BNP PARIBAS FORTIS

Data: 2010-09-06 16:18:50
Autor: standryg
BNP PARIBAS FORTIS
witam wszystkich,

właśnie dałem sie skusic na konto firmowe w tym banku, jakie sa Wasze opinie, na co zwrocic uwage..

pozdrawiam

Paweł

Data: 2010-09-10 14:21:39
Autor: Jan Werbiński
BNP PARIBAS FORTIS
Użytkownik "standryg" <standryg@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i62taj$fj8$1news.onet.pl...
witam wszystkich,

właśnie dałem sie skusic na konto firmowe w tym banku, jakie sa Wasze opinie, na co zwrocic uwage..

pozdrawiam

A ja właśnie za 6 dni zakończę z nimi współpracę. Powodzenia.
Np zwróć uwagę, że biorą pieniądze za coś, co gdzie indziej jest za darmo. Np prowadzenie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

BNP PARIBAS FORTIS