BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy

Data: 2020-10-27 21:09:16
Autor: WAM
BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy
On Sun, 25 Oct 2020 10:49:16 +0100, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl>
wrote:

"W ciągu ostatnich 24 miesięcy nie dokonał/a Pani żadnego zlecenia
dotyczącego instrumentów finansowych objętych Umową Podstawową (Umowa
podstawowa świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń
dotyczących Jednostek uczestnictwa, a w zakresie Certyfikatów
inwestycyjnych oraz innych instrumentów finansowych dotycząca
przyjmowania zapisów w ofertach publicznych przez Biuro Maklerskie BNP
Paribas Bank Polska S.A.).
[...]
Nie miałam nigdy nic do czynienia z tym bankiem.
Dane dostali pewnie po wchłonięciu Optimy (które to konto zamknęłam we wrześniu 2019).
Też dostałem, też z optimy i też nie miałem w optimie żadnych
jednostek uczestnictwa.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy