Data: 2009-11-05 11:31:21 | |
Autor: bratPit[pr] | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Witajcie,
tak się zastanawiam czy w rozmowach z BOA ma znaczenie to się _do nich mówi_? ze 3 dni temu dzwonił do mnie facet z ery z ofertą na jakiś pakiet, powiedziałem że mnie to nie interesuje, zaproponował że zadzwoni za 3 dni jak się zastanowię, odparłem że mnie to nie interesuje i żeby nie dzwonił, powiedział OK i tyle, dziś odbieram telefon i ...dzwoni 'baba' z boa - w nawiązaniu do rozmowy sprzed 3 dni... no ręce opadają, w idei - sorry- orangu było to samo, non stop ktoś wydzwaniał, teraz era, i tak się zastanawiam czy oni tak defaultowo mają wydzwaniać niezależnie od tego co się do nich mówi? strasznie to irytujące, ale pytanie do Was czy jest szansa żeby skutecznie "poprosić" boa o nie wydzwanianie z ofertami? brat |
|
Data: 2009-11-05 11:35:01 | |
Autor: qwerty | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcu9ht$iv4$1@inews.gazeta.pl...
Witajcie, Oni zarabiają od ilości rozmów / podpisanych umów. Radzę tobie przeciągać rozmowę ile się da i na koniec powiedzieć, że jak jeszcze raz zadzwonią to rozmowa będzie dłuższa. Prawie 100% skuteczność. -- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją. |
|
Data: 2009-11-05 16:10:43 | |
Autor: Amir | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Oni zarabiają od ilości rozmów / podpisanych umów. Radzę tobie przeciągać A najlepiej jescze opowiedz o serialu jaki ostatnio oglądałes :) ostatnio czytałem, opowiadania pracowników call center jedna opowiadała, ze facet przez 30min opowiadał o kiepskich niestety oni nie moga odłożyc słuchawki, tylko jesli klient przeklina to po 3 upomnieniu moga odłożyć |
|
Data: 2009-11-05 16:27:43 | |
Autor: Duke | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Amir pisze:
niestety oni nie moga odłożyc słuchawki, tylko jesli klient przeklina Chyba nie masz pojęcia o pracy w CC :) Poza tym to nie BOA dzwoni tylko jakaś zewnętrzna firma telemarketingowa. |
|
Data: 2009-11-06 11:58:00 | |
Autor: Amir | |
BOA - jak groch o sciane... | |
niestety oni nie moga odłożyc słuchawki, tylko jesli klient przeklina mam :) bo pracownikiem jest osoba z mojej rodziny tak wiem, ze to zewnętrzne firmy np CCIG dla orange 7zł poczatkujacy zarabia |
|
Data: 2009-11-08 14:27:10 | |
Autor: J.F. | |
BOA - jak groch o sciane... | |
On Fri, 6 Nov 2009 11:58:00 +0100, Amir wrote:
mam :) bo pracownikiem jest osoba z mojej rodziny Za godzine czy od klienta ktory sie zdecyduje? :-) J. |
|
Data: 2009-11-05 17:56:53 | |
Autor: qwerty | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcupto$ji3$1@inews.gazeta.pl...
jedna opowiadała, ze facet przez 30min opowiadał o kiepskich Akurat teraz emitują na polsacie. :) -- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją. |
|
Data: 2009-11-05 17:53:25 | |
Autor: bratPit | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Oni zarabiają od ilości rozmów / podpisanych umów. Radzę tobie przeciągać to może i dobre ale trzeba mieć czas na takie gadki ;-) tak się zastanawiam jakby na pytanie "czy rozmawiają z głównym użytkownikiem telefonu?" odpowiadać: nie, to telefon brata - albo coś w tym stylu, może daliby spokój? brat |
|
Data: 2009-11-05 18:03:58 | |
Autor: qwerty | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcuvu4$b9l$1@inews.gazeta.pl...
to może i dobre ale trzeba mieć czas na takie gadki ;-) Możesz powiedzieć, że telefon właśnie ukradłeś i nie zdążyłeś wyjąć karty sim. Ostatnio jak dzwonił bank bank i nie docierało, że to pomyłka i co tydzień prosili jakąś kobietę do telefonu odpowiedziałem: "Właśnie robi loda. Oddzwoni jak skończy". Osobę "po drugiej stronie" zamurowało. :) -- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją. |
|
Data: 2009-11-08 14:26:08 | |
Autor: J.F. | |
BOA - jak groch o sciane... | |
On Thu, 5 Nov 2009 11:35:01 +0100, qwerty wrote:
Oni zarabiają od ilości rozmów / podpisanych umów. Radzę tobie przeciągać rozmowę ile się da i na koniec powiedzieć, że jak jeszcze raz zadzwonią to rozmowa będzie dłuższa. Prawie 100% skuteczność. masz na mysli 1% ? Owszem, jak tak bedzie robilo duzo klientow, to moze z czasem ceny takich uslug wzrosna do tego stopnia, ze przestana sie oplacac. Ale zebys sam mial na to wplyw .. to by musieli miec dobre oprogramowanie. No ale wzorem partii politycznych przerzuci sie wtedy tekst na magnetofon i uslyszysz "nowa rewelacyjna oferta ... jesli chcesz zamowic nacisnij 1". J. |
|
Data: 2009-11-05 13:33:15 | |
Autor: spiderpl | |
BOA - jak groch o sciane... | |
W dniu 05-11-2009 11:31, bratPit[pr] pisze:
Witajcie, Ciekawe natomiast jest to co mają w heyah. Jakiś czas temu przeniosłem dwa numery z heyah do play i wtedy zaczęły się namolne telefony konsultantów heyah (kilka razy dziennie) abym przeniósł sobie swój numer z heyah do mix. Nic nie dało tłumaczenie, że numery są już w innej sieci. Oczywiście te rozmowy przedłużałem maksymalnie ile się da ponieważ dostawałem za to minuty. Tom |
|
Data: 2009-11-05 14:27:53 | |
Autor: Kazik | |
BOA - jak groch o sciane... | |
bratPit[pr] wrote:
ale pytanie do Was czy jest szansa żeby skutecznie "poprosić" boa o nie wydzwanianie z ofertami? Tak, powiedz ze ta osoba do ktorej dzwonia nie zyje. |
|
Data: 2009-11-05 17:55:07 | |
Autor: bratPit | |
BOA - jak groch o sciane... | |
Tak, powiedz ze ta osoba do ktorej dzwonia nie zyje. coś jak na poczcie głosowej, którą kiedyś słyszałem: "osoba do której próbujesz się dodzwonić nie żyje, jeżeli chcesz do niej dołączyć zadzwoń raz jeszcze" ;-) brat |
|
Data: 2009-11-08 14:22:26 | |
Autor: J.F. | |
BOA - jak groch o sciane... | |
On Thu, 5 Nov 2009 11:31:21 +0100, bratPit[pr] wrote:
tak się zastanawiam czy w rozmowach z BOA ma znaczenie to się _do nich mówi_? Pewnie nie. Takimi rzeczami rzadzi komputer - jak mial plan wydzwonien i nie mial opcji "klient prosi zeby mu wiecej d* nie zawracac", to mozesz sobie mowic. J. |