BND Gmbh

Data: 2016-05-07 08:49:53
Autor: Chiron
BND Gmbh
Już to kiedyś wrzucałem. Niestety- wyłącznie po niemiecku i przez grupowiczów mieszkających w BND zostało potraktowane to z niedowierzaniem. Co wy na to? Tym razem po polsku:

http://www.polishclub.org/2016/01/20/bundesrepublik-deutschland-czyli-przekret-stulecia-o-tym-jak-zamieniono-cale-panstwo-w-firme/

--
Chiron

Data: 2016-05-07 10:34:41
Autor: Pajdak
BND Gmbh
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:ngk36c$h35$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ciekwa jest co to "katolickie" towarzystwo ćpa, że legną się oprócz wszy takie POjebane bzdury.
"twoi rodzice żyją czy już zdechli?" - pamiętasz ty skurwysynu?!!!

--
Lepudruk

BND Gmbh