BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

Data: 2010-05-03 16:45:37
Autor: cytryna
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.
Biskup kielecki Kazimierz Ryczan w homilii podczas mszy św. sprawowanej 3 maja w intencji ojczyzny podkreślił, że po katastrofie prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem, "musimy od nowa walczyć o dusze narodu" i modlić się o "prezydenta, który będzie mu służył". - Mieliśmy nadzieję, że walka toczyć się będzie o Polskę bogatą, dostatnią, wiarygodną i praworządną. Tymczasem od nowa musimy walczyć o duszę narodu, którą zatruwają polskojęzyczne środki masowego przekazu - powiedział ordynariusz kielecki do uczestników uroczystości, którzy w 219. rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja wypełnili katedrę.

Biskup podkreślił, że nie żyje prezydent, który walczył o prawa Polski w UE, kochał ojczyznę z jej historią i jej naród. Uświadamiał mu również - mówił hierarcha - że musimy pamiętać o swej historii oraz ciekawej i niepowtarzalnej tożsamości, na którą złożyły się nasze skomplikowane dzieje.

Bp Ryczan wezwał wiernych, by prosili z nim Matkę Boską Królową Polski "o mądrego prezydenta, który będzie służył narodowi, a nie pragmatyzmowi partii".

- Siły rozłamu nie uszanowały żałoby narodowej, nie uszanowano bólu narodu; nad trumną ofiar wypadku prasowe hieny rozpoczęły swój niszczący proces. Nowocześni propagandziści w pogoni za sensacją zagubili lub celowo zapomnieli niepisaną zasadę, że o umarłych mówi się tylko dobrze. Europa też o tym zapomniała - podkreślił biskup kielecki.

Z dezaprobatą odniósł się też do komentarzy internautów, którzy domagali się odwołania redaktora TVP Jana Pospieszalskiego, "autora programu o nastrojach Polaków po tragedii smoleńskiej", zarzucając mu manipulowanie widzami. - Zbliżamy się coraz bardziej do Białorusi - skwitował te oskarżenia bp Ryczan.

W jego ocenie "cofamy się bardzo szybko". - Już IPN nie będzie bronił prawdziwej pamięci narodowej, przerażeni funkcjonariusze zakłamania z PRL mogą spać spokojnie - nie zagraża im wytykanie prawdy, dziennikarze, wyżsi urzędnicy i profesorowie mogą się kryć za swoimi tytułami - mówił biskup, nawiązując do nowelizacji ustawy o IPN podpisanej przez marszałka Sejmu pełniącego obowiązki prezydenta.

Bp Ryczan zaapelował do świętokrzyskich parlamentarzystów, by nie przenosili sporów z Warszawy do Kielc i współpracowali razem. - Nie bądźcie małoduszni; tego oczekują od was emeryci, kombatanci, dzieci i młodzież. Jest was wielu - siłą wspólnego głosu walczcie o dobro ziemi świętokrzyskiej; ta ziemia o to was błaga - zwrócił się do posłów i senatorów.

Wspominając zmarłego w katastrofie pod Smoleńskiem świętokrzyskiego posła Przemysława Gosiewskiego, prosił by polecić Bogu jego duszę. Jak mówił, były wicepremier z oddaniem służył regionowi, "miał czyste serce, czyste ręce i dobrą duszę".

I TAKICH BISKUPÓW POLSKA  POTRZEBUJE! Przeczytajcie Polacy jeszcze raz z uwagą ,bo mądrze mówi Biskup Ryczan!

Data: 2010-05-03 16:50:36
Autor: boukun
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000021b9.4bdee191newsgate.onet.pl...
[...]

Módl się, módl, a jak nie znajdziesz rozwiązania, to się dalej módl...

boukun

Data: 2010-05-03 17:02:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   To jest prawda, cytrynku!

   AR

Data: 2010-05-03 17:04:26
Autor: boukun
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

[...]

Bóg już sobie sam go na ruszta wziął...

boukun

Data: 2010-05-03 17:11:39
Autor: cytryna
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

> [...]
były
> wicepremier z oddaniem służył regionowi, "miał czyste serce, czyste ręce i

Przyśle i po ciebie Belzebuba, oj bedziesz się smażył za te swoje łajdactwa, będziesz!

Data: 2010-05-03 17:16:48
Autor: boukun
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000021bb.4bdee7abnewsgate.onet.pl...

> [...]

boukun

Przyśle i po ciebie Belzebuba, oj bedziesz się smażył za te swoje łajdactwa,

Ale ja przynajmniej swoje piękne i przyjemne życie będę powtarzał w nieskończoność. Pić, jeść, pierdolić, nie żałować, bida musi pofolgować. Bo żyje się tylko raz...

boukun

BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.