BOHDAN POR?BA Z?O?ENIE DO GROBU POGRZEB WÓLKA W?GLOWA 07-02-2014 00048

Data: 2014-02-08 15:55:41
Autor: boukun
BOHDAN POR?BA Z?O?ENIE DO GROBU POGRZEB WÓLKA W?GLOWA 07-02-2014 00048
http://www.youtube.com/watch?v=vT6y36JFmL0

Opublikowano 7 lut 2014

Złożenie Zmarłego Bohdana Poręby do grobu wykopanego w gliniastej ziemi Wólki Węglowej na peryferiach Warszawy.
[00048]
KARCER TYGODNIOWY DLA DOWÓDCY KOMPANII HONOROWEJ WP!
Nie chciałem tego pisać od razu. Nie chciałem robić awantury na pogrzebie, ale jak to spostrzegłem - oburzyłem się i z trudem, ale jednak się powstrzymałem przed publicznym zwróceniem uwagi na niegodne zachowanie żołnierzy z kompanii reprezentacyjnej Wojska Polskiego przysłanych na pogrzeb. Najpierw zwróciłem uwagę na to, że owi żołnierze z kompanii nie byli należnego, wysokiego wzrostu, nie wyglądali reprezentacyjnie, ściśle rzecz ujmując. Otóż owi młodzieńcy, a było ich jedynie pięciu i nie mieli długiej broni, z której mogliby oddać salwę honorową, co też było despektem dla Św. Pam. Bohdana Poręby - zanim trumna z Nieboszczykiem została przysypana ziemią i zanim został uformowany kopczyk grobowy i Krzyż weń wbity - pozostawili wieńce, które trzymali na lichej platformie z desek obok grobu i uciekli. Po uformowaniu kopca grobowego dobrzy ludzie musieli podnieść porzucone przez owych niewysokich żołnierzy wieńce i złożyć je należycie i godnie - na grobie. Złość mnie na tych bezdusznych sołdatów wzięła, ale było mi również po prostu wstyd. Ech, jakże nisko upadło morale, jakże niekorzystnie wygląda nasza sytuacja militarna.
Owi odziani w polskie mundury młodzi mężczyźni - zachowali się jak judasze-zdrajcy, jak obojętni na Sprawę Polską przypadkowi pijaczkowie, czasem podnajmowani do urządzania najtańszych uroczystości pogrzebowych, jak internetowa hasbara nie szanująca naszych uczuć narodowych!
Piszę jeszcze raz i z naciskiem - nie chciałem o tym mówić od razu, powstrzymałem się przed obsobaczeniem tych żołnierzy, nie poruszałem tego tematu również na stypie. Bałem się, że ludzie ruszą i zaczną lincz tych funkcjonariuszy na służbie nad grobem Bohdana Poręby!
Piszę teraz, po fakcie - żeby była świadomość jaki jest wielki antypolonizm wśród nadzorców naszego wojska. Bo prawdopodobnie ci polscy żołnierze dostali rozkaz, że mają się ewakuować z uroczystości przed ich zakończeniem? O to, że są tak głupi, żeby się po prostu urwać na piwo, albo na inne przyjemności - przecież ich nie podejrzewam?
Jak dojdziemy kiedyś do władzy - znajdziemy tego dowódcę, który taki antypolski rozkaz wydał i ukarzemy go tygodniowym karcerem. O chlebie i wodzie! A potem go zdegradujemy o dwa stopnie. Chyba że nam wyda decydentów, którzy jemu wydali polecenie poniżającego zachowania wobec Bohdana Poręby i Żałobników, szczególnie Rodziny Zmarłego.

Data: 2014-02-08 15:57:22
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ld5hdc$o2r$1mx1.internetia.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=vT6y36JFmL0

Opublikowano 7 lut 2014

Złożenie Zmarłego Bohdana Poręby do grobu wykopanego w gliniastej ziemi Wólki Węglowej na peryferiach Warszawy.

Komuch spoczął w świetej ziemi ;-)))))

MW

Data: 2014-02-08 16:20:08
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld5gku$dt9$20news.albasani.net...
[...]

Są komuchy i komuchy. Ci co rządzą Polską to sprzedwaczyki i bandziory, ci odsunięci wraz  polskim narodem w 1981 roku na ubocze, są prawymi ludźmi...

boukun

Data: 2014-02-08 16:23:23
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ld5ir7$t0c$1mx1.internetia.pl...
[...]

Poręba prawy ludzik? Słyszałeś coś o Stowarzyszeniu "Grunwald"?

MW

Data: 2014-02-08 16:27:22
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld5i5i$h3k$1news.albasani.net...

[...]

Właśnie, patriotyczne stowarzyszenie przeciwstawiające się układowi SBecji okrągłego stołu i zbrodniarzowi Jaruzelskiemu, ojcu chrzestnemu tego kurewskiego dzisiejszego systemu...

boukun

Data: 2014-02-08 17:00:30
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ld5j8q$ub8$1mx1.internetia.pl...
Właśnie, patriotyczne stowarzyszenie przeciwstawiające się układowi SBecji okrągłego stołu i zbrodniarzowi Jaruzelskiemu, ojcu chrzestnemu tego kurewskiego dzisiejszego systemu...

Zapominasz, że Poreba był przeciwko rozwiązaniu PZPR. Był też zatwardziałym zwolennikiem sojuszu z ZSRR.

MW

Data: 2014-02-08 18:25:19
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld5kih$mbm$1news.albasani.net...

[...]

Nie wiem ile w tym prawdy, ale ja też jestem zwolennikiem ZSRR. A w PZPR wygrali Puławianie, którzy zawsze zajmowali eksponowane stanowiska:

Część członków KC PZPR i Biura Politycznego opowiadała się za tym, by po prostu odciąć się od przeszłości i przystąpić do limitowanej liberalizacji i racjonalizacji systemu pod hasłem budowania "socjalizmu z ludzką twarzą" w połączeniu z akcentowaniem partnerskich, a nie wasalnych stosunków ze Związkiem Sowieckim. Zwolennicy tej opcji przeszli do historii pod potoczną nazwą frakcji puławskiej lub "puławian". Przeciwnicy nazywali ich także "Żydami", dlatego, że byli wśród nich relatywnie liczni komuniści narodowości żydowskiej.

W opozycji wystąpili działacze PZPR zajmujący dotąd nieco mniej eksponowane stanowiska w partii i w instytucjach rządowych, traktowani jako członkowie nieformalnego środowiska nazwanego frakcją natolińską, "natolińczykami" lub "chamami". Byli to zwolennicy kontynuacji rządów silnej ręki, utrzymania na dotychczasowych zasadach relacji z Moskwą oraz przerzucenia całej odpowiedzialności na wąskie grono niedawnych decydentów. Zwolennicy obu środowisk proporcjonalnie do zajmowanych stanowisk ponosili odpowiedzialność za instalowanie w Polsce rządów totalitarnych wzorowanych na systemie sowieckim i byli beneficjentami wprowadzenia nowego reżimu.

http://www.rp.pl/artykul/201008.html

boukun

Data: 2014-02-09 09:23:04
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ld5q5v$ltf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Podobne bzdury na użytek gawiedzi produkowało Biuro Polityczne by nawiedzeni durnie uwierzyli w "socjalizm z ludzką twarzą".

MW

Data: 2014-02-09 09:54:44
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld7f4d$3hb$2news.albasani.net...

[...]

Dla tepaków nic nie przemówi, jak prymitywna propaganda, którą teraz klepiesz bez sensu i podstawy...

Kapitalizm, ten kurweski, złodziejski kapitalizm tworzyli komunisci, żydokomuniści, w drodze układu okrągłego stołu, szabrowniczego i bandyckiego układu. I nic tego, tej oczywistej prawdy nie zakrzyczy...

Żadnego komucha nie odstrzelono...

boukun

Data: 2014-02-09 10:02:34
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ld7gl2$bkl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak widzę do ciebie też nie dociera, że komunizm w obecnym wykonaniu to farsa. Ale możesz wierzyć sobie w Lenina wiecznie zywego.

[...]

Masz obsesję na punkcie Zydów. To nie oni są winni tylko twoja nieudolność i postawa roszczeniowa. tacy jak ty nic nie robiąc ciągle narzekają, że nikt za nich nie chce pracować.

MW

Data: 2014-02-09 10:14:08
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld7g7h$5ic$1news.albasani.net...
[...]

Jaki komunizm, w jakim obecnym wykonaniu? Mamy kurewski, złodziejski kapitalizm, stworzony przez komunistów, żydokomunistów...

[...]

Ja jestem winien, że 40 milionowy naród wiecznie zarabia najmniej w Europie, ma najgorsze w Europie od wieków warunki do życia? Ja jestem winien, że polski naród, okradany i sponiewierany perzez władzę musi tułać się od wieków po świecie za chlebem, bo tu czy za tzw. komunizmu, czy za kurewskiego kapiralizmu zawsze jesteśmy bici PO( dupie i traktowani jak najgorsze śmiecie? Ja jestem winien,  że ty tułasz sioę PO swiecie, a nie możeesz sobie znaleźć szczęśliwego miejsca w kraju?
CZy PO okrągłym stole, odsunięto od władzy jakiegoś komuszegioo sędziego, policjanta, prokuratora, politruka w wojsku, nauczyciela, dyrektora? NIE! Uwłaszczono ich jeszcze. Nie jest państwo w stanie, be z krwawej rewolucji odfsunąć komuchów od władzy. NIE JEST! Ni3e da się milionów ludzi, czerpiuących profity z zajmowanych funkcji i stanowisk bez krwawej rewolucji zastąpić milionami chłioporobotników. A tylko w takim przypadku mógłbyś mówić o czymś nowym..., że nastało coś nowego i upierać się, że lepszego...

Te same kurwy i złodzieje i ich resortowe dzieci gnębią i okradają nas od lat... Baw się w ich "wybory"...

boukun

Data: 2014-02-09 12:50:39
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ld7hp8$fa7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sądzisz, że wstawianie "PO" w każdym dowolnym słowie zastąpi argumenty? Tak, ty jesteś winien swego losu. Bo tobie się nie chciało. Czekałeś by zrobili to za ciebie inni. To ty "głosowałeś" biernie lub czynnie za wyborem takiego Kaczyńskiego czy Tuska. Do kogo teraz masz pretensje? Miej je głównie do siebie.

MW

Data: 2014-02-09 16:33:41
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld7s0e$t8j$3news.albasani.net...

[...]

Mój głos nie obali bandy okrągłostołowej, mój głos nie zmieni obrazu Polski. To się już stało za sprawą zbrodniarza Jaruzelskiego... i was, że się bawicie dalej w POPiS, zamiast te kurestwo oobalić...

boukun

Data: 2014-02-09 16:47:19
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:33 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

I miałbym być sojusznikiem takich jak ty oszołomów i psycholi?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 20:25:13
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xa0t450250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jeśli byłbyś niezależny, powinieneś być swoim sojusznikiem... A tak sam sobie wyrządzasz szkodę...

boukun

boukun

Data: 2014-02-10 01:41:09
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:25 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Jestem niezależny od podobnych tobie indywiduów niezależnych od rozumu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 13:46:04
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:14 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A kto ci jest winien, że wierzysz w takie bzdety?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 13:44:50
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:02 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Proponowsałem mu "stołek" płaczki cmentarnej, ale bez rezultatu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 13:42:37
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:54 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

O ta propaganda, którą ty siejesz to najwyższe osiągnięcie KGB..

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 16:36:45
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xa0llbh650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Odsunięto jakiegoś komucha od stołka? W wyniku czego i jak? Cały aparat władzy, sądownictwa jest ten sam, bo nie było krwawej rewolucji, tylko układanka i zagwarantowanie dzieciom resortowym michy...

boukun

Data: 2014-02-09 16:45:59
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:36 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Na głupote nie ma lekarstwa, ale jednak lecz się.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 13:41:15
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:23 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

A kretynów, którzy są gotowi uwierzyć w każdą bzdurę to ci u nas dostatek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 18:26:45
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:27 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale z ciebie debil.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 23:46:39
Autor: khanula
W dniu sobota, 8 lutego 2014 15:55:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=vT6y36JFmL0

polecenie poniżającego zachowania wobec Bohdana Poręby i Żałobników, szczególnie Rodziny Zmarłego.

liche te jego filmy sa

BOHDAN POR?BA Z?O?ENIE DO GROBU POGRZEB WÓLKA W?GLOWA 07-02-2014 00048