Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   BOK VM)-:

BOK VM)-:

Data: 2018-07-05 09:09:39
Autor: Trybun
BOK VM)-:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.

Data: 2018-07-05 19:22:21
Autor: Roman S.
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.

Taaaa.
Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.

--
Roman S.

Data: 2018-07-06 10:40:40
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 19:22, Roman S. pisze:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.

Taaaa.
Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.


Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..

Data: 2018-07-05 20:42:28
Autor: 1634Racine
BOK VM)-:
Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112news.neostrada.pl
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.

z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu  - w koncu z nimi gadam tel.  i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.

Data: 2018-07-06 10:43:06
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112news.neostrada.pl
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.

z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu  - w koncu z nimi gadam tel.  i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.




Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

Data: 2018-07-06 19:41:13
Autor: Grzexs
BOK VM)-:
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!

--
Grzexs

Data: 2018-07-07 10:15:49
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!


Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak odpowiedniej karty.

Data: 2018-07-07 03:42:36
Autor: 1634Racine
BOK VM)-:
Trybun w news:5b3f2b86$0$608$65785112news.neostrada.pl
W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112news.neostrada.pl
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.
z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z nimi gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?

po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.

Data: 2018-07-07 10:17:58
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?

po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.


Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do dzwonienia w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w domu, ja takiego nie posiadam.

Data: 2018-07-06 10:19:14
Autor: Chris
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
odzewu, zero kontaktu.

Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w tydzień miałem nową kartę.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-07-06 10:44:21
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-06 o 10:19, Chris pisze:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
odzewu, zero kontaktu.

Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w tydzień miałem nową kartę.


Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich stronie, a tam żadnego formularza nie ma.  Tzn, jest formularz ale bez miejsca na dane adresowe.

BOK VM)-:

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona