BOJ TO JES...

Data: 2010-06-17 03:55:15
Autor: Panslavista
BOJ TO JES...
Bój to jest ich ostatni
Krwawo skończy się brud
Gdy związek ich w matnię
Zagarnie ludzki trud.

Data: 2010-06-16 21:04:21
Autor: J-23
BOJ TO JES...
On 17 Cze, 03:55, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
Bój to jest ich ostatni
Krwawo skończy się brud
Gdy związek ich w matnię
Zagarnie ludzki trud.

Mnie dobrze jest, i nie mam zamiaru walczyc z wiatrakami. Lud z
barykad najchetniej by zajal miejsca w gabinetach i wprowadzil rezim
jakiego do chwili zwyciestwa jeszcze nie bylo. Tak uczy historia.

J-...

Data: 2010-06-17 08:33:45
Autor: jadrys
BOJ TO JES...
W dniu 2010-06-17 06:04, J-23 pisze:
[...]

Z łaski swojej - nie wypowiadaj się za lud z barykad. Są idee których tacy jak ty nigdy nie zrozumieją.

Data: 2010-06-17 00:04:50
Autor: Antenka
BOJ TO JES...

Z łaski swojej - nie wypowiadaj się za lud z barykad. Są idee których
tacy jak ty nigdy nie zrozumieją.<

Ja też ich nie rozumiem :-((

Antenka

P.s. Co to za szczytna idea, która ma zakwitnąć na polu użyźnionym
setkami milionów niewinnych ofiar? Wolność - Równość - Braterstwo albo
śmierć? Dziękuję - nie skorzystam.

Data: 2010-06-17 18:04:31
Autor: jadrys
BOJ TO JES...
W dniu 2010-06-17 09:04, Antenka pisze:

[...]

Antenko, to nie tak - idea komunizmu to nie idea ludobójstwa. Ta idea to pragnienie zrzucenia jarzma ucisku i wyzysku. Nic nie można poradzić że niektórzy nie chcieli się wyzbyć dobrowolnie żerowania na innych :-(

Data: 2010-06-17 00:08:28
Autor: J-23
BOJ TO JES...
On 17 Cze, 08:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> J-...

Z łaski swojej - nie wypowiadaj się za lud z barykad. Są idee których

Ch*j mnie obchodza idee, ktore zawsze koncza sie krwawym terrorem!!!

Data: 2010-06-17 09:42:05
Autor: Neko
BOJ TO JES...
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

Ch*j mnie obchodza idee, ktore zawsze koncza sie krwawym terrorem!!!

Prawda

Data: 2010-06-17 18:05:35
Autor: jadrys
BOJ TO JES...
W dniu 2010-06-17 09:08, J-23 pisze:

[...]

Tak może mówić tylko ktoś kto nie zaznał razów pańskiego bata na swoim grzbiecie...i nie był zmuszony prosić o miskę strawy.

Data: 2010-06-17 09:39:41
Autor: Panslavista
BOJ TO JES...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hvcfkl$f5h$1news.onet.pl...
[...]

Nie rozumiesz?  Gdy ukradniecie już wszystko innym ludziom, to będzie znaczyło że wąż pożarł własną głowę i ......... zginie. A czy się odrodzi jak Feniks, tyle że z GWna? Trudno liczyć na pamięć i mądrość małp zwanych ludźmi. Pewnie znowu powstaną idealisci, których ideałami znowu będzie zagarnięcie narzędzi i owoców pracy innych ludzi, a więc kolejna fala zniewalania.

Data: 2010-06-17 09:43:49
Autor: Neko
BOJ TO JES...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Dlatego nalezy popierac zawsze demokracje mimo, ze to system ulomny,
ale nikt lepszego nie wymyslil.

Data: 2010-06-17 01:02:53
Autor: Hans Kloss
BOJ TO JES...
On 17 Cze, 09:43, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Dlatego nalezy popierac zawsze demokracje mimo, ze to system ulomny,
ale nikt lepszego nie wymyslil.

Prawda, wszelkie wymyślone systemy są o kant d.. potłuc. Monarchii
nikt nie wymyślał...
J-23

Data: 2010-06-17 01:04:35
Autor: J-23
BOJ TO JES...
On 17 Cze, 09:43, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Panslavista" <prawu...@interia.pl> napisał

> [...]
> zniewalania.

Dlatego nalezy popierac zawsze demokracje mimo, ze to system ulomny,

niestety, ludzie prosci, mali duchem zawsze sklonni sa uwierzyc w mit
przywodcy sprawiedliwego i wrazliwego na ludzki los, ktory na ogol
okazuje sie zwyklym spekulantem i zbrodniarzem.

Data: 2010-06-17 18:05:59
Autor: jadrys
BOJ TO JES...
W dniu 2010-06-17 09:39, Panslavista pisze:

Nie rozumiesz?  Gdy ukradniecie już wszystko innym ludziom, to będzie
znaczyło że wąż pożarł własną głowę i ......... zginie.

Mówisz Panslav o kapitalistycznych wiecznie nienażartych świńskich ryjach?

Data: 2010-06-17 18:30:41
Autor: Panslavista
BOJ TO JES...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hvdh6o$s86$4news.onet.pl...
[...]

    Nie i dobrze o tym wiesz. To komuchy a jeszcze dokładniej żydokomuchy stworzyły system, który ma nienażarty wiecznie parchaty świński ryj ukryty w bankach i drugich, trzecich i dalszych fotelach rządowych i parlamentarnych.
    Władca był jeden i odpowiadał osobiście, można było go strącić z góry i wymienić na innego. System ma setki twarzy, czynownikow na usługach i jest trudny do zwalczenia. W Polsce było 10 milionów ludzi w Solidarności i wystarczyło paru parchów - Jonkauer, Gieremkopf, a po drugiej stronie Piszczak i Rak (ten od likwidacji stoczni) oraz parchaci (np. Kaczyce)w strukturach, aby rozwalić ten ruch polskich nadziei.

Data: 2010-06-18 08:13:21
Autor: jadrys
BOJ TO JES...
W dniu 2010-06-17 18:30, Panslavista pisze:
[...]

Dobrze wiem że to właśnie kapitaliści żerują na innych. Nawet za pseudokomuny prezes banku nie zarabiał tyle co kilkuset ludzi. A dziś żeby dostać te 4 mln. pensji, to musi je wydrzeć biednym emerytom i rencistom. Tak samo było i również przed PRL-em..
Władca był jeden..,. i co - to było coś dobrego? Byli to w większości degeneraci, również morderczy degeneraci. Także ci w krajach tzw. bloku wschodniego.. Ze wspomnę władców-I sekretarzy -  Ceausescu, Stalina czy Honeckera.. Nie Panslav, władza deprawuje, i nawet z porządnego człowieka zrobi bandytę gdy tylko da mu się samodzielnie i bezterminowo rządzić.

Data: 2010-06-17 09:41:47
Autor: Neko
BOJ TO JES...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Z łaski swojej - nie wypowiadaj się za lud z barykad. Są idee których tacy jak ty nigdy nie zrozumieją.

Niby jakie? Kazde z nich konczyly sie szafotami, krwawa rewolucja,
a ucisnienie zasiadali na krwawych tronach i byli jeszcze gorsci
nizeli ci z ktorymi wczesniej walczyli. Wezmy na przyklad komunizm
i Lenina.

Data: 2010-06-17 18:06:27
Autor: jadrys
BOJ TO JES...
W dniu 2010-06-17 09:41, Neko pisze:
[...]

Wyobrażasz sobie dzisiejszy świat gdyby nie było rewolucji Lenina, czy w ogóle idei komunizmu? Chłopie zastanów sie czasem nad pewnymi sprawami. A nie tylko przepisuj gotowe szablony zapożyczone z biuletynów kapitalistycznej propagandy..

Data: 2010-06-21 17:09:12
Autor: Neko
BOJ TO JES...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Wyobrażasz sobie dzisiejszy świat gdyby nie było rewolucji Lenina, czy w ogóle idei komunizmu?

Pewnie ze sobie wyobrazam, towarzyszu. O 100 mln mniej ofiar. Piekny to bylby
swiat, gdyby nie krwawy komunizm.

Data: 2010-06-21 18:04:36
Autor: Panslavista
BOJ TO JES...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hvnvbr$dto$1news.onet.pl...
[...]

To dopiero początek. Bój ostatni zwany przez parchów Armageddonem dopiero nastąpi i padnie cała ta parchata ideologia oraz jej koryfeusze.

BOJ TO JES...