BMW znów atakuje

Data: 2009-06-09 11:45:41
Autor: CUT_INZ
BMW znów atakuje
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6703047,Warszawa__33_latek_spowodowal_wypadek_i_uciekl__Wpadl.html?skad=rss

Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić BMW.

Data: 2009-06-09 10:54:25
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 09 Jun 2009 11:45:41 +0200, CUT_INZ napisał(a):

Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić BMW.

Ale po co go badać? Nie wystarczy fakt, że chce kupić BMW?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-09 12:22:18
Autor: CUT_INZ
BMW znów atakuje
Waldek Godel pisze:

Ale po co go badać? Nie wystarczy fakt, że chce kupić BMW?

Lepiej zapobiegać. Każde BMW które ma więcej niż 8lat powinno obowiązkowo być zezłomowane ;p

Data: 2009-06-09 13:23:41
Autor: kamil_pl
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:cfr5yu3vq1w5.dlglepper.institute.com...
[...]

Ja uważam że przydałby się osobny test sprawności w ramach kierowania pojazdem z tylnym napędem, gdyż to jak widać sprawia olbrzymi problem młodzieży która pierwsze kroki właśnie zalicza ze śmigłem na masce.

Data: 2009-06-09 13:56:13
Autor: Tadeusz
BMW znów atakuje

Użytkownik "kamil_pl" <> napisał w wiadomości news:.pl...

Ja uważam że przydałby się osobny test sprawności w ramach kierowania pojazdem z tylnym napędem, gdyż to jak widać sprawia olbrzymi problem młodzieży która pierwsze kroki właśnie zalicza ze śmigłem na masce.

powiedz to temu młodzieńcowi co parę dni temu w przednionapędowym
Escorcie rozwalił się na betonowym ogrodzeniu przy ~150 km/h...

Data: 2009-06-11 07:54:12
Autor: elm
BMW znów atakuje

Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0lha7$ga0$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:cfr5yu3vq1w5.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 09 Jun 2009 11:45:41 +0200, CUT_INZ napisał(a):
-- -ciach-- -

http://www.tvn24.pl/0,1604653,0,1,bmw-wjechalo-w-drzewo,wiadomosc.html

Data: 2009-06-09 11:54:38
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "CUT_INZ"

Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić BMW.

kompleksy?
po pierwsze gosc byl pijany - zabrac prawo jazdy dozywotnio - juz to nie raz proponowalam
po drugie - jak rozbijaja toyoty, czy inne popularniejsze marki samochodow, to nikt o tym nie pisze, bo wtedy tacy jak ty nie mieliby sie czym podniecac

ps
w kazdym modelu samochodu mozna spotkac idiote

--
ania z bmw

Data: 2009-06-09 03:36:47
Autor: mac
BMW znów atakuje
On Jun 9, 10:54 am, "ania" <ani...@tlen.kropka.pl> wrote:

[...]

podaj wiec przyklad idioty w toyocie ktory zrobil cos podobnego? bo
chyba jednak jest tak ze media nie zwracaja wiekszej uwagi na to
jakiej marki samochodem jechal jakis idiota ktory spowodowal wypadek.

w kazdym modelu samochodu mozna spotkac idiote

nie bierz tego do siebie Aniu, ale pelnoletnimi BMW woza sie glownie
tepe karki. a spora czescia mlodszych BMW jezdza te karki ktore stac
(a wiec mniej tepe).
i to nie tylko w Polsce.
osobiscie nie mialbym nic przeciwko temu zeby miec piatke z pod reki
Chrisa Bangla, ale smrodliwa otoczka wokol marki odrobine mi
przeszkadza (i nie, nie mam kompleksow to kwestia wyboru).

mac

Data: 2009-06-09 11:57:33
Autor: kamil
BMW znów atakuje

<mac@bar.pl> wrote in message news:f94733fd-84fd-4eae-82dd-d1c7dffd3a08k38g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

"Auto odbilo sie jeszcze od znaku drogowego i wypadlo na przejscie dla pieszych, na którym znajdowala sie matka z synem. Samochód potracil oboje pieszych.
- Kierowca stracil panowanie nad autem prawdopodobnie w wyniku nadmiernej predkosci (...) Dodatkowo mial ponad 3 promile alkoholu w organizmie."

http://gazetaolsztynska.wm.pl/Pijany-kierowca-toyoty-potracil-na-pasach-matke-z-synem,70597

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-09 04:24:38
Autor: mac
BMW znów atakuje
On Jun 9, 11:57 am, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
<m...@bar.pl> wrote in message

> [...]

- Kierowca stracil panowanie nad autem prawdopodobnie w wyniku nadmiernej
predkosci (...) Dodatkowo mial ponad 3 promile alkoholu w organizmie."

i czego dotyczyl ten cytat? bo jak widac, media nie omijaja skrzetnie
wypadkow powodowanych przez kierowcow samochodow innych marek niz BMW
jak sugerowala Ania.

BMW jako marka ma zla slawe bo z jakiegos powodu przyciaga specyficzny
typ uzytkownikow.

o kulturze polskich kierowcow w ogole (bez rozdzialu na marki)
wypowiadalem sie juz w innym watku,
ogolnie na polskich drogach mozna niestety odniesc wrazenie ze jest
sie w kraju trzeciego swiata, absolutny brak poszanowania dla
przepisow, brak zdrowego rozsadku i agresja w stosunku do innych
kierowcow...

mac

Data: 2009-06-09 21:36:37
Autor: Karolek
BMW znów atakuje
Uzytkownik <mac@bar.pl> napisal w wiadomosci news:083666f2-144f-4985-86eb-c13b841c9199j32g2000yqh.googlegroups.com...

i czego dotyczyl ten cytat? bo jak widac, media nie omijaja skrzetnie
wypadkow powodowanych przez kierowcow samochodow innych marek niz BMW
jak sugerowala Ania.

IMHO chetniej pisamki pisza o BMW niz o innych markach... bo chyba nie sadzisz, ze mamy tak malo wypadkow kazdego dnia, ze brakuje tematu do opisywania.

BMW jako marka ma zla slawe bo z jakiegos powodu przyciaga specyficzny
typ uzytkownikow.

Taa ten mit zostal wymyslony w czasach kiedy Ty mogles sie conajwyzej slinic ogladajac te stare bmw na zdjeciach w kolorowych pisemkach.
Latwo sie domyslic co mial taki siurek wtedy w glowie jak widzial kogos w bmw.

[...]

Jedz do kraju 3 swiata i sie podziel wrazeniami, bo widac ze nie byles.

Karolek

Data: 2009-06-10 06:16:13
Autor: mac
BMW znów atakuje
On Jun 9, 8:36 pm, "Karolek" <dragnos...@o2.pl> wrote:

IMHO chetniej pisamki pisza o BMW niz o innych markach... bo chyba nie
sadzisz, ze mamy tak malo wypadkow kazdego dnia, ze brakuje tematu do
opisywania.

uwielbiam kiedy male ludziki, takie jak ty podpieraja sie
pejoratywnymi okresleniami ludzi wykonujacych okreslone zawody.

[...]

lol. siurku.

> [...]
>kierowcow...

Jedz do kraju 3 swiata i sie podziel wrazeniami, bo widac ze nie byles.

moze, karolciu, nie wymyslaj mi zajec, co?
znakomicie organizuje sobie wolny czas sam.
polecam zebys sam kiedys wychylil koniec nosa spoza podwarszawska
dziure skad sadzac po tonie twoich wypowiedzi pochodzisz,
ja widzialem wystarczajaco wiele zeby sie wypowiadac na te tematy, ty
najwyrazniej nie.

mac

Data: 2009-06-10 21:41:47
Autor: Karolek
BMW znów atakuje

Uzytkownik <mac@bar.pl> napisal w wiadomosci news:9f75df36-989c-4bf1-976e-7e1750786378h28g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Te pisamki, wypisujace nagminnie bzdety sa dla ciebie wielkimi ludzikami... widac jaki masz poziom.

[...]

Prawda boli.

Jedz do kraju 3 swiata i sie podziel wrazeniami, bo widac ze nie byles.

moze, karolciu, nie wymyslaj mi zajec, co?

Moze jednak bede, bo pierdolisz jak potluczony, a w dupie byles i gowno widziales.

znakomicie organizuje sobie wolny czas sam.

Walenie glowa w sciane ci nie sluzy jednak.

Pudlo matolku.

Karolek

Data: 2009-06-11 01:44:39
Autor: mac
BMW znów atakuje
On Jun 10, 8:41 pm, "Karolek" <dragnos...@o2.pl> wrote:

> [...]
>pejoratywnymi okresleniami ludzi wykonujacych okreslone zawody.

Te pisamki, wypisujace nagminnie bzdety sa dla ciebie wielkimi ludzikami....

z pewnoscia wiekszymi niz ty szmatko.

> [...]
> ogladajac te stare bmw na zdjeciach w kolorowych pisemkach.
> Latwo sie domyslic co mial taki siurek wtedy w glowie jak widzial kogos w

Prawda boli.

lol.

Moze jednak bede, bo pierdolisz jak potluczony, a w dupie byles i gowno
widziales.

>znakomicie organizuje sobie wolny czas sam.

Walenie glowa w sciane ci nie sluzy jednak.

chrupaj berlo misiu.
 chcesz sie szturchac to szukaj sobie jakiegos kolesia na twoim
poziomie,
i z nim sie miziaj po kroczu.

EOT.

mac

Data: 2009-06-11 14:53:13
Autor: DoQ
BMW znĂłw atakuje
Karolek pisze:
[...]

A tymczasem kolejny przypadek:
http://www.tvn24.pl/0,1604653,0,1,bmw-wjechalo-w-drzewo,wiadomosc.html
Coś w tym jednak jest, ciągnie gówniarstwo do tego BMW...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-06-11 15:35:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znĂłw atakuje
DoQ pisze:
Coś w tym jednak jest, ciągnie gówniarstwo do tego BMW...

Natura dzisiejszego gówniarstwa. Skończy taki jeden z drugim kurs i mu się wydaje, że potrafi jeździć. Do tego naogląda się na youtubie filmików z driftem i już wie, że to, czego chce to tylny napęd.
Jedyne imho rozwiązanie to zmiana przepisów, tak, by auto musiał taki gówniarz obowiązkowo rejestrować na siebie - żadnej rejestracji na dziadka, żadnych współwłaścicieli. Do tego zwyżka ubezpieczeniowa za wiek (jeszcze nie tak kosmiczna) i druga, za rodzaj napędu i moc przekraczającą ileś tam KM (tą już dop...lić w kosmos, nawet rzędu kilku kpln). Oczywiście zwyżka ruchoma, tak by nie cierpieli np. 30-to letni posiadacze BMW, żonaci i dzieciaci.
W ten sposób gówniarstwo nie wsiadałoby zaraz po kursie, do kosztujących grosze, starych e30 325i z lekką, pędną dupą i 170-ma KM pod maską.

Albo opcja druga: namówić iluś znanych gejów do wylansowania BMW jako _ich_ marki. Wtedy gówniarstwo do tego nie wsiądzie, no bo jak tu się pod remizą w gejowozie pokazać. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-06-11 14:47:19
Autor: hovat
BMW znów atakuje

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h0r1b0$69c$1news.dialog.net.pl...

[...]

świete słowa kolego,
tak jest u mnie w uk i to działa świetnie, prawda zdarzaja sie idioci
( jedynie polacy na pl blachach wieżdzają  na autostrade pod prąd)

ale nie nagminnie bo to odbija sie strasznie po kieszeni

Data: 2009-06-11 15:53:55
Autor: kamil
BMW znów atakuje

"hovat" <hovat@gazeta.pl> wrote in message news:h0r1tp$9en$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zawsze mozna matke/babcie/dziadka dopisac jako drugiego kierowce do polisy, ale taka znizka i tak bedzie smiesznie mala. A dopisywac dzieciaka do swojej malo kto bedzie, bo w razie jego stluczki stracisz znizki (chyba ze protected wykupiles, ale i tak po kazdym claimie polisa rosnie). Do 25 roku zycia nie ma co liczyc na specjalnie tanie polisy, a niektorych samochodow w ogole nie ubezpieczysz. No i bez znizek zapomnij o jakimkolwiek aucie, pamietam jak za moje pierwsze tutaj (prelude 2.2vti) placilem cos ok 130f/mc za samo third party wlasnie z braku znizek, a i naszukalem sie sporo ubezpieczalni ktora w ogole mi auto pokryje bo to import z japonii byl. W tej chwili z 4 latami NCD za WRXa pelne AC + assitance place niecale 700/rok...  Dlatego gowniarze turlaja sie ospojlerowanymi Corsami 1.0 (chyba ze maja bogata mame).

Swego czasu np. Citroen dodawal do nowych aut ubezpieczenie na rok, stad Saxo VTR byly takie popularne u nazelowanych mlodych gniewnych.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-11 16:01:40
Autor: J.F.
BMW znów atakuje
On Thu, 11 Jun 2009 15:35:27 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[...]

Nierealne. Masz swoj samochod i co - dla dziecka trzeba drugie ? No chyba ze wprowadzic wymog jezdzenia z wlascicielem samochodu :-)

Do tego zwyżka ubezpieczeniowa za wiek (jeszcze nie tak kosmiczna) i druga, za rodzaj napędu i moc przekraczającą ileś tam KM (tą już dop...lić w kosmos, nawet rzędu kilku kpln).

Mozna, tylko ze stare BMW moze miec moc porownywalna z nowym kompaktem
w najslabszej wersji.
Chyba ze chcesz wprowadzic obowiazek jazdy seicento 900 przez 3 lata.
Kto przejedzie bez mandatu bedzie mogl kupic lepsze auto :-)

Oczywiście zwyżka ruchoma, tak by nie cierpieli np. 30-to letni posiadacze BMW, żonaci i dzieciaci.

A zaczelo sie od 33-latka :-)

W ten sposób gówniarstwo nie wsiadałoby zaraz po kursie, do kosztujących grosze, starych e30 325i z lekką, pędną dupą i 170-ma KM pod maską.

Czyli co - jednak zaporowy podatek i ubezpieczenie od pojemnosci ? :-)

Albo opcja druga: namówić iluś znanych gejów do wylansowania BMW jako _ich_ marki. Wtedy gówniarstwo do tego nie wsiądzie, no bo jak tu się pod remizą w gejowozie pokazać. ;)

A jak panienki okaza sie jeszcze chetniejsze ? :-)

J.

Data: 2009-06-11 16:33:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
J.F. pisze:
[...]

Niekoniecznie. Dlaczego przy kupnie polisy OC ubezpieczyciel pyta, czy autem będzie jeździł ktoś inny? Często z dopytaniem o wiek tych osób.

[...]

Nie przesadzaj. Sporo kompaktów ma jako najsłabszy silnik jakąś kosiarkę 75-80KM, co w połączeniu z dość wysoką masą dzisiejszych aut tworzy muła. BMW kupowane przez gówniarstwo, np. takie e30, ma najmniej 90KM a często sporo więcej. A masę własną niższą od kompaktów często o 200-300kg. E36 jest już cięższe, ale i silniki ma mocniejsze.

Oczywiście zwyżka ruchoma, tak by nie cierpieli np. 30-to letni posiadacze BMW, żonaci i dzieciaci.

A zaczelo sie od 33-latka :-)

To tylko potwierdza regułę.

W ten sposób gówniarstwo nie wsiadałoby zaraz po kursie, do kosztujących grosze, starych e30 325i z lekką, pędną dupą i 170-ma KM pod maską.

Czyli co - jednak zaporowy podatek i ubezpieczenie od pojemnosci ? :-)

Nie, ubezpieczenie od mocy, z dodatkowym podziałem wg napędu. Do tego zwyżka/zniżka za wiek i/lub okres posiadania PJ (bo faktycznego doświadczenia nie ma niestety jak potwierdzić w przypadku kogoś, kto x lat jeździł nie swoim autem, zatem nie ma historii ubezpieczeniowej).

[...]

No tak.

Data: 2009-06-11 15:57:26
Autor: kamil
BMW znów atakuje

"Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote in message news:h0r4ol$8ij$1news.dialog.net.pl...
J.F. pisze:

Nie przesadzaj. Sporo kompaktów ma jako najsłabszy silnik jakąś kosiarkę 75-80KM, co w połączeniu z dość wysoką masą dzisiejszych aut tworzy muła. BMW kupowane przez gówniarstwo, np. takie e30, ma najmniej 90KM a

W tym czesc problemu - ledwo sie takie padlo toczy, ale gowniarz mysli ze ma swietna maszyne i wyprzedza co sie da i gdzie sie (nie) da, chociaz z takimi osiagami powinien grzecznie toczyc sie za furmanka z sianem bo krzywde zrobi komus.

[...]

Swietnie dzialajacy system w wielu krajach, do tego wziac jeszcze pod uwage dane statystyczne z "wypadkowosci" danych modeli i ich popularnosci wsrod miszczuf kierownicy - system idealny. Dodac tez zwyzki za modyfikacje, jak w wielu krajach, bo oczywistym jest ze jesli ktos naobtyka samochod spojlerami z Tesco, szansa ze bedzie nim statecznie do kosciola jezdzil maleje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-11 21:53:36
Autor: Karolek
BMW znĂłw atakuje

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0qv9q$3ct$2nemesis.news.neostrada.pl...

A tymczasem kolejny przypadek:
http://www.tvn24.pl/0,1604653,0,1,bmw-wjechalo-w-drzewo,wiadomosc.html
Coś w tym jednak jest, ciągnie gówniarstwo do tego BMW...

Tanie konie mechaniczne i tyle.

Karolek

Data: 2009-06-11 22:32:33
Autor: Elwis
BMW znów atakuje
A tymczasem kolejny przypadek:
http://www.tvn24.pl/0,1604653,0,1,bmw-wjechalo-w-drzewo,wiadomosc.html
Coś w tym jednak jest, ciągnie gówniarstwo do tego BMW...

Tanie konie mechaniczne i tyle.

Do tego RWD - założę się że gdyby golfy i audi posiadały tylni napęd to pogłowie młodzieży w sportowych strojach lub/i bejzbolówkach stopniałoby o jakieś 70%...

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-06-11 23:06:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
Elwis pisze:
[...]

Jakby dodać do tego jeszcze stare civic'i to rzekłbym, nie o 70, a o jakieś 98%.

Data: 2009-06-11 22:21:12
Autor: hovat
BMW znów atakuje

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h0rro4$p6l$1news.dialog.net.pl...
Elwis pisze:
[...]

zapomnaiałes o oplach, astry corsy, calibry i inne cuda ztuningowane w garazu za stodoła

Data: 2009-06-12 10:52:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
Elwis pisze:
[...]

Też. Chociaż przyznam, że coraz mniej tego widuję w okolicy. Za to Civiców jak mrówków.

Data: 2009-06-12 19:07:20
Autor: Alex81
BMW znów atakuje
In article <h0t54p$gtb$1@news.dialog.net.pl>, kenickie@pudelkopoangielsku43..pl says...
> zapomnaiałes o oplach, astry corsy, calibry i inne cuda ztuningowane w > garazu za stodoła Też. Chociaż przyznam, że coraz mniej tego widuję w okolicy. Za to Civiców jak mrówków.
Też to zauważyłem. Stare beemki najwyraźniej po prostu się skończyły :> Za to zburaczonych Civiców faktycznie mocno przybyło...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-12 19:36:09
Autor: kamil_pl
BMW znów atakuje

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości >Też to zauważyłem. Stare beemki

najwyraźniej po prostu się skończyły :> Za to
zburaczonych Civiców faktycznie mocno przybyło...

w mojej okolicy wykruszyły się beemki i golfy, teraz jeździ masa opli wszelkiej maści i zielonkawych civiców 92-95 też troszkę.

Data: 2009-06-09 12:48:14
Autor: BaX
BMW znów atakuje

[...]

A moze byc idiota w blaszaku który "skoczyl" w warszawie z wiaduktu razem z przystankiem?

Data: 2009-06-09 18:54:35
Autor: Bialy
BMW znów atakuje
Uzytkownik napisal/a:

| podaj wiec przyklad idioty w toyocie ktory zrobil cos podobnego? bo
| chyba jednak jest tak ze media nie zwracaja wiekszej uwagi na to
| jakiej marki samochodem jechal jakis idiota ktory spowodowal wypadek.

Hm, ja dzisiaj widzialem idiote w Aurisie, który skakal po pasach od swiatel do swiatel, zyskujac maks. 2 samochody przewagi, a pewnym momencie przejechalby ludzi na pasach, bo prawy pas przepuszczal, a on zapier. lewym i cudem tylko wyhamowal ;)

Ja niestety codziennie widze matolów i musze powiedziec, ze odnotowuje dosyc szerokie spektrum marek samochodów, którymi sie przemieszczaja.

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-06-09 19:21:04
Autor: kamil_pl
BMW znów atakuje

Użytkownik "Bialy" <mr-b@o2.pl.wytnijpokropce> napisał w wiadomości news:h0m3es$eji$1srv.cyf-

Ja niestety codziennie widze matolów i musze powiedziec, ze odnotowuje dosyc
szerokie spektrum marek samochodów, którymi sie przemieszczaja.

Matoły to prawda że jeżdżą w każdej marce, ale kierowcy niektórych marek jakoś częściej tracą kontrolę nad pojazdem...

Data: 2009-06-09 12:09:36
Autor: Agent 0700
BMW znów atakuje
w kazdym modelu samochodu mozna spotkac idiote

Ale w skodzie to chyba nie?

Data: 2009-06-09 12:23:46
Autor: Arek (G)
BMW znów atakuje
Agent 0700 pisze:
w kazdym modelu samochodu mozna spotkac idiote

Ale w skodzie to chyba nie?

Chyba mało widziałeś miszczóf w firmowych oktawiach.

A.

Data: 2009-06-09 12:46:06
Autor: BaX
BMW znów atakuje
w kazdym modelu samochodu mozna spotkac idiote

Ale w skodzie to chyba nie?

W skodzie szczególnie "w dizlu" to już sami idioci jeżdzą.

Data: 2009-06-09 12:18:48
Autor: sop3k
BMW znów atakuje

Użytkownik "CUT_INZ"

> [...]

po drugie - jak rozbijaja toyoty, czy inne popularniejsze marki samochodow, to nikt o tym nie pisze, bo wtedy tacy jak ty nie mieliby sie czym podniecac

Popularniejsze? Ostatnio to te BMW i inne marki łatwo dostępne w DE stały sie najczesciej widywanymi autami w Polsce ;)

Data: 2009-06-09 12:18:56
Autor: Usrobo
BMW znów atakuje
ania pisze:
Użytkownik "CUT_INZ"

[...]

są miejsca gdzie można częściej dostać po głowie
są auta w których częściej siedzą ...  *

* dotyczy aut posiadających zdolność do czynności prawnych ;)

Data: 2009-06-09 12:40:58
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "Usrobo"

są miejsca gdzie można częściej dostać po głowie
są auta w których częściej siedzą ...  *

wlasnie to nie tak - pewnie, ze w beemkach jest pelno zawscieklych i zaszybkich (glownie w starociach nadajacych sie na zlom, albo w nowszych, ale z niunka na przednim siedzeniu), ale tacy sa tez w fordach (pozdrowienia dla pana w srednim wieku z rej. KOL) czy toyotach (land criuserach tez) i wszystkich innych markach
za to pijanych - patrzac w informacje w internecie - to naczesciej google wyrzuca w oplach - to wniosek jaki? kazdy wlasciciel opla to pijak? nie - nie dziala, ja nie pije, a oplem jezdzilam

--
ania

Data: 2009-06-09 12:27:34
Autor: CUT_INZ
BMW znów atakuje
ania pisze:

kompleksy?
O starego BMW? A co? Chłopak sobie takie kupił??

po pierwsze gosc byl pijany - zabrac prawo jazdy dozywotnio - juz to nie raz proponowalam
To że był pijany znaczy, że był idiotą!

po drugie - jak rozbijaja toyoty, czy inne popularniejsze marki samochodow, to nikt o tym nie pisze, bo wtedy tacy jak ty nie mieliby sie czym podniecac
Bo wypadki z udziałem BMW dużo częściej są bardziej widowiskowe i tragiczne w skutkach.

ps
w kazdym modelu samochodu mozna spotkac idiote

W BMW (głownie w starociach) prawdopodobieństwo spotkania idioty jest sporo większe. (Nie obrażając statecznych, normalnych użytkowników super bryk, jakimi niewątpliwie są BMW)

Data: 2009-06-09 12:31:08
Autor: CUT_INZ
BMW znów atakuje

Aha, dla relaksu proponuje przeczytać to:

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Dresiarz
i to:
http://www.joemonster.org/art/9219/Portret-typowego-posiadacza-BMW

W każdym stereotypie jest coś z prawdy.

Data: 2009-06-09 12:45:47
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "CUT_INZ"

W każdym stereotypie jest coś z prawdy.

dokladnie - dlatego jest u nas tyle wypadkow z udzialem pijanych - bo kazdy polak to pijak i zlodziej

--
ania - polka, nie polak

Data: 2009-06-09 17:34:53
Autor: DoQ
BMW znów atakuje
ania pisze:

W każdym stereotypie jest coś z prawdy.
dokladnie - dlatego jest u nas tyle wypadkow z udzialem pijanych - bo kazdy polak to pijak i zlodziej

Dlaczego Polak? Nie tylko Polacy dostaja małpiego rozumu wsiadajac do BMW. http://www.youtube.com/watch?v=v9-xSjbqjys idealny obraz przecietnego właściciela, 520tka i 400kkm na liczniku - szacun!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-06-09 13:37:52
Autor: RobertP.
BMW znów atakuje
Data: 2009-06-09 21:05:16
Autor: Elwis
BMW znów atakuje

Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić BMW.

To nie BMW zabiło tylko wadliwy, organiczny łącznik między kierownicą, hamulcem, a gazem...

Data: 2009-06-09 20:06:54
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 9 Jun 2009 21:05:16 +0200, Elwis napisał(a):

To nie BMW zabiło tylko wadliwy, organiczny łącznik między kierownicą, hamulcem, a gazem...

właśnie problem, że w BMW coś za często są wadliwe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-09 21:19:23
Autor: Elwis
BMW znów atakuje

To nie BMW zabiło tylko wadliwy, organiczny łącznik między kierownicą,
hamulcem, a gazem...

właśnie problem, że w BMW coś za często są wadliwe.

Ale czy to jest wina fabryki i marki?? Wiadomo ze od zawsze auta oferujące konkretne osiągi i luksus przyciągały typów spod ciemnej lub lekko przydymionej gwiazdy... Teraz obserwuję migrację takich delikwentów w strone szaczownej marki Audi.

Data: 2009-06-09 20:32:08
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 9 Jun 2009 21:19:23 +0200, Elwis napisał(a):

Ale czy to jest wina fabryki i marki?? Wiadomo ze od zawsze auta oferujące konkretne osiągi i luksus przyciągały typów spod ciemnej lub lekko

eee.. konkretne osiągi i luksus? piszesz o Aston Martinie, Ferrarri,
Lamborghini czy Maserati? No dobrze, ale to wątek o BMW jest...

Jeżeli masz na myśli BMW to hasło jak kulą w płot, bo po pierwsze BMW nie
oferuje żadnego komfortu/luksusu - auta są ciasne a w trasie męczy komfort
zawieszenia furmanki.
W miarę wysoki komfort jest dopiero w serii 7, koszta tego są nieadekwatne.
Podobny komfort można mieć w wielu autach klasy średniej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-09 21:53:21
Autor: Elwis
BMW znów atakuje
eee.. konkretne osiągi i luksus? piszesz o Aston Martinie, Ferrarri,
Lamborghini czy Maserati? No dobrze, ale to wątek o BMW jest...

Konkretnie to mam na myśli połączenie dobrych silników, dobrego zawieszenia, napędu RWD, jakości materiałów do wykończenia wnętrza (poza serią 3). Lamborghini w porównaniu nawet z serią 5 jest w codzieniej jeździe upierdliwą taczką z nieco tandetnie wykończonym wnętrzem. Owszem jest to supersamochód dla ludzi, którzy wiedzą co z niego wycisnąć na torze i cenią cyferki w tabelce osiągów ale jako samochód do jazdy codziennej Lambo wypada żałośnie. Wyobraź sobie dojazd nim z peryferyjnego osiadla domków do pracy w centrum dużego miasta :-)

Jeżeli masz na myśli BMW to hasło jak kulą w płot, bo po pierwsze BMW nie
oferuje żadnego komfortu/luksusu - auta są ciasne a w trasie męczy komfort
zawieszenia furmanki.

Owszem seria 3 jest uboga ale 5 i 7 to już inna liga , nie wspomniałeś o serii 6 i o dupowozach serii X, które na wymagającym rynku amerykańskim schodzą jak ciepłe bułki. Cóż - nowy golas serii 3 lub 5 dla nowobogackiego Kowalskiego może nie oferować luksusu ale proszę nie porównuj BMW do  np. Fiata Linea ;-)

W miarę wysoki komfort jest dopiero w serii 7, koszta tego są nieadekwatne.
Podobny komfort można mieć w wielu autach klasy średniej.

Chyba masz uprzedzenia do marki BMW.

Data: 2009-06-09 21:17:47
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 9 Jun 2009 21:53:21 +0200, Elwis napisał(a):

Chyba masz uprzedzenia do marki BMW.

Mam, trochę jazdy w zasadzie wszystkimi klasami oraz codzienne obserwacje
statystycznego kierowcy Bayerische MistWagen dają taki efekt.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-09 22:26:34
Autor: Elwis
BMW znów atakuje

Chyba masz uprzedzenia do marki BMW.

Mam, trochę jazdy w zasadzie wszystkimi klasami oraz codzienne obserwacje
statystycznego kierowcy Bayerische MistWagen dają taki efekt.

No cóż ja musiałbym mieć upredzenia do (w kolejności):
- Audi
- SUV'y marek koreańskich
- Ford Mondeo
- Skoda Octavia
Ale wolę nie szufladkować.

Data: 2009-06-10 01:37:14
Autor: Grzesiacz
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:148aotrp2yzr.dlglepper.institute.com...

Jeżeli masz na myśli BMW to hasło jak kulą w płot, bo po pierwsze BMW nie
oferuje żadnego komfortu/luksusu - auta są ciasne a w trasie męczy komfort
zawieszenia furmanki.
Chyba jednak przesadzasz. kiedys jechalem bmw 3cos tam z tylu i musze napisac, ze jak sie zapadlem w kanape, to bylom calkiem milo i komfortowo.
pozderawiam
Grzesiacz

Data: 2009-06-10 08:24:45
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Wed, 10 Jun 2009 01:37:14 +0200, Grzesiacz napisał(a):

Chyba jednak przesadzasz. kiedys jechalem bmw 3cos tam z tylu i musze napisac, ze jak sie zapadlem w kanape, to bylom calkiem milo i komfortowo.

To jeszcze dopisz z jakimi autami masz porównanie. Lanos? Matiz? Polonez?
Astra?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-10 12:30:05
Autor: Grzesiacz
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:u523fotj996o.dlglepper.institute.com...
[...]

Z tylna kanapa to porownuje z: Passat, Octavia, Mercedes
Zdarzylo mi sie kiedys jechac Matizem i poldkiem na tylnej kanapie , ale nie polecam, zwlaszcza matiza .
pzdr
Grzesiacz

Data: 2009-06-10 18:17:31
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Wed, 10 Jun 2009 12:30:05 +0200, Grzesiacz napisał(a):

Z tylna kanapa to porownuje z: Passat, Octavia, Mercedes

No tak, dlaczego mnie to nie dziwi.. Mercedes to pewnie jakaś C-klasse?
Wsiądź kiedyś do naprawdę komfortowego auta. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-10 21:44:48
Autor: Karolek
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:up7vdmzvjjxh$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ale co ty chciales do 3 porownac??? maybacha? :P
IMHO to seria 3 z C klasa jak najbardziej nadaje sie do porownania.
BTW C-klasa (W202) to straszna lipa :/

Karolek

Data: 2009-06-10 22:35:43
Autor: Grzesiacz
BMW znów atakuje

[...]

Sorry Waldziu, jest mi naprawde przykro, ale na odbycie dluzszej podrozy BENTLEYEM lub ROLLS- ROYCE nie mam szans :-(( chlip, chlip.

C-klasse tez , ale rowniez S-klasse i E-klasse :-))

Rozumiem, ze sa ludzie, ktorzy nie lubia czegos i zawsze beda udowadniali nizszosc pewnych rzeczy, ale coz ... taki juz jest ten swiat :-)

pozdrawiam
Grzesiacz

Data: 2009-06-16 22:43:17
Autor: Adam Płaszczyca
BMW znów atakuje
Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:24:45 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Lancia Kappa na przykład. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-11 00:47:11
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

[...]

Aucie do jazdy na codzień a nie wynalazku. Do codziennej jazdy Seicento się lepiej nadaje niż Ferrari.

Jeżeli masz na myśli BMW to hasło jak kulą w płot, bo po pierwsze BMW nie
oferuje żadnego komfortu/luksusu - auta są ciasne a w trasie męczy komfort
zawieszenia furmanki.

Jako użyszkodnik nie zgodzę się.

W miarę wysoki komfort jest dopiero w serii 7, koszta tego są nieadekwatne.
Podobny komfort można mieć w wielu autach klasy średniej.

Bardzo wysoko masz poprzeczkę postawioną.

Data: 2009-06-11 08:19:22
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Thu, 11 Jun 2009 00:47:11 +0200, Przemek V napisał(a):

Bardzo wysoko masz poprzeczkę postawioną.

W zasadzie tak i w zasadzie nie.
Mam się do auta zmieścić i dojechać niewytrzęsiony do celu. Bez bólu
kręgosłupa.
Pierwszy warunek plasuje klasę 3 poniżej np. Citroena C1. Drugi warunek..
ech.. nawet nie ma o czym mówić.
Klasy 3 i 5 są najzwyczajniej w świecie ciasne w środku, jak zresztą
większość teutońskich pomiotów w tych klasach. Przy czym czasem wzrost auta
idzie w parze z wzrostem ciasnoty - Audi Q7 jest ciaśniejsze niż A6 z tego
samego roku, a obydwa dają pasażerom mniej miejsca niż Touran.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-11 09:29:54
Autor: J.F.
BMW znów atakuje
On Thu, 11 Jun 2009 08:19:22 +0100,  Waldek Godel wrote:
Klasy 3 i 5 są najzwyczajniej w świecie ciasne w środku, jak zresztą
większość teutońskich pomiotów w tych klasach.

Nie - wiekszosc nie. stara 5 ma po prostu szeroko rozstawione fotele .. no i trzeba lokiec
wystawic za szybe.

Wina walu na srodku ?

J.

Data: 2009-06-11 09:43:42
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1jd9yfxe398sv.dlglepper.institute.com...
[...]

Dla mnie z przodu w E60 jest wystarczająco dużo miejsca. Z tyłu trójka dzieci jeździ i nie narzeka ale fakt, że tak wzrokowo to na tylnej kanapie w Megane kombi jest porównywalnie dużo/mało miejsca. Testowaliśmy Discovery gdy urodziło się trzecie dziecko i starsze na początku się strasznie napaliły a po półgodzinnej jeździe próbnej powiedziały Panu sprzedawcy od Land Rovera, że to bujająca się taczanka i nie chcą takiej.

Komfort to nie tylko mnóstwo miejsca to też np. cisza przy wysokich prędkościach i pewność prowadzenia przy dużych prędkościach.

Data: 2009-06-11 15:42:09
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Thu, 11 Jun 2009 09:43:42 +0200, Przemek V napisał(a):

[...]

O, dzięki serdeczne że się ze mną zgadzasz :-)
Potwierdzenie podobnej ilości miejsca w jednym z droższych aut klasy
średniej i jednego z tańszych kompaktów, świadczy dobitnie, że te auta są
obrzydliwie CIASNE, zwłaszcza biorąc pod uwagę wysoką cenę i dołującą
jakość.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 07:30:43
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1e0o4rhy7pfj1.dlglepper.institute.com...
[...]

Tak zgadzam się. To nie jest Chrysler Voyager. Płacisz za to, że jedzie jak przyklejony w zakrętach powyżej 200 km/h, bez problemu dochodzi do tych 200 a kierowca w tym czasie możesz spokojnie rozmawiać ze współpasażerami. Na szczęście nie ma obowiązku kupowania i mordowania się z dołującą jakością więc wszyscy powinni być szczęśliwi.

Data: 2009-06-12 08:23:40
Autor: Artur Maśląg
BMW znów atakuje
Przemek V pisze:
(...)
[...]

Jakby nie patrzył, są to zupełnie inne samochody, a różni ludzie
mają różne potrzeby, preferencje bądź zwyczajne widzimisię :)

Na szczęście nie ma obowiązku kupowania i mordowania się z dołującą jakością więc wszyscy powinni być szczęśliwi.

Fakt, powinni - niestety jak widać na załączonym obrazku, brak obowiązku
to za mało :) Będą narzekali za Ciebie, że jeździsz takim obrzydliwie
ciasnym, z dołująca jakością i do tego zakupionym za bardzo wysoką
cenę :) W sumie powinniśmy być takim ludziom wdzięczni - zobacz ilu
problemów i jakiego stresu nam oszczędzają :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-06-12 09:38:07
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Fri, 12 Jun 2009 08:23:40 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

O.. jak to miło, że znajdzie się zawsze domorosły psycholog który znajdzie
bez trudu wyjaśnienie nieistniejącego problemu.
Jak już ci burza hormonów (albo zlasowanie wapna, co tam masz bardziej na
topie) opadnie, to może zauwazysz, że to była polemika do hasła "Wiadomo ze
od zawsze auta oferujące konkretne osiągi i luksus przyciągały typów spod
ciemnej lub lekko przydymionej gwiazdy... " które pojawiło się gdzieś tam
wcześniej w wątku. No ale kto by tam czytał...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 13:12:17
Autor: Artur Maśląg
BMW znów atakuje
Waldek Godel pisze:
(...)
O.. jak to miło, że znajdzie się zawsze domorosły psycholog który znajdzie
bez trudu wyjaśnienie nieistniejącego problemu.

LOL - jak na razie to problemy masz tylko Ty, a ja jak napisałem jestem
w sumie takim ludziom na swój sposób wdzięczny :)

[...]

Jasne :) Szczególnie jak mowa była o komforcie(wielkości)/luksusie
oferowanym przez BMW.

No ale kto by tam czytał...

Właśnie czytał i szczerze się ubawiłem :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-06-12 16:49:51
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1tkddu4ubvmg6$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ale hasło "konkretne osiągi i luksus" w przypadku BMW się broni. Luksus to nie tylko przestrzeń ale też skóry, boazerie, filtry, cisza, komputery, nawigacje, elektryczne regulacje i inne snopowiązałki. W Imprezie albo Evo masz konkretne osiągi, w jakimś Lexusie czy Camry luksus ale kombinacja tego to trzy marki gdzie jedna jest skrzywiona w kierunku osiągów - BMW, druga luksusu - Merc a trzecia Audi jest gdzieś w miarę wyważona pośrodku.

Data: 2009-06-12 17:55:26
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Fri, 12 Jun 2009 16:49:51 +0200, Przemek V napisał(a):

to trzy marki gdzie jedna jest skrzywiona w kierunku osiągów - BMW, druga

tja.. zwłaszcza w tak popularnym wśród neonowej młodzieży 318 z obowiązkową
naklejką M3

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 18:01:45
Autor: Robert Rędziak
BMW znów atakuje
On Fri, 12 Jun 2009 17:55:26 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

tja.. zwłaszcza w tak popularnym wśród neonowej młodzieży 318 z obowiązkową
naklejką M3

 M3 czy M?

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-06-12 19:07:40
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Black_BMW_M3_E46_writing_-_badge_-_logo.jpg/800px-Black_BMW_M3_E46_writing_-_badge_-_logo.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 21:50:24
Autor: Karolek
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1f4iam2q8ruma.dlglepper.institute.com...
[...]

A jaka alternatywe maja dla tej 318? w tej samej cenie oczywiscie.
No i o super komforcie przeciez.

Karolek

Data: 2009-06-12 21:00:50
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Fri, 12 Jun 2009 21:50:24 +0200, Karolek napisał(a):

A jaka alternatywe maja dla tej 318? w tej samej cenie oczywiscie.
No i o super komforcie przeciez.

żadnej. Nic tak nie wyciąga z majtek dziewuch pod remizą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 21:45:17
Autor: hovat
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:ttg4myhcbvx3$.dlglepper.institute.com...

Nic tak nie wyciąga z majtek dziewuch pod remizą.

znasz to z własnego doświadczenia :))

Data: 2009-06-13 08:13:24
Autor: Robert Rędziak
BMW znów atakuje
On Fri, 12 Jun 2009 21:45:17 +0100, hovat <hovat@gazeta.pl>
wrote:

Nic tak nie wyciąga z majtek dziewuch pod remizą.

znasz to z własnego doświadczenia :))

 Co sobotę staje tam swoją cytryną i z zazdrością patrzy na
 odjeżdżające betki pełne dziewuch bez majtów. Ale na pocieszenie
 zostają mu majty :)

Data: 2009-06-12 22:12:52
Autor: Karolek
BMW znów atakuje

[...]

Dobra daruj sobie te tanie teksty i napisz co jest alternatywa dla tego auta.
Bardzo mnie interesuje co Ty bys zamiast starej 318 wybral.

Karolek

Data: 2009-06-12 23:46:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
Karolek pisze:

[...]

Safrane Biturbo Quadra byłoby w sam raz do jazdy. Bo do lansu to nie za bałdzo.

Data: 2009-06-12 22:54:44
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Fri, 12 Jun 2009 23:46:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Safrane Biturbo Quadra byłoby w sam raz do jazdy. Bo do lansu to nie za bałdzo.

Zwykła V6, ewentualnie V6 Quadra daje sobie radę bardzo ładnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 00:03:40
Autor: Karolek
BMW znów atakuje

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h0uif7$es5$1news.dialog.net.pl...

Safrane Biturbo Quadra byłoby w sam raz do jazdy. Bo do lansu to nie za bałdzo.

Taa tylko dostan taka w sensownym stanie, tak aby nie trzebabylo na dzien dobry wkladac drugie tyle co na zakup :/
No i nawet padaczka bedzie kosztowala ze 2x tyle co 318 w porownywalnym stanie ;>

Karolek

Data: 2009-06-13 08:11:21
Autor: Robert Rędziak
BMW znów atakuje
On Fri, 12 Jun 2009 23:46:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote:

Safrane Biturbo Quadra byłoby w sam raz do jazdy. Bo do lansu to nie za bałdzo.

 To skręca, czy na ćwiartkę?

Data: 2009-06-13 12:15:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
Robert Rędziak pisze:
On Fri, 12 Jun 2009 23:46:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote:

Safrane Biturbo Quadra byłoby w sam raz do jazdy. Bo do lansu to nie za bałdzo.

 To skręca, czy na ćwiartkę?

Nie wiem, nie jeździłem, chociaż chciałbym. Ale ze słyszenia: skręca i to dość ładnie. W końcu to wózek na żabich udkach, a nie hamburgerach z Mac'a.

Data: 2009-06-13 11:21:24
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Sat, 13 Jun 2009 12:15:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Nie wiem, nie jeździłem, chociaż chciałbym. Ale ze słyszenia: skręca i to dość ładnie. W końcu to wózek na żabich udkach, a nie hamburgerach z Mac'a.

to nawet bokami robi. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 11:36:43
Autor: Robert Rędziak
BMW znów atakuje
On Sat, 13 Jun 2009 11:21:24 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

to nawet bokami robi.

 Bokami to robi nawet Fiesta Courier, ale to nie znaczy, że jest
 lepsza od BMW.

Data: 2009-06-12 08:58:51
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "Waldek Godel"

obrzydliwie CIASNE, zwłaszcza biorąc pod uwagę wysoką cenę i dołującą
jakość.

do jakosci nie moge sie przyczepic (od 7 lat jakos nie mam ochoty wymiany na nic nowego - bo nie widze potrzeby)
co do ciasnoty: nie kazdy ma wage 3 cyfrowa :-), chociaz patrzac na mlodziez, to niedlugo taka waga bedzie norma, wiec faktycznie moze to byc problemem, ale wtedy i fiaty 500 czy mini nie beda mogly istniec (ciekawe, jak fiat chce do nich wciskac sredniozamoznego amerykanina?)

--
ania

Data: 2009-06-12 09:34:32
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:h0subh$1mc$1alfa.ceti.pl...

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

Target Fiata 500 w Stanach biega 2 godziny dziennie, je tylko organiczną sałatę popijając wodą fusion po $10 za butelkę i bez problemu swoją 500ką na zajęcia z jogi i tai chi dojedzie.

Data: 2009-06-12 09:35:50
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "Przemek V"

Target Fiata 500 w Stanach biega 2 godziny dziennie, je tylko organiczną sałatę popijając wodą fusion po $10 za butelkę i bez problemu swoją 500ką na zajęcia z jogi i tai chi dojedzie.

takich stac na innej klasy auto:-)

--
ania

Data: 2009-06-12 10:13:16
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:h0t0gr$35j$1alfa.ceti.pl...

Użytkownik "Przemek V"

[...]

Oczywiście, że tak. Ale to jest lifestyle statement, że zredukowali swój carbon footprint, zdownsize'owali, usustaine'owali i zredukowali excessive consumption. Dla pełni szczęścia 500ki powinny być produkowane na indonezyjskiej wyspie przez zarażone HIVem ofiary wybuchów min lądowych przekwalifikowane z drwali lasów tropikalnych.

Do tego 500ka jest włoska czyli cały tak modny północno-włosko-miejski styl życia będzie królował w reklamach. Małe espresso na piazza, laski w krótkich czarnych w okularach Pardy na skuterach wśród XVI wiecznych zabytków...

Całe zachodnie i wschodnie wybrzeże się ustawi w kolejkach. Środek zleje po całości.

Data: 2009-06-12 09:35:17
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Fri, 12 Jun 2009 10:13:16 +0200, Przemek V napisał(a):

[...]

Jest jeszcze jeden target - ci co kupowali Mini. 500 nie ma problemów z jakością (przynajmniej do tej pory nic nie wiadomo)
wygląda tak samo jak Mini* i jest ZNACZNIE tańsza. Do tego nie jest tak
opatrzona jak Mini

* - tzn skrzyżowanie nowoczesności z nostalgią i klasyką.. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 10:20:46
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:h0t2qp$qeb$1atlantis.news.neostrada.pl...
w okularach Pardy na skuterach wśród XVI wiecznych zabytków...

Evidamente miało być Prady ;)

Data: 2009-06-12 18:43:20
Autor: DoQ
BMW znów atakuje
Waldek Godel pisze:

[...]

Jakis czas temu poruszalismy chyba ten temat, udowodniłem Ci wtedy że najlepszym wyborem będzie Żuk lub Nysa. Cena metra kwadratowego przestrzeni pozostaje nie do pobicia :P

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-06-12 18:52:16
Autor: J.F.
BMW znów atakuje
On Fri, 12 Jun 2009 18:43:20 +0200,  DoQ wrote:
Waldek Godel pisze:
[...]

Jak cie cos uwiera to nie pytasz o cene metra kw.

A tak swoja droga to ostatnio widze - podjezdza dostawczak, drzwi sie
odsuwaja, a w srodku kanapa, fotel, podnozek - to jest komfort :-)

Ale musi byc wieksze od Zuka.

J.

Data: 2009-06-12 20:28:09
Autor: hovat
BMW znów atakuje

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0u0n8$411$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jakis czas temu poruszalismy chyba ten temat, udowodniłem Ci wtedy że najlepszym wyborem będzie Żuk lub Nysa. Cena metra kwadratowego przestrzeni pozostaje nie do pobicia :P

nie teraz beda dresiarze w żuku lub nysie mieli seksowóz,
bedzie wiekszy przyrost naturalny niż umieralność

Data: 2009-06-12 17:59:08
Autor: Robert Rędziak
BMW znów atakuje
On Thu, 11 Jun 2009 00:47:11 +0200, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

Aucie do jazdy na codzień a nie wynalazku. Do codziennej jazdy Seicento się lepiej nadaje niż Ferrari.

 Oj, Przemek, Przemek... Co Ty tam możesz wiedzieć o Ferrari...
  ;)))

Data: 2009-06-12 23:47:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
Robert Rędziak pisze:
[...]

Znaczy to jego cudo to pod spodem Pontiac Fiero? ;)

Data: 2009-06-13 07:16:58
Autor: Przemek V
BMW znów atakuje

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h0uihf$es5$2news.dialog.net.pl...

Znaczy to jego cudo to pod spodem Pontiac Fiero? ;)

Ale za to z V6.  Serwisowanie łatwiejsze niż jakiejś włoszczyzny i zagazowało się ładnie.

Data: 2009-06-13 12:23:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW znów atakuje
Przemek V pisze:
[...]

Łeee, a ja myślałem, że pod maską są dwa stare oplowskie 1,6D, a w baku oranżada. ;)

Data: 2009-06-09 23:23:47
Autor: kamil_pl
BMW znów atakuje

Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości

[...]

Ja zaś zauważyłem odpływ golfiarzy w stronę opli astra i vectra.

Data: 2009-06-10 09:51:32
Autor: marjan
BMW znów atakuje
kamil_pl pisze:
[...]

i Calibra z silnikiem 2.0 i podtlenkiem LPG ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-10 13:19:15
Autor: kamil_pl
BMW znów atakuje

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości

i Calibra z silnikiem 2.0 i podtlenkiem LPG ;)

Co chyba nie wyszło na dobre widząc jak często ci młodzi i gniewni kończą w pieszych i drzewach
http://www.youtube.com/watch?v=-dDpE_p1irg

same na "o"...

Data: 2009-06-10 01:34:39
Autor: Grzesiacz
BMW znów atakuje

Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0md5u$s2o$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Si si.
Kiedys dresmeni jezdzili bmkami, bo byly w ich zasiegu finansowym. w koncu 15 - 18 letnie bmw nie kosztuje majatku. Niestety, tak leciwe samochody, przy ich stylu jazdy dlugo nie wytrzymywaly, a ze na nowsze ich nie stac, to przesiadaja sie teraz do mocno uzywanych by nie pisac wiekowych A3. Widac, ta trojka wywoluje u nich dziwne ciagoty.
I jest to niestety glowny powod, dla ktorego nigdy nie kupilrem sobie bmw, a teraz coraz bardiej zniechecam sie do tej drugiej marki.
pozdrawiam
Grzesiacz

Data: 2009-06-09 23:07:31
Autor: Adam Płaszczyca
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 9 Jun 2009 20:06:54 +0100, Waldek Godel napisał(a):

właśnie problem, że w BMW coś za często są wadliwe.

Raczej w niusach, bo o tym jak tojka czy audica zrobi to samo to cisza. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-09 21:05:36
Autor: Adam Płaszczyca
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 09 Jun 2009 11:45:41 +0200, CUT_INZ napisał(a):

Jak tak dalej pójdzie, to wprowadzą dodatkowe badania psychologiczno-psychiatryczne dla każdego kto będzie chciał kupić BMW.

IMO obowiązkowe badania psychotechniczne powinny być przy pierwszym prawie
jazdy. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-09 22:02:56
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

IMO obowiązkowe badania psychotechniczne powinny być przy pierwszym prawie
jazdy.

a testy ze znajomosci przepisow - co roku

--
ania

Data: 2009-06-09 23:08:15
Autor: Adam Płaszczyca
BMW znów atakuje
Dnia Tue, 9 Jun 2009 22:02:56 +0200, ania napisał(a):

IMO obowiązkowe badania psychotechniczne powinny być przy pierwszym prawie
jazdy.

a testy ze znajomosci przepisow - co roku

IMO przesada. Tak jak obecnie, czyli karniak za punkty jest IMO dobrze. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-10 08:26:06
Autor: ania
BMW znów atakuje

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

IMO przesada. Tak jak obecnie, czyli karniak za punkty jest IMO dobrze.

no nie wiem - po rondzie nie umie poruszac sie pewnie z 50% kierowcow, na drodze gdzie maja cos zaparkowane na swoim pasie - 100% nie wie co ma zrobic
mysle, ze egzamin z przepisow co roku i moze by sobie przypomnieli, albo w koncu sie nauczyli

--
ania

Data: 2009-06-10 14:36:02
Autor: kamil
BMW znów atakuje

"ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> wrote in message news:h0njme$2alp$1alfa.ceti.pl...

[...]

Powiedziala przedstawicielka plci powrzechnie znanej jako swietnie radzaca sobie na drogach. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-16 22:46:57
Autor: Adam Płaszczyca
BMW znów atakuje
Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:26:06 +0200, ania napisał(a):

[...]

Myślę, że egzamin nic nie da, bo nauczą się zdawac egzamin. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-13 15:31:28
Autor: J.F.
BMW znów atakuje
On Tue, 9 Jun 2009 21:05:36 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

A po co ? Skoro wiekszosc nabiera nadmiernej pewnosci po roku ? J.

Data: 2009-06-11 15:39:29
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6710762,BMW_uderzylo_w_drzewo_i_rozpadalo_sie_na_pol.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-11 23:01:36
Autor: CUT_INZ
BMW znów atakuje
Data: 2009-06-12 09:32:42
Autor: kamil
BMW znów atakuje

"CUT_INZ" <cut@cut.pl> wrote in message news:h0rs9m$6vh$1mx1.internetia.pl...
Waldek Godel pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6710762,BMW_uderzylo_w_drzewo_i_rozpadalo_sie_na_pol.html

Nic dodać, nic ująć... [*][*]

fpisujmy miasta kture pogronrzajom siem w rzauobie. [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*]

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-12 13:48:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
BMW znów atakuje
Hello kamil,

Friday, June 12, 2009, 10:32:42 AM, you wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6710762,BMW_uderzylo_w_drzewo_i_rozpadalo_sie_na_pol.html
Nic dodać, nic ująć... [*][*]
fpisujmy miasta kture pogronrzajom siem w rzauobie. [*] [*] [*] [*] [*] [*]
[*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*]

Ciszej nad tą trumną - to wcale nie jest zabawne.

--
Best regards,

Data: 2009-06-12 18:02:35
Autor: Waldek Godel
BMW znów atakuje
Dnia Fri, 12 Jun 2009 13:48:55 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Ciszej nad tą trumną - to wcale nie jest zabawne.

Specjalnie przeczytałem tekst jeszcze raz dokładnie - nikt postronny nie
zginął, autostopowicza nie zabrali, w czym problem?
Nie moja wina, że jak mieli w szkole lekcje o Darwinie to akurat byli na
wagarach. Rodzice dzieci nie mogli rozpoznać.. ciekawe czy przed wypadkiem ich
rozpoznawali. Nie, nie ubolewam. Nie cieszę się z faktu.
Cieszę się, że z różnych możliwości, zadziałała ta, w której ucierpiało
tylko drzewo. Bo mógł tam być ktoś niewinny, mogli zabić komuś dziecko,
albo rodziców.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.