BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie

Data: 2019-06-04 08:11:29
Autor: jakdorobic.com
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
Coś te banki mają chyba za dużo pieniędzy. Po serii promocji, BNP Paribas daje 300 zł premii za założenie konta. Prowadzenie konta za darmo, karta darmowa po 1 płatności. Warunki łatwe - przez 2 kolejne miesiące wykonywać płatności kartą po 200 zł i wykonywać po 2 przelewy. Byli klienci też mogą założyć, wystarczy nie mieć konta 12 miesięcy w BNP.

Więcej u mnie na blogu: https://jakdorobic.com/bnp-paribas-300-zl/

Data: 2019-06-04 08:19:25
Autor: Dawid Rutkowski
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
Chyba pozamykam, taki będą mieć efekt promocji ;>
Tak jak z kartą kredytową - czas chyba zadzwonić do pani z "punktu", może się na kolejną promo już będę łapał.

A co, trzeba im przetestować dział retencji, choć to francuski bank, wiele się nie spodziewam (jeśli czegokolwiek).

Miałem o tym pisać, więc niech będzie tu - otóż zwykle jest tak, że jak czegoś w TOiP nie ma, to jest to za darmo. Ale we francuskim banku jest inaczej - nie można po prostu tego wykonać. I to tak podstawowej rzeczy, jak zamówienie duplikatu debetówki - jedyna możliwość to zastrzeżenie i zamówienie nowej (co kosztuje). Darmowe jest wznowienie - więc jak zgubisz, to czyść konto, operacje przenoś gdzie indziej i czekaj na wznowioną ;>
I do tego na infolinii można się dowiedzieć, że to kosztuje 10zł, podczas gdy w TOiP jest już 25zł - może to cena promocyjna? ;>

Ale promo warte, wypłacają, choć ZTCP to musiałem się upominać, bo założenie ROR przez net w sytuacji, gdy już ma się KK, przerasta żabojadzkie możliwości.

Data: 2019-06-04 21:47:22
Autor: RobertS
BNP Paribas: 300 zł premii za załoĹźQ1|AéâxŞ'ľŁ­ÁŞíz 'h(žn'

dobra, a jakieś opłaty za to konta/kartę są?

od lata nie miałem konta w tym banku...być może się skuszę

RobertS

Data: 2019-06-05 02:27:03
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 21:47:26 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

dobra, a jakieś opłaty za to konta/kartę są?

Konto darmowe, karta bezpłatna przy 1 pyk/mc - ale nie wiem, czy można mieć konto bez karty.
Darmowe bankomaty chyba tylko planet cash.

od lata nie miałem konta w tym banku...być może się skuszę

Ta promo akurat warta - nagroda niezła, a jeszcze lepszy stosunek nagroda/trudność. Z żoną dostaliśmy po 250zł, ale trzeba było, OIDP, przez 4 miesiące wydawać debetówką min. 300zł.

Reszta nie powala, ST działa, ale dość dziwaczny, apka analogicznie, ofertę wg mnie pogorszyli w stosunku do poprzedniej - "konto optymalne" było fajne, darmowe z KD bez warunków, mały minus to darmowe jedynie bankomaty planet cash, ale jest też blik - i póki co przedłużają jego darmowość. Mieli też fajne konto premium, wymóg wpływu 7,5k, ale za to 3*0 - więc i wszystkie bankomaty darmowe - a do tego ubezpieczenie i jeszcze takie ciekawostki jak darmowe SEPA czy debetówka z funkcją wielowalutową i przeliczaniem wszystkich walut poza PLN na EUR po kursie MC. Ale to też wycofali z oferty.

Na początku dzwonili z propozycjami pożyczek, potem dali sobie spokój.
Trzymam z powodu darmowej debetówki - bo to nasza jedyna taka wspólna (znakomicie nadaje się do zwrotów na kartę za towary zakupione kredytówką ;) i jedyna taka żony, inaczej bym pewnie zamknął i za rok kolejne promo zbierał ;>
Może zamknę jak się uda uwspólnić konto w lion's - czy też po zmianie w pełni na ideę - choć tego się trochę boję, bo sądzę, że na 99% taka operacja ich przerośnie.

A ma ktoś może konto wspólne w idei albo wie, czy w ogóle jest to możliwe?
Bo ZTCP to w lion's pytałem i się nie dało.

Data: 2019-06-05 06:55:07
Autor: Dawid Rutkowski
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
Co do idei sam odpowiem - nie można mieć wspólnego, można jedynie ustanowić pełnomocnika (i tak dobrze, w oranżadzie też nie było wspólnych, a pełnomocnika też nie można było ustanowić - żeby im jeszcze dołożyć, to napiszę, że wczoraj przysłali mi po raz drugi wypowiedzenie umowy, z nową datą), dla którego debetówka również podobno jest za darmo.
Ale idea na 100% 3*0 nie jest - jedynie 5 wypłat z bankomatu miesięcznie za darmo, więc powiedzmy, że 99% - nie nada się tylko dla takich przypadków klinicznych, co to 50zł codziennie wypłacają (i wku*ją kioskarzy ;)
Dobrze więc było zachować lion's - "przeniesione" do idei dalej będzie w 100% 3*0.
Bo oprócz tego pozostają tylko nest i - chyba, bo może coś takiego jak w idei wyjść - getout.

Data: 2019-06-05 12:04:45
Autor: Cezary
W dniu 2019-06-04 o 17:11, jakdorobic.com pisze:
[...]

A czy obecny klient konta firmowego na DG może też skorzystać z promocji?

CezaryT

Data: 2019-06-05 03:32:32
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 5 czerwca 2019 12:04:44 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
> [...]
> A czy obecny klient konta firmowego na DG może też skorzystać z promocji?

Myślę, że może być trudno z prawdopodobieństwem niemożności, w regulaminie stoi, że nie można miec umowy ramowej oraz żadnego ROR przez ostatnie 12 miesięcy.
A nawet jakby przeszło, to gwarantuję podobne jazdy jak moje - ja miałem tylko KK, a uniemożliwiło mi to założenie konta przez net/kuriera - dobrze, że blisko mam panią w "punkcie", gdzie wyrabiałem KK - oraz musiałem się o zapisanie do promocji dwa razy w banku dopominać.

Data: 2019-06-05 18:32:16
Autor: J.F.
Użytkownik "jakdorobic.com"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:32fa87d7-eb32-42d8-a5e2-07bb192f13ab@googlegroups.com...

Coś te banki mają chyba za dużo pieniędzy.

no, po wynikach patrzac, to maja duzo.
Ale ostatnio na gieldzie spadly mocno, wiec chyba nie az tak duzo.

J.

Data: 2019-06-10 18:58:42
Autor: J.F.
[...]

Patrzac po zyskach ... duzo. Ale chyba nie az tak duzo, bo niedawno byly duze spadki na gieldzie :-)

[...]

Wyglada na to, ze 2000 ofert sie rozeszlo
https://premianalato.bnpprofi.pl/

J.

Data: 2019-06-11 06:56:10
Autor: jakdorobic.com
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
Fakt, rozeszło się moment. Dobra promocja z niej była :)

Data: 2019-06-11 07:26:23
Autor: Kris
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2019 19:01:01 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Wyglada na to, ze 2000 ofert sie rozeszlo

Prawdopodobnie pozyskali więc 2000 jeleni
Z tych 2000 jeleni maks 50%(optymistycznie zakładam) spełni warunki promocji wiec bank zainwestuje z 300tys.

Data: 2019-06-11 09:01:28
Autor: Dawid Rutkowski
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
A ile kosztuje minuta reklamy w TV?

Data: 2019-06-11 18:17:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02a7a8f7-10b7-499e-af19-8a528a440984@googlegroups.com...
A ile kosztuje minuta reklamy w TV?

W jakim sensie ?

Ze wiecej by zyskali gdyby sie w TV reklamowali, ze mniej by zyskali,
ze oprocz 300 zl trzeba jeszcze reklame w TV ?

Reklamy w TV sa dosc drogie, tzn nikt nie liczy ile minuta, tylko ile tych minut trzeba, zeby kampania byla skuteczna, i ile kosztuje przygotowanie klipu.
I to razem sa juz miliony.

A efekt ... widac jest, skoro sa reklamy.
Ale moze bez wisienek efektu nie ma, albo trzeba reklamowac towar ludziom potrzebny - tani kredyt   :-)

J.

Data: 2019-06-11 16:58:30
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:db06a9ea-5348-4096-9ec1-def2572d0978@googlegroups.com...
[...]

Obawiam sie, ze wiecej - spoleczenstwo juz doswiadczone ...

i czemu jeleni ?
Jakby sie to wiazalo z zaplaceniem 100zl, to moze i jelenie, na razie nic na to nie wskazuje ...

J.

BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie