. Zgadnij dlaczego go¶cie np. na motorach "zapierdalaj±" po drogach w/poza miastem... mo¿e domy¶lisz siê jednak zwi±zku z BMW.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-10 13:28:07
Autor: Jarek Pudelko
BMW spadło na dom
Czesc

Nie wiem ale jakoś ta marka przyciąga wszelakiego rodzju szpanerów,
lubią w nim jedździć karki oraz kolesie którzy z reguły mają jakiś
problem z sobą i próbują się na drodze szybką jazdą i niebezpiecznym
wyprzedzniem powetować sobie w jakiś sposób problemy w swoim życiu
osobistym, czy tam próbują nadrobić takim zachowaniem problem małego
kutasa którym nie mogą zaspokoić swoich partnerek ....

Taki samochód dla potencjalnego zakompleksionego cymbała ...

No wlasnie.
Mam 34 lata, wyksztalcenie, zone, dwojke dzieci, foteliki w aucie, motocykl (w garazu :), pracuje, nie lansuje sie.
I w zwiazku z tym mam bmw bo ma:

1. 230KM
2. naped na 4 kapcie
3. jest stosunkowo bezpieczne
4. kombi nie jest wielkie jak trupiarka passat
5. da sie spakowac na wakacje, wsadzic bagaze, rowery i dalej jedzie do przodu
6. jestem potencjalnie zakompleksionym cymbalem ;P

--
jarek

Data: 2012-04-10 13:36:23
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
BMW spad³o na dom
On 2012-04-10 13:28, Jarek Pudelko wrote:
Czesc

[...]

Cze¶æ Jarek :-)

Mam 34 lata, wyksztalcenie, zone, dwojke dzieci, foteliki w aucie,
motocykl (w garazu :), pracuje, nie lansuje sie.
I w zwiazku z tym mam bmw bo ma:

Hmm... brzmi znajomo :-) Mo¿e to nasze wykszta³cenie nas ukierunkowa³o ;-)

[...]

7. Pozwala czerpaæ przyjemno¶æ z jazdy (równie¿ na torze jak kto¶ lubi)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-10 13:49:52
Autor: Jarek Pudelko
BMW spad³o na dom
W dniu 2012-04-10 13:36, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Cze¶æ Jarek :-)

No czesc czesc :)

[...]

To by pasowalo do pkt 6 z ponizszej listy hihihi ;P

pozdr,

Data: 2012-04-10 21:53:16
Autor: Rabbit McCroolick
BMW spad³o na dom

U¿ytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jm15g5$131u$1alfa.ceti.pl...

No wlasnie.
Mam 34 lata, wyksztalcenie, zone, dwojke dzieci, foteliki w aucie, motocykl (w garazu :), pracuje, nie lansuje sie.

a choæ jestem co nieco starszy nie ³ysiejê i dlatego nie muszê mieæ BMW:-P

I w zwiazku z tym mam bmw bo ma:

1. 230KM

Po to by napêdziæ t³uste teutoñskie cielsko? Po³wa tej mocy w l¿ejszym nadwoziu zapewnia, co najmniej taki sam fun, jak nie wiêkszy. Ale ³ysiej±cy 30, 40 -latek w MX-5 faktycznie wygl±da g³upio.

2. naped na 4 kapcie

No fakt, uda³o im siê. Pytanie tylko, czy dzieci dojadaj±, bo tata musi mieæ AWD, by poczuæ siê bezpiecznie?

3. jest stosunkowo bezpieczne

Jak widaæ z prasowych doniesieñ, niekoniecznie. Ale wiadomo, ¿e umiejêtno¶ci wielu polskich kierowców s± marne, lub ¿adne, za to ego wielkie. RWD przerasta wielu, st±d AWD, ale nie ka¿dego staæ... st±d gówna¿eria ta niewyro¶niêta i ta przero¶niêta rozwala siê co rusz...

6. jestem potencjalnie zakompleksionym cymbalem ;P

jak ka¿dy posiadacz samochodu w naszym kraju.

Data: 2012-04-10 20:10:30
Autor: to
BMW spad³o na dom
begin Rabbit McCroolick
Po to by napêdziæ t³uste teutoñskie cielsko? Po³wa tej mocy w l¿ejszym
nadwoziu zapewnia, co najmniej taki sam fun, jak nie wiêkszy. Ale
³ysiej±cy 30, 40 -latek w MX-5 faktycznie wygl±da g³upio.

Szczególnie, jak pierdolniesz w SUV-a i utnie Ci nogi, bo konstrukcja była z papieru.

Data: 2012-04-10 23:22:51
Autor: Rabbit McCroolick
BMW spad3o na dom

U¿ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f8493b6$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Szczególnie, jak pierdolniesz w SUV-a i utnie Ci nogi, bo konstrukcja
by³a z papieru.

Do przypier... w SUVy najlepszy zawsze bêdzie czo³g. A s³ysza³e¶ o czym¶ takim, jak bezpieczeñstwo aktywne? Zwinno¶æ, przyspieszenie, sterowno¶æ, to mo¿e sprawiæ, ¿e unikniesz zderzenia.

Data: 2012-04-11 00:27:57
Autor: J.F.
BMW spad3o na dom
Dnia Tue, 10 Apr 2012 23:22:51 +0200, Rabbit McCroolick napisa³(a):
[...]

Jak widac po gazetach i portalach - bezpieczenstwo aktywne w bmw jest
bardzo kiepskie :-)

J.

Data: 2012-04-11 08:38:08
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
BMW spad3o na dom
On 2012-04-11 00:27, J.F. wrote:
[...]

Jak widaæ po newsach, niektórym gazety robi± wodê z mózgu ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-12 00:14:07
Autor: Rabbit McCroolick
BMW spad3o na dom

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:82q1p113rdc6.hvrf1y5qesn0$.dlg40tude.net...

Jak widac po gazetach i portalach - bezpieczenstwo aktywne w bmw jest
bardzo kiepskie :-)

Bo to ciê¿kie strucle s± i to tego RWD jest za trudne do opanowania dla drogowych dyletantów z nadmiarem testosteronu zamiast istoty szarej.

Data: 2012-04-11 07:35:22
Autor: Jarek Pudelko
BMW spad³o na dom
W dniu 2012-04-10 21:53, Rabbit McCroolick pisze:

[...]

Akurat chcialbym miec cos mniejszego jako miejskie wozidelko. Moze byc MX-5 :) no ale nie mam wiec sie przemieszczam na moto w miare mozliwosci. Natomiast pominales jeden z waznych punktow - mam kombi, jezdze na wakacje. W MX-5 sie nie da spakowac rodziny 2+2 z rowerami. Musialem szukac kompromisu :)
A wlosy mam na glowie poki co - predzej bede siwial niz wylysieje ;P wiec lansowac sie w MX-5 spokojnie moge. Ba, nawet w MX-3.

2. naped na 4 kapcie

No fakt, uda³o im siê. Pytanie tylko, czy dzieci dojadaj±, bo tata musi mieæ
AWD, by poczuæ siê bezpiecznie?

A nie pisalem nic o bezpieczenstwie w pkt. o AWD - po prostu lubie ten naped :)
Dodatkowo przydaje sie do wyciagania sasiadow z zasp na nieodsniezonych, przyblokowych uliczkach :)

[...]

Racja. Moje umiejetnosci pewnie tez nie sa wielkie - poki co udalo sie nascie lat bez dzwona ale to sie moze zmienic nawet dzis tfu tfu...
Inna sprawa, ze ja autem nie swiruje bo nie specjalnie lubie autem jezdzic, a jesli juz jedziemy gdzies dalej to i tak mi powyzej 150kmh pewnie zwieje rowery z dachu :) A w miescie? No coz, mozna czymokolwiek w zasadzie ale mam wlasnie takie, dwa mi nie sa potrzebne.
Mialo nie byc dizlem, nie miec turbo, miec naped AWD (bo nigdy nie mialem) i byc w miare pakowne chociaz bagaznik w wersji Touring nie jest jakos powalajaco duzy ale to pozwala zachowac zgrabnosc samego pojazdu. Przy rocznych przebiegach rzedu 8-9kkm spalanie wolnossacej benzyny jest akceptowalne, a problemow sporo odpada. Trafilo na serie 3 i tyle.

6. jestem potencjalnie zakompleksionym cymbalem ;P

Moze jak kazdy, faktycznie.

Dodam jeszcze, ze poprostu seria 3 BMW mi sie PODOBA. To chyba tez jakis argument :)
Ale reasumujac, faktycznie spory odsetek sie w BMW lansuje, w Audi tez. Ostatnio chyba trend w strone Audi sie przesuwa. Fotek "napietych" kolesi kolo swoich 320i i 525td jest od groma. No coz, zycie. Auta zmieniam srednio co 10 lat :), poprzednio mialem Escorta - tez sie dalo jezdzic. Nastepne bedzie subaru chyba. Nie, nie Impreza :), zwykle rodzinne wozidelko np. forester.

PS. Odnosze wrazenie, ze powyzej sie tlumaczylem, ze auto nie sluzy mi do przedluzania... :) Bez sensu. Z wiertarki Hilti tez sie kiedys trzeba bedzie tlumaczyc, ze sie lansuje ten kto ma? Mogl kupic Topex'a... i tez w koncu wywierci a gwarancja ma 2 lata - wymiana od reki.

--
jarek

Data: 2012-04-11 22:15:46
Autor: Rabbit McCroolick
BMW spad³o na dom

U¿ytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelko@USUN-TO.boxnet.ceti.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jm356q$2g09$1alfa.ceti.pl...

W MX-5 sie nie da spakowac rodziny 2+2 z rowerami.

Ale za cenê Beemy kupisz do MX-5 do zabawy i Mondeo w którym wsadzisz te rowery jeszcze do ¶rodka;-)

A nie pisalem nic o bezpieczenstwie w pkt. o AWD - po prostu lubie ten naped :)

Nie no jasne, ale AWD lubi te¿ paliwko... Mo¿e ze mnie sknera, ale uwa¿am, ¿e w szosowym samochodzie AWD nie jest potrzebne ze wzglêdu na podwy¿szone zuzycie paliwa a zysk przyczepno¶ci mo¿na zrekompensowaæ rozs±dkiem i uniejêtno¶ciami. AWD uznajê jedynie w samochodach, które faktycznie musz± zjezd¿aæ z utwardzonych nawierzchni. A 230 KM to wcale nie jest du¿o nawet na wspó³czesne FWD, powy¿ej 300 KM faktycznie mo¿e byæ problem z trakcj± i przydaje siê AWD, ale to wyj±tkowe przypadki i nie wmówisz mi, ¿e jad±c na wakacje z dzieæmi potrzebujesz takiej mocy.

Dodatkowo przydaje sie do wyciagania sasiadow z zasp na nieodsniezonych, przyblokowych uliczkach :)

Eee, nic tak nie zacie¶nia wiêzi s±siedzkich, jak wspólne wypychanie na komendê siedz±cego za kierownic±;-)

Inna sprawa, ze ja autem nie swiruje bo nie specjalnie lubie autem jezdzic,

Sorry, ale tu Ciê kompeletnie nie rozumiem. To po co Ci BMW, które ca³± sw± strategiê marketingow± od lat 60. opiera na dawaniu sportowych emocji?

a jesli juz jedziemy gdzies dalej to i tak mi powyzej 150kmh pewnie zwieje rowery z dachu :)

Pewnie znacznie szybciej, przy 150km/h pewnie by Ci ju¿ wygiê³o ramy rowerów, je¶li uchwyty solidne;-)

Przy rocznych przebiegach rzedu 8-9kkm spalanie wolnossacej benzyny jest akceptowalne, a problemow sporo odpada. Trafilo na serie 3 i tyle.

Kurczê, to tym bardziej Ciê nie rozumiem. Ja wiem, ¿e spadek cen u¿ywanych BMW jest umiarkowanie dynamiczny, ale przy takich przebiegach marnujesz masê kasy, bo ten samochód mimo wszystko siê starzeje, koszty ubezpieczenia (na OC chyna nie poprzestajesz?) sprawiaj±, ¿e chyba zdecydowanie wygodniej i taniej by³oby poruszaæ siê taksówkami (dodatkowy walor - zawsze mo¿esz sobie goln±æ), skoro i tak nie przepadasz za prowadzeniem. No ale to Twoja kasa. Mam takie osobiste pytanie - a mo¿e pad³o na BMW, bo w Twoim zawodzie nie wypada mieæ nic mniej presti¿owego (s³ysza³em o niemieckim lekarzu, który kupi³ sobie Alfê, ale szybko mu koledzy wyt³umaczyli, ¿e pownien mieæ albo BMW albo Merca), lub na Twoim strze¿onym osiedlu niemilie widziane s± tañsze wozy?

Dodam jeszcze, ze poprostu seria 3 BMW mi sie PODOBA. To chyba tez jakis argument :)

To najlepszy z Twoich argumentów.

