BOÅš Bank - nowa karta Maestro od kwietni a 2011

Data: 2011-03-17 01:10:40
Autor: Krystek
BOÅš Bank - nowa karta Maestro od kwietni a 2011
Chyba nie było jeszcze na grupie... Dwa dni temu przesłali mi pocztą nową debetową Maestro z BOŚ Banku. Stara ważna do końca ta marca, ta nowa od kwietnia na kolejne dwa lata. Nowa ma wprowadzoną funkcjonalność płatności przez Internet i kod CVV2 na odwrocie, jednak jak na ten ultranowoczesny bank przystało, nadal nie ma wbudowanego mikroprocesora, jedynie pasek magnetyczny.

No i ta nowa karta Maestro BOŚ zbrzydła. Stare miały ciekawe wzory, z kwiatkami, roślinkami, zwierzątkami i często, gdy nią płaciłem sprzedawcy z zaciekawieniem oglądali sobie te obrazki. Ta nowa ma kolor mlecznobiały pomieszany z szarym. Taki nijaki. I nadal bank nie chce embossować znaków z polskiego alfabetu w nazwiskach.

K.

BOÅš Bank - nowa karta Maestro od kwietni a 2011