Data: 2011-04-17 19:13:05 | |
Autor: turpin | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne
do choroby wibracyjnej - jakie¶ takie wredne mrowienia i przeczulice w końcach palców. Robi się to gorsze po kawie, nieco ustępuje po alkoholu, ale wraca następnego dnia (a rano raczej nie pijam). Zna kto¶ jaki¶ inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakie¶ rękawice z żelem, nakładki na manetki, czy co? (zmiana motocykla chyba nie pomoże - zaczęło się przy Transalpie). pozdrawiam turpin BMW F800GS -- |
|
Data: 2011-04-17 21:58:35 | |
Autor: Kuczu | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-17 21:13, turpin pisze:
Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne Tez tak mam. Idzie z tym zyc Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakieś rękawice z żelem, nakładki Zmien sobie manetki na jakies miekkie a na koncach kierownicy zamontuj ciezsze odwazniki. Pomaga tez wklejenie wewnatrz kierownicy, na koncach, walkow z jakiegos ciezszego metalu. Ja kiedys stosowalem nierdzewke. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-04-24 20:29:27 | |
Autor: turpin | |
jeden sensowny post i Dwadzie¶cia Parę Totalnie Od Rzeczy | |
Dzięki Kuczu -- szukam jakich¶ antywibracyjnych manetek.
...swoj± drog±, co też porobiło się z prm (a wskoczyłem na tę grupę w 1997r, o ile dobrze pamiętam). Coponiektórzy srali jeszcze wtedy w pieluchy. -- |
|
Data: 2011-04-17 22:36:13 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Użytkownik " turpin" <turpin@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:iofe41$gri$1inews.gazeta.pl Zna kto¶ jaki¶ inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakie¶ Wiem, że łatwo doradzać, ale wydaje mi się, że jednak zmiana motocykla co¶ da. Ja tak miałem po Diversion 600, że jak zsiadałem po 400 km to bardzo mi mrowiły dłonie i długo to trwało, potem jak jeĽdziłem krótko Deauville to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na VFR nie mam żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po prostu nic się nie dzieje, żadnych problemów. -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2011-04-18 00:05:58 | |
Autor: J_K_K | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iofj09$4tf$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik " turpin" <turpin@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w S± specjalne rękawice antywibracyjne, ale design pewnie by nie odpowiadał ;-) Wiem, że łatwo doradzać, ale wydaje mi się, że jednak zmiana motocykla co¶ da. Ja tak miałem po Diversion 600, że jak zsiadałem po 400 km to bardzo mi mrowiły dłonie i długo to trwało, potem jak jeĽdziłem krótko Deauville to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na VFR nie mam żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po prostu nic się nie dzieje, żadnych problemów.Per analogiam z samochodu - podobne objawy dawały (pocz±tkowo) Ľle wyważone felgi a koniec końców okazało się, że s± "jajowate" (opona "chodziła" góra-dół). Po wymianie - jak ręk± odj±ł, mrowienia ustały. Pzdr JKK |
|
Data: 2011-04-18 02:34:13 | |
Autor: Lisciasty | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
On 17 Kwi, 21:13, " turpin" <tur...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Zna kto¶ jaki¶ inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakie¶ rękawice z żelem, nakładki Daj sobie spokój z niewydarzonymi dwucylindrowcami, kup co¶ co wkręca się na obroty płynnie i nie telepie w czasie dłuższej przejażdżki :> Pozdrawiam Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/ -- Kawidło GPZ 550 '82 Tygrys '05 |
|
Data: 2011-04-18 16:17:32 | |
Autor: Monster | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-18 11:34, Lisciasty pisze:
Daj sobie spokój z niewydarzonymi dwucylindrowcami, kup co¶ co wkręca Ma po prostu cylindry nie tak jak trzeba:-) miałem pięć dwucylindrówek i tylko jedna swędziała:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-04-18 22:05:46 | |
Autor: Don Pedro | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-17 21:13, turpin pisze:
Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne Pocieszę Cię, że jak na TL-u dojechaliśmy na Chorwację, to mrowienie w kciuku ustąpiło mi po jakichś trzech dniach. Good vibrations, jego mać :) pozdr DP |
|
Data: 2011-04-18 23:55:58 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-18 22:05, Don Pedro pisze:
Pocieszę Cię, że jak na TL-u dojechaliśmy na Chorwację, to mrowienie w W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas zdretwial jak rece :-) pardon my french, wysoka izbo. KJ |
|
Data: 2011-04-19 07:27:12 | |
Autor: Don Pedro | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-18 23:55, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-04-18 22:05, Don Pedro pisze: Jakoś nigdy nie przekonywały mnie gąbki - nie czuję wtedy dobrze kierownicy. W tym przypadku, choć kierownicę czuć było aż za bardzo, wydaje mi się, że taka już uroda TL-a. Pozdr DP |
|
Data: 2011-04-19 23:33:50 | |
Autor: Hinek | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie! No a single...to juz wogole bajka :) Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-04-20 04:44:38 | |
Autor: Tmek | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w wiadomości news:4dadffc1news.home.net.pl Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał Po singlach masz usztywnienie wszystkiego. Tmek |
|
Data: 2011-04-20 08:55:02 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:
I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie! Siema, hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;) Ostatnio coraz więcej dziewczyn też przesiada się na Trampki, coś w tym musi być... ;) ;) ;) Sorki za ot, bo w temacie nie pomogę. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-20 13:22:53 | |
Autor: TaDzik | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 20-04-2011 08:55, falco pisze:
W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:no to trzeba na takie dziewczyny uważać! Bo zapewne przesiadają się po to by mieć wzwód :| Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;) coś w tym musi być... ;) ;) ;)No właśnie! ;)
No ja też -- Pozdro TaDzik a teraz lece odebrać moto! |
|
Data: 2011-04-21 11:29:48 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-20 13:22, TaDzik pisze:
no to trzeba na takie dziewczyny uważać! Cholera o tym nie pomyślałem, masz rację, bo takie czasy, że do końca nie wiesz czy rozmawiasz z Nią czy Nim... ;) Całe szczęście, że na razie zdecydowanie jeżdżę jazdę solo a w plecaku co najwyżej wożę browary... ;) A co do drętwienia dłoni, nóg, itp. przypadłości, to wiem, że zmiana motocykla, to nie taka łatwa decyzja, ale często latam z mieszaną ekipą i widząc jak co chwila prostują ręce czy nogi, cieszę gębę, bo siedząc na Trampku nie mam z tym żadnych problemów. ;) Dupa zaczyna dawać znać o sobie najwcześniej po 150-200km, ale a czasem odłożę kasę i zrobię ciut wyższą kanapę z jakimiś komfortowymi wkładkami by kompletnie na luzie latać od tankowania do tankowania... -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-21 14:56:03 | |
Autor: The_EaGle | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-20 08:55, falco pisze:
W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze: hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;) I te dziewczyny w przeciwieństwie do tych na CB500 nie mają 150cm bo na trampka trza im by było drabinę podstawiać...
Nie żałuj sobie... Nie za wysoki nie za niski v-storm ;) Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-04-21 14:30:16 | |
Autor: buzar | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Użytkownik " turpin" <turpin@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iofe41$gri$1inews.gazeta.pl...
Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne Zanim zmienisz manetki/motocykl/ciezarki sprobuj poeksperymentowac z ulozeniem dloni wzgledem ramienia i ogolnym rozluznieniem rak. Mi pomaga jak przypilnuje zeby dlonie byly dokladnie w lini z ramieniem. W przypadku prawej reki trzeba "glebiej" zlapac manetke. Pomaga tez delikatne odciazenie rak i oparcie sie na chwile na tankbagu. I jeszcze jeden patecik pozwalajacy rozprostowac palce prawej reki: http://moto.allegro.pl/scottoiler-tempomat-crampbuster-wide-i1563216146.html -- pozdrawiam piotr buzar .. |
|
Data: 2011-04-21 19:04:02 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-21 14:30, buzar pisze:
I jeszcze jeden patecik pozwalajacy rozprostowac palce prawej reki: Dokładnie o czym¶ podobnym ostatnio gadałem z kumplem czy kto¶ może się wypowiedzieć jak "tempomat" się sprawdza...? -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-21 22:32:56 | |
Autor: Tytus | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Siemka
*** falco Dok adnie o czym podobnym ostatnio gada em z kumplem czy kto mo e si wypowiedzie jak "tempomat" si sprawdza...? AZ uzywa i se chwali... T |
|
Data: 2011-04-22 08:14:02 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-22 07:32, Tytus pisze:
AZ uzywa i se chwali... A jak siÄ™ to ma do grzanych minetek...? -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-22 00:08:19 | |
Autor: Tytus | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Siemka
*** falco A jak się to ma do grzanych minetek...? Ja nie wiem - ja skuters jestem ale mysle ze bez problema bo ten plasticzek elastyczny jest. Wiem bo macalem...ale mocno dziwnie sie jezdzi z tym zwlaszcza moto z wrazliwym gazem :) T |
|
Data: 2011-04-22 07:35:55 | |
Autor: AZ | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
On 2011-04-22, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:
Ale nie mowisz tego w kontekscie zoltego chyba?? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-22 07:35:30 | |
Autor: AZ | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
On 2011-04-22, falco <mfalco@wp.pl> wrote:
Mam takie cudo, fajna sprawa na trasy, ulga jest naprawde duza gdy sieAZ uzywa i se chwali... wyjedzie juz poza miasto. Nie trzyma sie kurczowo rollgazu tylko lekko zacisnieta na nim dlon a reszte za nas robi nadgarstek. Najdrozszy kawalek plastiku w moim zyciu ale z czystym sumieniem moge polecic. Na poczatku trzeba sie do tego przyzwyczaic i uwazac zeby nie zrobic jakiegos kuku ale na TA Ci to nie grozi ;-) A, i w miescie mozna z tym spokojnie jezdzic, mi nie przeszkadzalo tylko trzeba sie przyzwyczaic. Co do grzanych minetek - spokojnie zaklada sie na zwykle gumy jak i te grubsze grzane. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-22 11:33:27 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-22 09:35, AZ pisze:
Mam takie cudo, fajna sprawa na trasy, ulga jest naprawde duza gdy sie Czy Ty jesteś z Wawy? Chętnie bym podjechał pomacać... plasticzek rzecz jasna... ;) Jak coś, to dodamy na pryw, żeby nie śmiecić. Na poczatku trzeba sie do tego przyzwyczaic i uwazac zeby nie zrobic Szydercy... ;) TA ma tyle koników, żeby mógł je spokojnie wykarmić i tej wersji będę się 3mał... ;) Co do grzanych minetek - spokojnie zaklada sie na zwykle gumy jak i te Dzięki za konkrety i ostatnie pytanie czy można to szybko zdjąć/założyć, chyba, że jest tak jak mówisz, kwestia szybkiego przyzwyczajenia także do jazdy po mieście... -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-22 09:43:51 | |
Autor: AZ | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
On 2011-04-22, falco <mfalco@wp.pl> wrote:
Z Wawy, odezwij sie we wtorek to Ci moge nawet uzyczyc na testy. Trzy sekundy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-22 16:58:38 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-22 11:43, AZ pisze:
Z Wawy, odezwij sie we wtorek to Ci moge nawet uzyczyc na testy. Kapitalnie!! Stawiam browara i odzywam się we wtorek, poszło pw. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-28 09:39:35 | |
Autor: falco | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinę) | |
W dniu 2011-04-22 11:43, AZ pisze:
Z Wawy, odezwij sie we wtorek to Ci moge nawet uzyczyc na testy. Sorki, że na grupę, ale nie dostałem odp. na pw, jak możesz, to odezwij się na @. Co prawda jutro wyjeżdżam na Majówkę, ale będzie łatwiej się umówić... ;) Dziękuję! -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-04-26 21:37:13 | |
Autor: buzar | |
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:iorb42$98j$5node2.news.atman.pl...
Co do grzanych minetek - spokojnie zaklada sie na zwykle gumy jak i tegrubsze grzane. W moim f800gs byl problem z taka nakladka, ale innego producenta. Manetka jest zbyt gladka i "tempomat" slabo sie w nia wczepial i sie obracal. Pomoglo obkrecenie piankowa tasm± dwustronna. Jednak takie rozwiazanie powoduje, ze nakladka trzyma sie sztywno manetki. A bywaja sytuacje, ze chcialo by sie zmienic jej pozycje ( zmieniajac np. predkosc przelotowa) Na miescie "wylaczam" tempomat dajac go w dol. -- pozdrawiam piotr buzar |