BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

Data: 2010-05-03 17:04:26
Autor: boukun
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał
Wspominając zmarłego w katastrofie pod Smoleńskiem świętokrzyskiego posła
Przemysława Gosiewskiego, prosił by polecić Bogu jego duszę. Jak mówił, były
wicepremier z oddaniem służył regionowi, "miał czyste serce, czyste ręce i
dobrą duszę".

Bóg już sobie sam go na ruszta wziął...

boukun

Data: 2010-05-03 17:11:39
Autor: cytryna
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

> [...]
były
> wicepremier z oddaniem służył regionowi, "miał czyste serce, czyste ręce i

Przyśle i po ciebie Belzebuba, oj bedziesz się smażył za te swoje łajdactwa, będziesz!

Data: 2010-05-03 17:16:48
Autor: boukun
BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000021bb.4bdee7abnewsgate.onet.pl...

> [...]

boukun

Przyśle i po ciebie Belzebuba, oj bedziesz się smażył za te swoje łajdactwa,

Ale ja przynajmniej swoje piękne i przyjemne życie będę powtarzał w nieskończoność. Pić, jeść, pierdolić, nie żałować, bida musi pofolgować. Bo żyje się tylko raz...

boukun

BÓG ZAPŁAĆ ZA TE SŁOWA.