BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)

Data: 2010-12-21 21:19:21
Autor: ToMasz
BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)
PesTYcyD pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=j6yX70Ce9VY&feature=aso
ja dzisiaj widziałem podobne wyczyny. PAni usiłowała wjechać na jezdnie
pod kątem 90 stopni i przednie przeszły a tylne koła stanęły na zaspie -
na krawędzi jezdni. Zablokowała ruch w 2 kierunkach, ustawił sie korek z
10 aut i wszyscy cierpliwie patrzyli jak manewruje prawo lewo, jak
"obczaja" przednie koła. panowie czekający w samochodach -  twarz
ukrywali za dłońmi.

jak już udało jej sie przeskoczyć nad zaspą, to ruszyła w lewo "z
kopyta" - dupa jej uciekła i "wyrżnęła" w zaspę po drugiej stronie. żenada.

ToMasz

Data: 2010-12-21 21:38:11
Autor: LEPEK
BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)
W dniu 2010-12-21 21:19, ToMasz pisze:
żenada.

Oczywiście pewnie nikt nie raczył pomóc :/
Nikt nie wysiadł, nie podpowiedział, nie popchnął... Wszyscy woleli siedzieć w samochodach i tracąc czas chować twarze w dłoniach. Żenada...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-12-21 12:56:08
Autor: Luca
BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)
On 21 Gru, 21:38, LEPEK <gdz...@wsi.pl> wrote:
 nie popchnął...

Niektorzy sa zonaci, wiec popychanie raczej odpada ;-)

Pzdr

Data: 2010-12-21 22:00:03
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-21 21:56, Luca pisze:
On 21 Gru, 21:38, LEPEK<gdz...@wsi.pl>  wrote:
  nie popchnął...

Niektorzy sa zonaci, wiec popychanie raczej odpada ;-)

A skąd taki wniosek?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-21 13:02:20
Autor: Luca
On 21 Gru, 22:00, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

> Niektorzy sa zonaci, wiec popychanie raczej odpada ;-)

A sk d taki wniosek?

Bo nie popchneli?

Znaczy ... porzadni :P

Pzdr

Data: 2010-12-21 22:01:01
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-12-21 22:00, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2010-12-21 21:56, Luca pisze:
On 21 Gru, 21:38, LEPEK<gdz...@wsi.pl> wrote:
nie popchnął...

Niektorzy sa zonaci, wiec popychanie raczej odpada ;-)

A skąd taki wniosek?

Żony bywają zazdrosne o to, że popychasz inną ;)

Data: 2010-12-21 13:04:47
Autor: Luca
On 21 Gru, 22:01, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-12-21 22:00, Artur Ma l g pisze:

> A sk d taki wniosek?

ony bywaj zazdrosne o to, e popychasz inn ;)

O ... to, to, to

Tzw. wyrazy wieloznaczne :-)

Data: 2010-12-22 08:04:53
Autor: Agent

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ier24a$mv9$1inews.gazeta.pl...
PesTYcyD pisze:
[...]

No a wysiadł by jeden z drugim i pomógł i byłoby po sprawie...

Data: 2010-12-22 19:19:27
Autor: Marek Dyjor
PesTYcyD pisze:
[...]

tylko ze obywatel tego kraju to wyjątkowi debile.

ostatnio w miescie zawracałem na trzy razy na dość wąskiej drodze no i oczywiście jeden debil musiał mi myknąć za tyłkiem, mało bym go nie trzasnął, bo kurna nie mógł 5 sekund poczekać aż  skończę manewr. Prawdopodobnie speoiszyło mu sie na czerwone an najbliższym skrzyżowaniu.

BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)