BNP Paribas: 300 zł premii za załoĹźQ1|AéâxŞ'ľŁ­ÁŞíz 'h(žn'

Data: 2019-06-05 12:04:45
Autor: Cezary
BNP Paribas: 300 zł premii za załoĹźQ1|AéâxŞ'ľŁ­ÁŞíz 'h(žn'
W dniu 2019-06-04 o 17:11, jakdorobic.com pisze:
Coś te banki mają chyba za dużo pieniędzy. Po serii promocji, BNP Paribas daje 300 zł premii za założenie konta. Prowadzenie konta za darmo, karta darmowa po 1 płatności. Warunki łatwe - przez 2 kolejne miesiące wykonywać płatności kartą po 200 zł i wykonywać po 2 przelewy. Byli klienci też mogą założyć, wystarczy nie mieć konta 12 miesięcy w BNP.

Więcej u mnie na blogu: https://jakdorobic.com/bnp-paribas-300-zl/

A czy obecny klient konta firmowego na DG może też skorzystać z promocji?

CezaryT

Data: 2019-06-05 03:32:32
Autor: Dawid Rutkowski
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
W dniu środa, 5 czerwca 2019 12:04:44 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
> [...]
> A czy obecny klient konta firmowego na DG może też skorzystać z promocji?

Myślę, że może być trudno z prawdopodobieństwem niemożności, w regulaminie stoi, że nie można miec umowy ramowej oraz żadnego ROR przez ostatnie 12 miesięcy.
A nawet jakby przeszło, to gwarantuję podobne jazdy jak moje - ja miałem tylko KK, a uniemożliwiło mi to założenie konta przez net/kuriera - dobrze, że blisko mam panią w "punkcie", gdzie wyrabiałem KK - oraz musiałem się o zapisanie do promocji dwa razy w banku dopominać.

BNP Paribas: 300 zł premii za załoĹźQ1|AéâxŞ'ľŁ­ÁŞíz 'h(žn'