BNP promo - dlaczego nie działa?

Data: 2019-06-17 15:18:22
Autor: J.F.
BNP promo - dlaczego nie działa?
Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qe14sd$f0$1@sunflower.man.poznan.pl...
do wyjęcia było 2x po 150 zł za transakcje w lipcu i sierpniu
wniosek ogarnięty, umowę dostałem (email), kartę kurier przyniósł no i...
systemu w necie nie mogę uruchomić, przy aktywacji: nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

apka w telefonie też nie działa: nie udało się aktywować!
WTF?

kurier przyniósł kartę tydzień temu, gdyby mieli coś aktywować to już sporo czasu minęło...

Aktywowales karte ?
O ile pamietam, to apka sie aktywowala dopiero po nadaniu PIN karcie, i to jeszcze po dobie czekania ...

J.

Data: 2019-06-17 23:25:03
Autor: RobertS
W dniu 2019-06-17 o 15:18, J.F. pisze:

Aktywowales karte ?
O ile pamietam, to apka sie aktywowala dopiero po nadaniu PIN karcie, i to jeszcze po dobie czekania ...

J.

tak, PIN do karty mam, ale jeszcze z niej nie korzystałem

RobertS

Data: 2019-06-20 12:27:30
Autor: RobertS
BNP promo - dlaczego nie działa?
i sprawa sama się wyjaśniła, na aktywację konta trzeba było poczekać, przysłali sms i wtedy mogłem się zalogować przez net i odpalić apkę w telefonie

RobertS

Data: 2019-06-20 04:35:22
Autor: Dawid Rutkowski
BNP promo - dlaczego nie działa?
Dwa tygodnie???

Data: 2019-06-21 09:43:45
Autor: RobertS
BNP promo - dlaczego nie działa?
Dwa tygodnie???

niestety + oczywiście nikt, nic nie wiedział
bez sensu do nich dzwoniłem, chodziłem i dopytywałem...mogli napisać, że możliwość aktywacji apki i banku w necie po aktywacji konta przez bank

a było, jak dostaniesz kartę i PIN to możesz uruchamiać ww., guzik prawda ;-/

RobertS

Data: 2019-06-21 04:10:46
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 21 czerwca 2019 09:43:45 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

a było, jak dostaniesz kartę i PIN to możesz uruchamiać ww., guzik prawda ;-/

Hmm, wiedziałem, że się sami zatkali promocjami, ale żeby aż tak?
Musiałeś mieć wyjątkowego pecha/farta, że w ogóle karta poszła do produkcji bez aktywacji konta - ZTCP, ale mogę się mylić, aktywują zaraz po otrzymaniu umowy w banku - co implikuje to, że jak karta dojdzie, to konto jest aktywne.
Ale cóż, to francuski bank, do tego samozatkany.

Data: 2019-06-21 15:40:45
Autor: RobertS
[...]

u mnie było odwrotnie, najpierw dostałem kartę, potem długo nic i dopiero konto aktywowali

ps
czy jeżeli miałem kiedyś konto w Raifim (przeniesione do BNP) to łapałem się na promo wakacyjne? tak się właśnie zacząłem zastanawiać...

RobertS

BNP promo - dlaczego nie działa?