 Z wiertarki Hilti tez sie kiedys trzeba bedzie tlumaczyc, ze sie lansuje ten kto ma? Mogl kupic Topex'a... i tez w koncu wywierci a gwarancja ma 2 lata - wymiana od reki.

Wiesz, zle¿y do czego potrzebujesz. Je¶li raz na rok wiercisz dziurkê w ¶cianie, to po co kupowaæ Hilti? Do wiercenia w mieszkaniu od dawien dawna mam w³a¶nie takiego Topexa, ³o¿ysko lata lu¼no, ale wierci, nawet udar dzia³a. Teraz mam j± na budowie domu, nie ¿al jest zostawiæ, nikt jej nie podpier... a do drobnych prac w zupe³no¶ci wystarcza. Ale gdybym mia³ faktycznie zarabiaæ wiertark± na ¿ycie, to na pewno nie t± od Topeksa i widzê jak fachowcy strzeg± swych Makit czy Hilti.

Data: 2012-04-10 13:31:47
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
BMW spad³o na dom
On 2012-04-10 01:23, @ wrote:
PS. Wiem, ¿e by³o, ale niewystarczaj±co dobitnie zaakcentowane.

Co Ci marka samochodu zawinila ?
Moze raczej gowniarstwo za kierownica, ktore w sile i niezniszczalnosc
tej marki uwierzylo ?

Ale¿ nie si³ê i markê pojazdu, lecz si³ê i niezniszczalno¶æ swoj± - plus w bezskres swoich umiejêtno¶ci. Czy¿ to nie oczywiste, ¿e byle ch³ystek próbuje popisaæ siê przed kole¿kami ?

Ta marka pojazdu conajwy¿ej u³atwia popisanie siê.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-10 23:41:02
Autor: Feromon
BMW spadło na dom

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f835725$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
"Jedna osoba nie żyje, a pięć zostało rannych po tym jak rozpędzone BMW
spadło na dom mieszkalny w miejscowości Witonia w woj. łódzkim. (...)"

W tym miejscu należy zacytować przepis na sałatkę z buraków.
Należy wrzucić granat do BMW.

Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakieś takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

Pozdr
Feromon

Data: 2012-04-11 04:02:51
Autor: megrims
BMW spadło na dom
W dniu 2012-04-10 23:41, Feromon pisze:

[...]

maniery jakieÅ› takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

Pozdr
Feromon

Jak ma Rolex'a to pewnie E-39.

Data: 2012-04-11 09:37:45
Autor: J.F
BMW spadło na dom
Użytkownik "Feromon"  napisaÅ‚ w
Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakieś takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

A ten Roleks to prawdziwy czy za 50 zl ?

No bo wiesz - dobry inzynier, dobrze zarabia, lubi sie ubrac i pokazac .... to czym ma jezdzic, seicento ?

A maniery ... po nastu latach uzerania z durniami z zarzadu tez mialbys maniery naganne :-)

J.

Data: 2012-04-11 11:28:42
Autor: Seoman
BMW spadło na dom
Użytkownik "Feromon"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4f84a908$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
Coś jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykształcony niby inżynier. Ale maniery jakieś takie.
Z Roleksem na ręce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzaną tapicerką)....?

Jest też cała masa buraków, jeżdżących skodą. Ja pierniczę, ludzie bez stereotypów to by zdechli z nudów.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-04-11 14:50:40
Autor: Jermat
BMW spad³o na dom

U¿ytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jm3isc$all$1inews.gazeta.pl...
U¿ytkownik "Feromon"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f84a908$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
Co¶ jest w tej marce. Mam kuzyna. Wykszta³cony niby in¿ynier. Ale maniery jakie¶ takie.
Z Roleksem na rêce. Zgadnijcie, jakie ma auto (ze skórzan± tapicerk±)....?

Jest te¿ ca³a masa buraków, je¿d¿±cych skod±. Ja pierniczê, ludzie bez stereotypów to by zdechli z nudów.

Pozdrawiam,
Seoman

To prawda, jednak proporcjonalnie najwiêcej debili je¼dzi w³a¶nie BMW. Statystycznie oni powoduj± najwiêcej wypadków w stosunku do ilo¶ci tych samochodów w Polsce. Inaczej jest w innych pañstwach gdzie BMW je¿d¿± raczej normalni ludzie. W 9 na 10 przypadków gdy widzê z ty³u karka w BMW, wiem, ¿e bêdzie za wszelk± cenê stara³ siê mnie wyprzedziæ. Niewa¿ne, ¿e jest np podwójna ci±g³a linia. Debil tego nie widzi i nie rozumie. Oczywi¶cie jest te¿ 10 % bardziej rozgarniêtych - ale gin± w t³umie.

