BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę)

Data: 2011-04-18 22:05:46
Autor: Don Pedro
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę)
W dniu 2011-04-17 21:13,  turpin pisze:
Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne
do choroby wibracyjnej - jakieś takie wredne mrowienia i przeczulice w końcach
palców.  Robi siÄ™ to gorsze po kawie, nieco ustÄ™puje po alkoholu, ale wraca
następnego dnia (a rano raczej nie pijam).

Pocieszę Cię, że jak na TL-u dojechaliśmy na Chorwację, to mrowienie w kciuku ustąpiło mi po jakichś trzech dniach. Good vibrations, jego mać :)

pozdr
DP

Data: 2011-04-18 23:55:58
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-04-18 22:05, Don Pedro pisze:

Pocieszę Cię, że jak na TL-u dojechaliśmy na Chorwację, to mrowienie w
kciuku ustąpiło mi po jakichś trzech dniach. Good vibrations, jego mać :)

W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas zdretwial jak rece :-)

pardon my french, wysoka izbo.

KJ

Data: 2011-04-19 07:27:12
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-04-18 23:55, KJ Siła Słów pisze:
[...]

Jakoś nigdy nie przekonywały mnie gąbki - nie czuję wtedy dobrze kierownicy. W tym przypadku, choć kierownicę czuć było aż za bardzo, wydaje mi się, że taka już uroda TL-a.

Pozdr
DP

Data: 2011-04-19 23:33:50
Autor: Hinek
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał

W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas zdretwial jak rece :-)

I tu wlasnie  widac  przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie!
No a single...to juz wogole bajka :)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-04-20 04:44:38
Autor: Tmek
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)

Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:4dadffc1news.home.net.pl
> [...]
I tu wlasnie  widac  przewage V-twin. Wywoluja wzwod a
nie dretwienie! No a single...to juz wogole bajka :)

Po singlach masz usztywnienie wszystkiego.

Tmek

Data: 2011-04-20 08:55:02
Autor: falco
W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:

I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie!

Siema,

hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;)
Ostatnio coraz więcej dziewczyn też przesiada się na Trampki, coś w tym musi być... ;) ;) ;)

Sorki za ot, bo w temacie nie pomogÄ™.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-20 13:22:53
Autor: TaDzik
W dniu 20-04-2011 08:55, falco pisze:
[...]

no to trzeba na takie dziewczyny uważać!
Bo zapewne przesiadają się po to by mieć wzwód :|
Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;)
coś w tym musi być... ;) ;) ;)
No właśnie! ;)

Sorki za ot, bo w temacie nie pomogÄ™.

No ja też

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-04-21 11:29:48
Autor: falco
W dniu 2011-04-20 13:22, TaDzik pisze:

no to trzeba na takie dziewczyny uważać!
Bo zapewne przesiadają się po to by mieć wzwód :|
Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;)

Cholera o tym nie pomyślałem, masz rację, bo takie czasy, że do końca nie wiesz czy rozmawiasz z Nią czy Nim... ;)
Całe szczęście, że na razie zdecydowanie jeżdżę jazdę solo a w plecaku co najwyżej wożę browary... ;)

A co do drętwienia dłoni, nóg, itp. przypadłości, to wiem, że zmiana motocykla, to nie taka łatwa decyzja, ale często latam z mieszaną ekipą i widząc jak co chwila prostują ręce czy nogi, cieszę gębę, bo siedząc na Trampku nie mam z tym żadnych problemów. ;)
Dupa zaczyna dawać znać o sobie najwcześniej po 150-200km, ale a czasem odłożę kasę i zrobię ciut wyższą kanapę z jakimiś komfortowymi wkładkami by kompletnie na luzie latać od tankowania do tankowania...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-21 14:56:03
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-04-20 08:55, falco pisze:
W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:

hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;)
Ostatnio coraz więcej dziewczyn też przesiada się na Trampki, coś w tym
musi być... ;) ;) ;)

I te dziewczyny w przeciwieństwie do tych na CB500 nie mają 150cm bo na trampka trza im by było drabinę podstawiać...

Sorki za ot, bo w temacie nie pomogÄ™.

Nie żałuj sobie...

Nie za wysoki nie za niski v-storm ;)

Pozdrawiam
Rafał

BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę)