Data: 2018-07-05 09:09:39 | |
Autor: Trybun | |
BOK VM)-: | |
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.
|
|
Data: 2018-07-05 19:22:21 | |
Autor: Roman S. | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.Taaaa. Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie. -- Roman S. |
|
Data: 2018-07-06 10:40:40 | |
Autor: Trybun | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-05 o 19:22, Roman S. pisze:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze: Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku.. |
|
Data: 2018-07-05 20:42:28 | |
Autor: 1634Racine | |
BOK VM)-: | |
Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112news.neostrada.pl
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu. z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z nimi gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest. |
|
Data: 2018-07-06 10:43:06 | |
Autor: Trybun | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112news.neostrada.pl Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie. |
|
Data: 2018-07-06 19:41:13 | |
Autor: Grzexs | |
BOK VM)-: | |
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie. Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?! -- Grzexs |
|
Data: 2018-07-07 10:15:49 | |
Autor: Trybun | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie. Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak odpowiedniej karty. |
|
Data: 2018-07-07 03:42:36 | |
Autor: 1634Racine | |
BOK VM)-: | |
Trybun w news:5b3f2b86$0$608$65785112news.neostrada.pl
W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze: po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie. |
|
Data: 2018-07-07 10:17:58 | |
Autor: Trybun | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do dzwonienia w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w domu, ja takiego nie posiadam. |
|
Data: 2018-07-06 10:19:14 | |
Autor: Chris | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w tydzień miałem nową kartę. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2018-07-06 10:44:21 | |
Autor: Trybun | |
BOK VM)-: | |
W dniu 2018-07-06 o 10:19, Chris pisze:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze: Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich stronie, a tam żadnego formularza nie ma. Tzn, jest formularz ale bez miejsca na dane adresowe. |
|