BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy

Data: 2020-10-25 18:48:51
Autor: Dąbrowski
BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy
W dniu 2020-10-25 o 10:49, Imka pisze:
Maila dostałam. Dziwnego.

Ktoś dostał takiego maila, jest w podobnej sytuacji i może więcej
naświetlić?

Też dostałem identyczne wypowiedzenie umowy. I też nigdy nie miałem żadnego rachunku w BNP a jedynie w dawnej Optimie. Ale nie był to rachunek w Biurze Maklerskim a jedynie oszczędnościowy. Rachunek zamknąłem tak dawno, że już nie pamiętam kiedy to było. Ale widać ONI ciągle pamiętają :-(

Data: 2020-10-25 21:02:11
Autor: Pete
BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy
Hello, Dąbrowski.
On 25.10.2020 18:48 you wrote:

> Też dostałem identyczne wypowiedzenie umowy. I też nigdy nie miałem > żadnego rachunku w BNP a jedynie w dawnej Optimie. Ale nie był to > rachunek w Biurze Maklerskim a jedynie oszczędnościowy. Rachunek > zamknąłem tak dawno, że już nie pamiętam kiedy to było. Ale widać > ONI ciągle pamiętają :-(

Z tego co pamiętam to w Optimie można było zlecać nabycie jakichś papierów wartościowych. Więc to pewnie skutek tegoż.

--
Pete

BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy