BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy

Data: 2020-10-25 08:38:30
Autor: Dawid Rutkowski
BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy
W dniu niedziela, 25 października 2020 10:49:31 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

Czy mam dzwonić do PNP Paribas i pytać jakie jeszcze "produkty" tam
posiadam, a o których nie mam żadnego pojęcia? ;/

Jak już, to do ich biura maklerskiego, osobna firma, w banku mogą nic nie wiedzieć.

BNP jako takiego możesz nie znać, ale może znałaś (lub ich biura maklerskie) BGŻ, raifiego, polbank efg? Bo już sygmy nie podejrzewam, choć kto wie, swego czasu to był szał, a "biuro maklerskie" mógł założyć prawie każdy ;)

Ale chyba sami rozwiązali za Ciebie problem, wypowiadając umowę - i całe szczęście, że z maila wynika, że nic nie chcą - więc pewnie nie jest to również phishing.

Data: 2020-10-25 18:17:04
Autor: cef
[...]

W systemie sporo widzą, nawet moje stare produkty
jeszcze z dowodem książeczkowym w aktach
(przejęte rachunki z innych banków)
ale biura maklerskie mają zupełnie oddzielne i niezależne systemy
(zmiana dowodu osobistego w banku nie powoduje zmiany dowodu w systemie biura maklerskiego danego banku)

BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy