BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)

Data: 2011-04-17 22:36:13
Autor: Marcin Gardeła
BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)
Użytkownik " turpin" <turpin@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:iofe41$gri$1inews.gazeta.pl
Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa?  Jakieś
rękawice z żelem, nakładki na manetki, czy co?  (zmiana
motocykla chyba nie pomoże - zaczęło się przy Transalpie).

Wiem, że łatwo doradzać, ale wydaje mi się, że jednak zmiana motocykla coś da. Ja tak miałem po Diversion 600, że jak zsiadałem po 400 km to bardzo mi mrowiły dłonie i długo to trwało, potem jak jeździłem krótko Deauville to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na VFR nie mam żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po prostu nic się nie dzieje, żadnych problemów.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-04-18 00:05:58
Autor: J_K_K
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iofj09$4tf$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik " turpin" <turpin@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:iofe41$gri$1inews.gazeta.pl
Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa?  Jakieś
rękawice z żelem,

Są specjalne rękawice antywibracyjne,
ale design pewnie by nie odpowiadał ;-)

[...]

Per analogiam z samochodu - podobne objawy dawały (początkowo) źle wyważone felgi
a koniec końców okazało się, że są "jajowate" (opona "chodziła" góra-dół).
Po wymianie - jak ręką odjął, mrowienia ustały.

Pzdr

JKK

BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)