BOLSZEWIKI!!!

Data: 2012-09-25 01:50:45
Autor: Andromeda
BOLSZEWIKI!!!
On 24 Wrz, 22:53, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
BOLSZEWIKI, r. maksymaliści, skrajni socjaliści rosyjscy, pragnący
bezzwłocznie wprowadzić ustrój komunistyczny; ludzie nie liczący się z
realnymi warunkami, którzy przez swój ślepy i źle stosowany radykalizm
sprowadzają kraj nad brzeg przepaści i anarchii.

BOLSZEWIZM, hołdowanie skrajnemu radykalizmowi, niemal anarchizmowi, bez
względu na stosunki realne i z wielką szkodą dla własnego kraju.

(Słownik Wyrazów Obcych - 27 000 wyrazów, zwrotów i przysłow cudzoziemskich,
NY 1918)

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  A co ciebie to obchodzi, zobacz ile w PL kurestwa niepowieszonego w
89, przedtem kutasy w moskwie lizało, teraz huja watykańskiego ciągnie
i niszczy Polskę. A tak na marginesie.........

Komuniści chcą się modlić do Stalina

Odpowiadał za śmierć milionów ludzi. Był jednym z największych
zbrodniarzy w historii świata. Ale to nie przeszkadza rosyjskim
komunistom traktować Józefa Stalina jak świętego. Właśnie poprosili
Cerkiew, by wyniosła dyktatora na ołtarze.

Data: 2012-09-25 11:37:49
Autor: boukun
BOLSZEWIKI!!!

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cf9876d-befb-4340-83da-3f197a4ab0d9g18g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Stalin dał Polsce względną wolność, którą żeśmy od 1989 roku utracili... i zaprowadził do czasu porządek...

boukun

Data: 2012-09-25 02:53:17
Autor: Andromeda
BOLSZEWIKI!!!
On 25 Wrz, 11:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:9cf9876d-befb-4340-83da-3f197a4ab0d9g18g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Stalin dał Polsce względną wolność, którą żeśmy od 1989 roku utracili... i

No mówiłem ,w Polsce pierdolniętych też nie brakuje.

Data: 2012-09-25 11:59:07
Autor: boukun
BOLSZEWIKI!!!

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:1403bd61-8838-40cb-8743-c9e1fd32f278s14g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

zaprowadził do czasu porządek...

boukun

No mówiłem ,w Polsce pierdolniętych też nie brakuje.
Tak, i jest ich ok. 90% społeczeństwa... Dlatego jesteśmy najbardziej dziadowskim krajem...

boukun

BOLSZEWIKI!!!