BMW to jednak stan umysłu

Data: 2018-10-19 21:42:19
Autor: Grzegorz Tomczyk
BMW to jednak stan umysłu
W dniu 19.10.2018 o 19:16, Janusz pisze:
Oszczędności jak mu policzyli góra 30zł na butli.

Oraz 63 zł rocznie na przeglądzie...

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2018-10-19 20:00:46
Autor: Mateusz Viste
BMW to jednak stan umysłu
On Fri, 19 Oct 2018 21:42:19 +0200, Grzegorz Tomczyk wrote:
W dniu 19.10.2018 o 19:16, Janusz pisze:
Oszczędności jak mu policzyli góra 30zł na butli.

Oraz 63 zł rocznie na przeglądzie...

Może nie o cenę chodziło, a o wygodę? Moja Łada ma fabryczną instalację gazową, ale 80% czasu i tak jeżdżę na benzynie... bo najbliższa stacja to 50km drogi. Gdyby istniał bezpieczny i legalny system do podpinania butli w samochodzie tak jak się to robi od lat przy domowych gazówkach, to sam chętnie bym skorzystał.

Mateusz

Data: 2018-10-19 23:26:15
Autor: RadoslawF
BMW to jednak stan umysłu

[...]

Gość mieszka rzut beretem od miasta wojewódzkiego.
A w jego miejscowości sam znam trzy stacje i raczej każda z LPG.

Pozdrawiam

BMW to jednak stan umysłu