BOK VM)-:

Data: 2018-07-05 19:22:21
Autor: Roman S.
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili, także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu, zero kontaktu.

Taaaa.
Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.

--
Roman S.

Data: 2018-07-06 10:40:40
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 19:22, Roman S. pisze:
[...]

Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..

BOK VM)-: