Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   BOK VM)-:

BOK VM)-:

Data: 2018-07-06 10:19:14
Autor: Chris
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
odzewu, zero kontaktu.

Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w tydzień miałem nową kartę.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-07-06 10:44:21
Autor: Trybun
BOK VM)-:
W dniu 2018-07-06 o 10:19, Chris pisze:
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
odzewu, zero kontaktu.

Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w tydzień miałem nową kartę.


Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich stronie, a tam żadnego formularza nie ma.  Tzn, jest formularz ale bez miejsca na dane adresowe.

BOK VM)-:

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona