BMW to jednak stan umysłu

Data: 2018-10-19 19:16:40
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
Oczywiście nie chcę niewinnych obrażać ale ta marka
w sposób szczególny "przyciąga" pewnych ludzi
Zresztą przeczytajcie sami
http://www.lublin112.pl/z-zaparkowanego-bmw-ulatnial-sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa-zdjecia/#close_info_content

Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna
widlakowa, co nie zmienia faktu że sposób zainstalowania jej zagrażał
otoczeniu, burak bo trudno go inaczej określić prawdopodobnie kradł
butle z firmy i instalował w swoim aucie. Oszczędności jak mu policzyli góra 30zł na butli. Komentarz chyba zbędny.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-19 21:42:19
Autor: Grzegorz Tomczyk
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 19.10.2018 o 19:16, Janusz pisze:
Oszczędności jak mu policzyli góra 30zł na butli.

Oraz 63 zł rocznie na przeglądzie...

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2018-10-19 20:00:46
Autor: Mateusz Viste
BMW to jednak stan umysłu
On Fri, 19 Oct 2018 21:42:19 +0200, Grzegorz Tomczyk wrote:
W dniu 19.10.2018 o 19:16, Janusz pisze:
Oszczędności jak mu policzyli góra 30zł na butli.

Oraz 63 zł rocznie na przeglądzie...

Może nie o cenę chodziło, a o wygodę? Moja Łada ma fabryczną instalację gazową, ale 80% czasu i tak jeżdżę na benzynie... bo najbliższa stacja to 50km drogi. Gdyby istniał bezpieczny i legalny system do podpinania butli w samochodzie tak jak się to robi od lat przy domowych gazówkach, to sam chętnie bym skorzystał.

Mateusz

Data: 2018-10-19 23:26:15
Autor: RadoslawF
BMW to jednak stan umysłu

[...]

Gość mieszka rzut beretem od miasta wojewódzkiego.
A w jego miejscowości sam znam trzy stacje i raczej każda z LPG.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-20 19:27:22
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Dnia Fri, 19 Oct 2018 19:16:40 +0200, Janusz napisał(a):
[...]

Ale czemu BMW ? IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
I chyba to dobry pomysl.

O BMW to miales poprzednio. Gaz w BMW wybuchl, a bylo to tak:
-kierowca pojechal na stacje zatankowac,
-i w czasie tankowania sobie przypomnial, ze wymontowal zbiornik gazu
przed przegladem,
-wiec zatankowal benzyne i pojechal,
-i nic by sie nie stalo, gdyby ktos (z kolegami jechal) papierosa nie
zapalil :-)

J.

Data: 2018-10-21 16:06:40
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-20 o 19:27, J.F. pisze:
[...]

Ale czemu BMW ?
No właśnie czemu? jakoś o innych kierowcach nie czytamy takich przypadków, , przypadek? :)

IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
Mogło ale się nie zdarza.

I chyba to dobry pomysl.

O BMW to miales poprzednio. Gaz w BMW wybuchl, a bylo to tak:
Ależ wiem jak było bo sam link dawałem do dokładnego opisu,
jakoś inni kierowcy nie mają tak debilnych pomysłów.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-22 11:40:10
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqi15j$117$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Na razie to jeden przypadek, i nie wiemy - regula czy przypadek :-)

IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
Mogło ale się nie zdarza.

Czy sie nie zdarza ... IMO dobry pomysl, tylko ciagle nie wiem - czy zarzut jest o to, ze butla od widłaka, czy ze z firmy kradl ...

J.

Data: 2018-10-22 12:20:39
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-22 o 11:40, J.F. pisze:
[...]

No nie, przytaczałem tu info o kobiecie co się nie chciała zatrzymać policji
w Gdańsku bo ona jest "Pani dyrektor i byle komu się nie zatrzymuje"
zgadnij jakim samochodem jezdzi?
Przypadek:)

IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
Mogło ale się nie zdarza.

Czy sie nie zdarza ... IMO dobry pomysl, tylko ciagle nie wiem - czy zarzut jest o to, ze butla od widłaka, czy ze z firmy kradl ...
O to że po 1 uciekał gaz, 2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,
3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-22 12:58:16
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqk89q$4uv$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Niekoniecznie - panu dyrektor przystoi jezdzic porzadnym autem.

W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie klanial :-)

IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
Mogło ale się nie zdarza.

Czy sie nie zdarza ... IMO dobry pomysl, tylko ciagle nie wiem - czy zarzut jest o to, ze butla od widłaka, czy ze z firmy kradl ...

O to że po 1 uciekał gaz,

To sie akurat kazdemu moze zdarzyc, nie trzeba BMW.

2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,

No, zarzut godny kierowcy BMW :-)

3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

Ale moze mial wlasna firme i okradal tylko US :-)

Zreszta czy okradal ... jesli gaz naprawde drozszy ...

J.

Data: 2018-10-22 17:47:03
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-22 o 12:58, J.F. pisze:
[...]

No i tylko te na 3 litery porządne są?

W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie klanial :-)
Błąd statystyczny :)

[...]

A o ilu w ciągu ostanich lat o takich wypadkach słyszałeś, bo ja sobie nie przypominam.

2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,

No, zarzut godny kierowcy BMW :-)
A inni tak robią?
No i sam widzisz co trzeba mieć w głowie żeby na coś takiego wpaść :)

3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

Ale moze mial wlasna firme i okradal tylko US :-)

Zreszta czy okradal ... jesli gaz naprawde drozszy ...
Czyli robił tak dla sportu?
to tym bardziej by zle o nim świadczyło, ale wątpię aby osiągnął taki pułap głupoty.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-25 06:52:24
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqkrdq$ntb$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Dwie na pewno nie.
Tak to juz na swiecie jest - inteligentni ludzie jezdza BMW, Audi, Lexus, Volvo ... i tylko Mercedes taki dziwny, ze nadaje sie dla dyrektora i na taksowke :-)

W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie klanial
:-)
Błąd statystyczny :)

Nastepnym razem moze kupi sobie bmw :-)

[...]

Ja tez nie ... wiec na razie przypadek.

2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,
No, zarzut godny kierowcy BMW :-)
A inni tak robią?
No i sam widzisz co trzeba mieć w głowie żeby na coś takiego wpaść :)

Na co - ze butla do zasilania wozka nada sie tez do osobowki, czy na to, ze nie przystoi do osobowki wsadzac butli od widłaka ?

J.

Data: 2018-10-25 22:50:05
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-25 o 06:52, J.F. pisze:
[...]

Z tą inteligencją bym nie przesadzał, podobno to w porywach max 20% populacji :)

W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie klanial
:-)
Błąd statystyczny :)

Nastepnym razem moze kupi sobie bmw :-)
;)

[...]

Ok.

[...]

I 1 i 2 a na dodatek chujowo skręcił że gaz uciekał.
Sam na gazie jeżdżę ale na taki pomysł nie wpadłem, gaz to gaz, pełno wybuchów butli
jest, ostatnio cały dom rozwaliła.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-22 14:03:12
Autor: Queequeg
BMW to jednak stan umysłu
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale czemu BMW ? IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.

Ale zdarzyło się w BMW :)

[...]

A mama uczyła, że palenie szkodzi zdrowiu... no i zaszkodziło :)

Data: 2018-10-22 01:44:53
Autor: Kris
BMW to jednak stan umysłu
W dniu piątek, 19 października 2018 19:16:43 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna widlakowa,

A te "widłakowe" to się jakoś różnią od tych domowych?

Data: 2018-10-22 11:15:47
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b758e82e-ce80-4b79-acea-7932f79c42c0@googlegroups.com...
W dniu piątek, 19 października 2018 19:16:43 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna widlakowa,
A te "widłakowe" to się jakoś różnią od tych domowych?

Akcyzą ?
bo to "do napedu silnikow" :-)

J.

Data: 2018-10-22 11:23:55
Autor: Kubuś Puchatek
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 22.10.2018 o 10:44 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

W dniu piątek, 19 października 2018 19:16:43 UTC+2 użytkownik Janusz  napisał:

Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna  widlakowa,

A te "widłakowe" to się jakoś różnią od tych domowych?

Inna budowa wewnętrzna. Domowa podaje LPG w fazie gazowej a "widlakowa" w  fazie ciekłej (hint: butla syfonowa).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2018-10-22 11:37:06
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Użytkownik "Kubuś Puchatek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zq94d503d828up@mobilny.nat.stargardszczecinski.vectranet.pl...
[...]

A domowej nie mozna zamocowac "zaworem na dol" ?
Tylko wtedy sie w bagazniku nie zmiesci :-(

A swoja droga - auto nie pojedzie na fazie gazowej ?

J.

Data: 2018-10-22 02:52:24
Autor: Kris
BMW to jednak stan umysłu
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 11:37:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

A domowej nie mozna zamocowac "zaworem na dol" ?
Tylko wtedy sie w bagazniku nie zmiesci :-(

A swoja droga - auto nie pojedzie na fazie gazowej ?
Zbiorniki z gazem w aucie najczęściej są poniżej gaźnika więc na fazie gazowej raczej większość aut jezydzi.

Data: 2018-10-24 01:05:37
Autor: J.F.
BMW to jednak stan umysłu
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0169cdb1-12c1-4dde-b3be-2a9ba094bc95@googlegroups.com...
[...]

Cisnienie w zbiorniku takie, ze ciecz wypchnie powyzej gaznika.
Ale musi tylko do parownika.

Ale ciekaw jestem czy rurki rzeczywiscie za cienkie, aby na prawdziwym gazie pojechal ..

J.

Data: 2018-10-24 15:10:03
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-24 o 01:05, J.F. pisze:
[...]

Tak, są podobne do rurek hamulcowych, max 6-7mm średnicy po górze a np za reduktorem masz węża który ma 22mm w środku, ja tak mam w prince.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-22 12:23:20
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-22 o 11:37, J.F. pisze:
Użytkownik "Kubuś Puchatek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zq94d503d828up@mobilny.nat.stargardszczecinski.vectranet.pl... W dniu 22.10.2018 o 10:44 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:
[...]

Ale domowa nie ma zaworu bezpieczeństwa,dlatego nie wolno ich nigdzie indziej
stosować niz do kuchenek.

Tylko wtedy sie w bagazniku nie zmiesci :-(

A swoja droga - auto nie pojedzie na fazie gazowej ?
Nie bo za mało gazu będzie, od butli do reduktora idzie cienka rurka miedziana.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-22 03:35:12
Autor: Kris
BMW to jednak stan umysłu
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:23:23 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

Nie bo za mało gazu będzie, od butli do reduktora idzie cienka rurka miedziana.

Coś pitolisz
Pamiętam kilka(a raczej juz kilkanaście będzie) lat temu dość modne było amatorskie wstawianie instalacji gazowej do aut i na zwykłych butlach od kuchenek gazowych jeździli

Data: 2018-10-22 12:50:21
Autor: Kubuś Puchatek
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 22.10.2018 o 12:35 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]

Raczej na takich od wózków z zewnątrz wyglądających prawie identycznie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2018-10-22 03:53:53
Autor: Kris
BMW to jednak stan umysłu
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:50:23 UTC+2 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

Raczej na takich od wózków z zewnątrz wyglądających prawie identycznie.

Jestem prawie pewien ze kupowali je na stacjach paliw a sam wtedy takie same butle na stacjach kupowałem do kuchenki gazowej w domu. Żuki bardzo czesto były w ten sposób przerabiane ale widywałem i zwykłe osobówki.

Data: 2018-10-22 15:53:43
Autor: Janusz
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 2018-10-22 o 12:35, Kris pisze:
[...]

Nic nie pitolę, zobacz ile "gazu w gazie" :) jest w fazie gazowej a ile w ciekłej.
Pamiętam kilka(a raczej juz kilkanaście będzie) lat temu dość modne było amatorskie wstawianie instalacji gazowej do aut i na zwykłych butlach od kuchenek gazowych jeździli

Już tu pisali, butla do góry nogami aby podawać gaz w fazie ciekłej, widlakowa tego nie potrzebuje bo ma odpowiedni syfon do tego.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-10-22 07:22:08
Autor: Kris
BMW to jednak stan umysłu
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:53:46 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

Już tu pisali, butla do góry nogami aby podawać gaz w fazie ciekłej, widlakowa tego nie potrzebuje bo ma odpowiedni syfon do tego.
Kurcze ale pisałem wyżej że te butle na stacji paliw kupowali czy u ludzi którzy na wiochach gazem w butlach handlują. Tam tez ja kupowałem butlę do kuchenki gazowej. A do gazówki chyba butli od widlaka nie używałem.

BMW to jednak stan umysłu