Data: 2020-10-26 15:15:24 | |
Autor: Krystek | |
BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy | |
W dniu 2020-10-25 10:49, Imka pisze:
Maila dostałam. Dziwnego. [...] Czy mam dzwonić do PNP Paribas i pytać jakie jeszcze "produkty" tam Też dostałem tego maila. Skojarzyłem, że to w związku z rachunkiem BGŻ Optima. U mnie problem jest taki, że kiedy był czas na zmianę sposobu logowania z fizycznych tokenów do autoryzacji na hasła i SMS to nie zdążyłem tego zrobić w zakładanym przez nich terminie i nie mam już od dawna dostępu do tego konta. O ile dobrze pamiętam to kasę stamtąd wytransferowałem, póki jeszcze miałem dostęp do rachunku Optimy. Ciekawe, czy by powiadomili o zamknięciu, gdyby jeszcze jakaś kasa była u nich? K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|