BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''

Data: 2013-11-13 12:04:04
Autor: SebX
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
Data: 2013-11-13 21:29:39
Autor: Artur Maśląg
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
W dniu 2013-11-13 21:04, SebX pisze:
Jesli bylo to nie zauwazylem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LG415CrV43c

BWM o rejestracji SK 8604V, jest film.
Zgłaszać na policję, dzwonić od ręki na 112. Wymuszenie
pierwszeństwa, cóż, zdarza się, ale akcja z zajechaniem
drogi i prĂłbami zastraszania itd.

Data: 2013-11-14 00:00:14
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail futrzak@polbox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

drogi i próbami zastraszania itd.

Ano.
Az sie dziwie, ze autor nie "przestraszył" się na tyle, zeby odjezdzac w emocjach urwać drzwi palantom...

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2013-11-14 13:54:42
Autor: O.WielgusK
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:14112013.054CF897budzik61.poznan.pl...

Az sie dziwie, ze autor nie "przestraszył" się na tyle, zeby odjezdzac w
emocjach urwać drzwi palantom...

Pozdrawia... Budzik

Zbyt kłopotliwe dla "przestraszonego". Swoje auto tez by uszkodził.

Data: 2013-11-14 15:00:49
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nikto@nikt.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Az sie dziwie, ze autor nie "przestraszył" się na tyle, zeby odjezdzac w
emocjach urwać drzwi palantom...

Zbyt kłopotliwe dla "przestraszonego". Swoje auto tez by uszkodził.

Prawda.
Ciekawe (teoretycznie) czy w takiej sytuacji naprawa mogłaby sie odbyc na koszt agresorów? --
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2013-11-15 00:53:12
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu czwartek, 14 listopada 2013 16:00:49 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

> Zbyt kłopotliwe dla "przestraszonego". Swoje auto tez by uszkodził.

> Prawda.

Ciekawe (teoretycznie) czy w takiej sytuacji naprawa mogłaby sie odbyc na koszt agresorów?

Z cala pewnoscia - ale dopiero po prawomocnym wyroku sadu... watpie, by jakikolwiek ubezpieczyciel pokryl taka szkode z OC mlotkow z BMW sam z siebie....

pablo

Data: 2013-11-13 22:12:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
Hello SebX,

Wednesday, November 13, 2013, 9:04:04 PM, you wrote:

Jesli bylo to nie zauwazylem http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LG415CrV43c

OJP! Ręce opadają :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-13 22:36:32
Autor: misiek
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''

Uzytkownik "SebX" <seba.gx@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f1168b5f-195a-41e4-b0eb-6d189ea2af52googlegroups.com...
Jesli bylo to nie zauwazylem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LG415CrV43c

chlopcy sie naogladali za duzo ruskich filmikow z dashboardow :D
dwa male, chude chuje udaja maczo - bardziej kabaret niz zastraszanie :D

Data: 2013-11-13 22:42:58
Autor: misiek

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:l60s5f$far$1mx1.internetia.pl...

[...]

ale fuckt - ja bym to tez zglosil... rejestracja widoczna jak na dloni przewinienie tez.

Data: 2013-11-14 08:33:57
Autor: twardziejszy
On 13.11.2013 22:42, misiek wrote:
UÂżytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

[...]

Jakie konsekwencje dla nich przewidujesz po zgłoszeniu? Nie ma kolizji, nie ma pobicia. Scenariusz optymalny: 100pln +2punkty?

--
pzdr

Data: 2013-11-14 00:47:17
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
-- Jakie konsekwencje dla nich przewidujesz po zgłoszeniu?

to czego boja sie wszystkie cwaniaczki czyli upublicznienie ... UFG podaje:
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP adres: Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa

teraz juz tylko telefon do zaprzyjaznionego agenta w ubezpieczalni i mamy dane posiadacza auta, taki CEPIK dla ubogich :-) banalne prawda ?

P.

Data: 2013-11-14 09:50:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-11-14 09:47, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Agent takich informacji nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2013-11-14 01:57:11
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
-- Agent takich informacji nie ma. -- Liwiusz

w taki razie celnie zgaduje, to tez jest do przyjecia :-)

P.

Data: 2013-11-14 11:10:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-11-14 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Agent takich informacji nie ma. -- Liwiusz

w taki razie celnie zgaduje, to tez jest do przyjecia :-)

Albo nie jest agentem (osobą zewnętrzną działającą w ramach umowy agencyjnej), tylko bezpośrednim pracownikiem i ma dostęp do takich danych (bo ktoś taki dostęp wszak ma).

--
Liwiusz

Data: 2013-11-14 02:38:57
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

anonimowosc za kolkiem to zludzenie ... zwykly ludek jak chce to ustali wlasciciela a co dopiero sluzby, ktore maja wieksze mozliwosci techniczne

BTW jakiegos czasu Hansowie na A11 zaczeli odnotowywac podejrzanie duzo sukcesow w zwalczaniu kradziezy aut, myslalem ze zaczaili sie gdzies z przenosnym skanerem ale lapali na okraglo, o kazdej porze dnia i nocy az wyszlo ze Toll Collect wali fotki wszystkiemu co sie rusza a nie tylko ciezarowkom :-)

P.

Data: 2013-11-14 11:45:10
Autor: Marcin N
W dniu 2013-11-14 11:38, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

[...]

A jak Toll ma rozpoznać, że to ciężarówka, zanim zrobi fotkę?
Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie.

Cieszy fakt, że Toll może pełnić pożyteczną społecznie funkcję łapania złodziei.

--
MN

Data: 2013-11-14 02:56:46
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
-- Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie. prawie dobrze, tylko ten fragment o usunieciu to sam sobie wymysliles :-) dane sa zapisywane i do wyciagniecia przez Polizei w ramach prowadzonego postepowania -- Cieszy fakt, że Toll może pełnić pożyteczną społecznie funkcję łapania złodziei. -- MN

zasadniczo masz racje

P.

Data: 2013-11-14 12:50:14
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
-- Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie.
prawie dobrze, tylko ten fragment o usunieciu to sam sobie wymysliles :-) dane sa zapisywane i do wyciagniecia przez Polizei w ramach prowadzonego postepowania

Strasznie duze ilosci by to byly.

Wiec albo sam numer rejestracyjny do bazy, albo fotki sie zachowuja tylko w podejrzanych przypadkach, albo kasuja sie automatycznie juz po kilku dniach.

J.

Data: 2013-11-14 04:04:26
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

nasze bezpieczenstwo jest bezcenne :-) a jak juz Edek S. udowodnil dla chcacego nic trudnego ...

P.

Data: 2013-11-15 00:13:08
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 14 Nov 2013 12:50:14 +0100, J.F napisał(a):

[...]

Gdzie tam. Jedna fotka to pewnie 50-100KB JPEG. Z jednego dnia z jednego
punktu na drodze z obu kierunków jazdy będzie max ~5GB. Na dysku/tasiemce
1TB upchasz dane z 200 dni, ~1zł za dzień. I może sobie to leżeć nawet
kilka lat.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-11-15 01:54:21
Autor: J.F.
Dnia Fri, 15 Nov 2013 00:13:08 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
[...]

A nie wiecej ? Powinna byc taka aby sie numer dalo odczytac.

Z jednego dnia z jednego
punktu na drodze z obu kierunków jazdy będzie max ~5GB. Na dysku/tasiemce
1TB upchasz dane z 200 dni, ~1zł za dzień. I może sobie to leżeć nawet
kilka lat.

Ale oni takich punktow maja z tysiac. Na kazdym 4-6 kamer. No dobra -
moze uwzgledniles. W sumie to faktycznie, bramka moglaby taki dysk
miec, koszt znikomy (w porownaniu do calosci), a dostep zdalny w miare
potrzeby.

J.

Data: 2013-11-15 14:20:41
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 15 Nov 2013 01:54:21 +0100, J.F. napisał(a):

Gdzie tam. Jedna fotka to pewnie 50-100KB JPEG.

A nie wiecej ? Powinna byc taka aby sie numer dalo odczytac.

Bez problemu numer odczytasz. Niech będzie, że nie szaleją z kompresją, bo
to w końcu musi automat robić, a on nie oceni jakości. Przy 200-300KB aż
takiej różnicy też nie będzie - do ogarnięcia większymi dyskami lub
tasiemkami. Na brak kasy ITD raczej nie narzeka.

[...]

Te zdjęcia chyba i tak od razu lecą do centrali?

Zajrzałem jeszcze z ciekawości do instrukcji Fotorapida i tam są już
większe pliki, z matrycy 5mpix w jakimś ichnim formacie wyciągają tylko
0.6-0.8MB. Ale toto nie jest przeznaczone do śledzenia wszystkich.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-11-15 10:31:14
Autor: Artur Miller
W dniu 15/11/2013 00:13, Borys Pogoreło pisze:
[...]

JPEG słabo sie nadaje do kompresowania pisma. GIF albo coś. no i dość szczegółowy by sie przydał, stawiam na ok 300-400kB na zdjęcie.

@

Data: 2013-11-14 14:41:00
Autor: Marcin N
W dniu 2013-11-14 11:56, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie.

prawie dobrze, tylko ten fragment o usunieciu to sam sobie wymysliles :-) dane sa zapisywane i do wyciagniecia przez Polizei w ramach prowadzonego postepowania

Nie wymyśliłem. Czytałem, że zdjęcia są kasowane natychmiast automatycznie. Widocznie mają możliwość ich nie kasowania na żądanie policji. Może jest jakaś baza skradzionych samochodów, które rozpoznane przez system - nie są kasowane a wręcz przeciwnie - włączają alarm.

--
MN

Data: 2013-11-14 06:02:07
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
-- Czytałem, że zdjęcia są kasowane natychmiast automatycznie.

mowimy o Toll Collect ? podaj zrodlo chetnie sie zapoznam

-- Widocznie mają możliwość ich nie kasowania na żądanie policji..

he he niby jak ? podroze w czasie ?

-- Może jest jakaś baza skradzionych samochodów, które rozpoznane przez system - nie są kasowane a wręcz przeciwnie - włączają alarm. -- MN

tez pudlo, w konkretnym przypadku przejrzano pliki sprzed kilku(nastu) tygodni, auto nie bylo kradzione

P.

Data: 2013-11-14 16:46:58
Autor: J.F
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup
[...]

Na pewno podobna funkcja jest - w koncu jesli ktos nie zaplacil za przejazd, to zdjecie jego ciezarowki bedzie mile widziane.

Dodac do tego sprawdzenie czy numer nie jest poszukiwany wydaje sie banalne.

Inna sprawa ze chyba czesto wlasciciele dlugo nie wiedza ze im auto zniklo, a po paru godzinach moze byc za pozno.
Ale sporo zlodziei pewnie wpadnie na granicy, jak wlasciciel zdazy i policja dostanie dokladne dane.

J.

Data: 2013-11-14 09:44:41
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-14 08:33, twardziejszy pisze:

[...]

Plus wizyta zgłaszającego w sądzie w miejscu zamieszkania sprawcy jako świadek oskarżenia.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-14 23:05:43
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.11.2013 21:04, SebX pisze:
Jesli bylo to nie zauwazylem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LG415CrV43c

Ooo, czyżby Kupalina z kumplami się objawił?

Wyślij link z nagraniem i opisem sytuacji oraz swoimi namiarami do wydziału ruchu drogowego (mają ogólną skrzynkę) i czekaj na dalszy ciąg.

Data: 2013-11-15 15:46:52
Autor: tibam
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14958437,Kierowca_bmw_o_malo_nie_staranowal_innego_samochodu_.html

-- -

Data: 2013-11-15 18:38:53
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 15.11.2013 15:46, tibam pisze:
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14958437,Kierowca_bmw_o_malo_nie_staranowal_innego_samochodu_.html

No proszę, czyli jednak działają z urzędu :)

Data: 2013-11-17 23:48:43
Autor: przemek.jedrzejczak
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
-- Policjanci z Katowic natrafili w portalu YouTube na filmik, na którym widać, jak jadący ul. Misjonarzy Oblatów kierowca chce skręcić w ulicę Sokolską

no bez sciemy prosze ... przeciez to oczywiste ze ITD/Policja tez sa obecni na pms :-)

P.

Data: 2013-12-02 12:18:05
Autor: radekp@konto.pl
BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
Wed, 13 Nov 2013 12:04:04 -0800 (PST), w
<f1168b5f-195a-41e4-b0eb-6d189ea2af52@googlegroups.com>, SebX
<seba.gx@gmail.com> napisał(-a):

Jesli bylo to nie zauwazylem http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LG415CrV43c

Ten film wideo jest prywatny.
Jeśli właściciel tego filmu udzielił Ci dostępu, zaloguj się.

BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''