Pozdrawiam
JM

Data: 2012-04-11 15:12:34
Autor: J.F
BMW spad³o na dom
U¿ytkownik "Jermat"  napisa³ w wiadomoœci
[...]

Tosmy juz nie raz dyskutowali. Skoro widzisz w lusterku - znaczy sie za wolno jedziesz. I ten z tylu chce cie wyprzedzic.
A gdzie ma wyprzedzic, jak u nas poszaleli z tymi ciaglymi liniami.
Ty sie wleczesz niemozebnie, to poziom tolerancji spada i sie wyprzedza gdy jest okazja, nie przejmujac sie ciagla linia.
I marka pojazdu z tylu nie ma znaczenia, choc oczywiscie latwiej sie wyprzedza 200KM BMW niz seicento 0.9 :-)

Nawet ci "normalni ludzie" w innych panstwach nie kupuja 3l czy wiekszego silnika po to zeby jechac statecznie 50 czy 80 w trasie - choc tu bym zrobil pare wyjatkow dla Finow, Szwajcarow, itp  - niektorym widac rozum sie konczy na robieniu pieniedzy :-)

J.

Data: 2012-04-11 16:38:00
Autor: Jermat
BMW spad³o na dom

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomoœci news:jm4007$a14$1inews.gazeta.pl...
[...]

Je¿d¿ê raczej szybko, czêsto za szybko, ale jeœli jadê ok 110/h (nie wlokê siê niemo¿ebnie) gdzie jest ograniczenie do 80 to chyba nie jadê za wolno. Ale to, jak i podwójna ci¹g³a linia, czy te¿ przejazd przez tory kolejowe, lub zbli¿aj¹ce siê wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia. Nie wiem wiêc dlaczego ich bronisz. Obyœ nie jecha³ wtedy z drugiej strony.

JM

Data: 2012-04-11 19:35:08
Autor: Cavallino
BMW spad³o na dom

U¿ytkownik "Jermat" <matjerzy@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jm4506$t5v$1@news.icpnet.pl...

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomooci news:jm4007$a14$1inews.gazeta.pl...
U¿ytkownik "Jermat"  napisa³ w wiadomooci
[...]

Je¿d¿ê raczej szybko, czêsto za szybko, ale jeoli jadê ok 110/h (nie wlokê siê niemo¿ebnie) gdzie jest ograniczenie do 80

ROTFL !!!!
Szybka jazda 110. ;-)

to chyba nie jadê za wolno.

Jedziesz.

Data: 2012-04-12 23:36:57
Autor: J.F.
BMW spad³o na dom
Dnia Wed, 11 Apr 2012 16:38:00 +0200, Jermat napisa³(a):
[...]

No widzisz - wolno 80, a ty jedziesz 110. Ktos z tylu jedzie 120, i kto ma
racje - ty czy on ?
Ale to, jak i podwójna ci¹g³a linia, czy te¿ przejazd przez tory kolejowe, lub zbli¿aj¹ce siê wzniesienie dla "ww idiotów" nie ma znaczenia.

A jak trawisz na kapelusznika ktory jedzie 70/80, albo na motorowerzyste
czy traktor, to tez tak swiecie przestrzegasz ciaglych linii ?
Tak samo jak ograniczen predkosci ? :-)

Nie wiem wiêc dlaczego ich bronisz.
Bo u nas poszaleli z tymi liniami, a skad mam wiedziec o jakich przypadkach
piszesz - wyprzedzanie w miejscach naprawde niebezpiecznych, czy dowolnej
ciaglej linii..

Obyœ nie jecha³ wtedy z drugiej strony.

Hm, nie przypominam sobie takiego przypadku, zeby ktos na mnie wyraznie
wymusil ...

J.

Data: 2012-04-13 11:12:11
Autor: Seoman
BMW spad³o na dom
U¿ytkownik "Jermat"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jm3umu$nk6$1@news.icpnet.pl...
To prawda, jednak proporcjonalnie najwiêcej debili je¼dzi w³a¶nie BMW. Statystycznie oni powoduj± najwiêcej wypadków w stosunku do ilo¶ci tych samochodów w Polsce.

Link?

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-04-13 15:04:14
[...]