BOK wRodzinie

Data: 2009-12-12 13:59:14
Autor: Remek
BOK wRodzinie
Witam

Czy ktoś próbował na mailto:bok@wrodzinie.com.pl uzyskać jakąś informację?
Bo ja odnoszę wrażenie, że mam do czynienia z kretynami. Usiłuję dowiedzieć
się:

"Czy wystarczy doładowanie konta startera z Naszego Dziennika kwotą 1,- zł
dla zachowania jego ważności po 31.12.2009?"

w związku z informacją:

=====================

W audycji "Rozmowy
niedokończone" słyszę od panów dyrektorów, że:

"doładowanie konta dowolną kwotą przedłuża jego ważność o 12 miesięcy"

Pytam więc:

Czy owa dowolna kwota to może być jedna złotówka i czy wystarczy dla
zachowania ważności konta startera z Naszego Dziennika po 31.12.2009?

=====================================

Otrzymuję odpowiedź:

"Istnieje możliwość doładowania konta telefonu sieci wRodzinie poprzez
wpłatę
kwoty (25 zł, 50 zł lub 100 zł)"

Czy mam do czynienia z debilami? Jak rozumieć informację o "DOWOLNEJ"
kwocie? Czy ktoś zna odpowiedź?

Poza wszystkim ci panowie dyrektorzy sa albo niedorobieni, albo kłamią.
Przez kilka tygodni w "Rozmowach niedokończonych" katowali mnie informacją,
że aby zachować ważność tego konta z "Naszego Dziennika" trzeba wykonać
skuteczne połączenie. I nagle jak grom z jasnego nieba pojawia sie
informacja, że to jednak za mało i trzeba jednak doładować konto. Debile,
czy kłamcy i oszuści???

Aby doładować konto przelewem trzeba zatelefonować do infolinii, zapłacić
1,- zł i uzyskać numer konta do wpłaty. Kilka tygodni domagałem sie
umieszczenia owego numeru na ich stronie. Wreszcie umieścili. Nie mozna było
od razu tego zrobić? O co chodzi? Debile, czy wydrwigrosze. Piszę
emecjonalnie, bo kontakt z nimi mnie drażni coraz bardziej.

Remek

Data: 2009-12-13 11:49:03
Autor: Baluu
BOK wRodzinie
Jaka siec takie BOK.

Data: 2009-12-14 18:23:31
Autor: TGor
BOK wRodzinie
Remek pisze:

W audycji "Rozmowy
niedokończone" słyszę od panów dyrektorów, że:

Eeee - piszesz do BOK a odpowiadają w RN?

Czy o. Rydzyk pełni dyżury konsultanta? :-O

TG

Data: 2009-12-15 18:24:36
Autor: Remek
BOK wRodzinie
Użytkownik "TGor" napisał:

Eeee - piszesz do BOK a odpowiadają w RN?

Poziom Twojej inteligrncji nie kwalifikuje Cię nawet do omawianego BOK.

Remek

Data: 2009-12-16 18:25:25
Autor: TGor
BOK wRodzinie
W dniu 2009-12-15 18:24, Remek pisze:
Użytkownik "TGor" napisał:

Eeee - piszesz do BOK a odpowiadają w RN?

Poziom Twojej inteligrncji nie kwalifikuje Cię nawet do omawianego BOK.

Remek

Myślę, że w pokoju masz portret Giertycha. Napisałeś głupoty, z których wynika to, o co pytam  a teraz jeszcze pyszczysz, pryszczersie?

Data: 2009-12-17 14:03:46
Autor: Remek
BOK wRodzinie
Użytkownik "TGor" napisał:

Myślę, że w pokoju masz portret Giertycha.

Myślisz? Wątpię. A w oborze masz portret buraka.

Napisałeś głupoty, z których wynika to, o co pytam  a teraz jeszcze pyszczysz, pryszczersie?

Umiesz czyytać? Też wątpię. Do tego potrzebny jest mózg, a buraki go nie mają.

Remek

Data: 2009-12-17 17:01:29
Autor: TGor
BOK wRodzinie
Remek pisze:

> Umiesz czyytać?

Tja. Jasne.
Pisać też pryszczersa nie uczyli...

Data: 2009-12-15 19:34:49
Autor: Mariano Italiano
BOK wRodzinie
Remek napisał(a):

Przez kilka tygodni w "Rozmowach niedokończonych" katowali
mnie informacją, że aby zachować ważność tego konta z "Naszego
Dziennika" trzeba wykonać skuteczne połączenie.

Dość wybiórczo, ale Ty naprawdę słuchałeś TEGO przez kilka tygodni?

Mariano Italiano

Data: 2009-12-17 14:09:40
Autor: Remek
BOK wRodzinie
Użytkownik "Mariano Italiano" napisał:

Dość wybiórczo, ale Ty naprawdę słuchałeś TEGO przez kilka tygodni?

Ta sieć jako jedyna utrzymuje ważność konta w obie strony przez 12 m-cy. To mnie interesuje. A co do jakości obsługi? Pożyjemy, zobaczymy. Jak by na to nie patrzeć, jest to cenna inicjatywa. Istniejący już operatorzy są wściekli i starają się jak mogą zaszkodzić, ale co poniektórzy już zaczęli wydłużać okres ważności konta. Taka konkurencja to najlepszy sposób na zmowę cenową.

Remek

Data: 2009-12-17 14:31:54
Autor: Dominik & Co
BOK wRodzinie
Remek napisał(a):

Ta sieć jako jedyna utrzymuje ważność konta w obie strony przez 12 m-cy.

Przespałeś Play Fresh?

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-12-17 17:03:04
Autor: TGor
BOK wRodzinie
Dominik & Co pisze:
Remek napisał(a):

Ta sieć jako jedyna utrzymuje ważność konta w obie strony przez 12 m-cy.

Przespałeś Play Fresh?

Szkołę przespał. Nie wymagaj od giertychowego maturzysty umiejętności samodzielnego zdobywania informacji.

TG

BOK wRodzinie