BOR (?) na drodze ponad prawem ?

Data: 2009-02-23 11:29:53
Autor: WW
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Witam

Wczoraj, ok południa na trasie z Częstochowy do Warszawy dogoniła mnie kolumna samochodów.
Jechałem jakie¶ 110 - 115 a tu wypasione BMW dojeżdża i w¶ciekle błyska ¶wiatłami. Dokończyłem wyprzedzanie 3 tirów z Chevroletami i zjechałem na prawo. Okazało się, że za pierwszym czarnym BMW - wypasionym - jechało następne a za nim terenowe z niebiesk± lamp± na dachu, ale nie błyskaj±c±.
Za nimi, "na kurskiego" załapały się jeszcze ze 2-3 samochody.
Cała kolumna pomknęła w dal, daleko przekraczaj±c dopuszczalne prędko¶ci.
Gdyby władzunia słyszała choć cze¶ć komentarzy z CB, to by prędko dała po łapkach swoim ochroniarzom/piratom drogowym i zabrała te wypasione bryczki.

Czy tych panów nie obowi±zuj± przepisy?
Dlatego chc± mieć takie drogie furki ?

Gdyby kto¶ z szanownych grupowiczów widział tych piratów drogowych i miał numery, to chętnie się doł±czę do skargi. Po zmianie pasa ich numery zostały przysłonięte przez "ogon" i nie zd±żyłem ich zapamiętać/zapisać.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-02-23 12:00:04
Autor: Jacek
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
BMW
Buców Muszę Wozić
Jacek
PS
To tzw. rosyjski model władzy - masz władzę, to j± pokazuj, obojętne, czy jeste¶ ministrem, czy tylko jego cieciem

Data: 2009-02-23 03:30:43
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
On 23 Feb, 11:00, "Jacek" <m...@wp.pl> wrote:
[...]

Jasne. Bo wszyscy jezdza 90, i tylko wyprzedzajac przyspieszaja do
110.

Ja to widze tak - nie podobalo Ci sie, ze zamigal na Ciebie swiatlami,
tak?

A niech sobie jezdza i 200! Najwyzej sie zabija.

Data: 2009-02-23 12:43:37
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Powitanko,

A niech sobie jezdza i 200! Najwyzej sie zabija.

Jakby tylko "sie", to malo kto mialby im za zle.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2009-02-23 22:20:48
Autor: Taryk Abu-Hassan
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
On 2009-02-23 12:30:43 +0100, "frank.castle0407@googlemail.com" <frank.castle0407@googlemail.com> said:

A niech sobie jezdza i 200! Najwyzej sie zabija.

Niestety raz udalo im sie nie siebie :/
--
tah

Data: 2009-02-23 18:02:18
Autor: Gryngol
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Dlatego takich trzeba blokować ile się da:)

Data: 2009-02-23 23:49:06
Autor: mirekm
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Gryngol pisze:
Dlatego takich trzeba blokować ile się da:)

Blokować? W żadnym wypadku - to chamstwo. Należy w miarę sprawne dać im się wyprzedzić. W tym celu trzeba wpierw uruchomić prawy kierunkowskaz, zdecydowanie zdj±ć nogę z gazu i czekać na dogodny moment, aż można będzie zjechać na prawo. Jest szansa, że kierowcy tirów zrozumiej± dobroć naszego serca i ułatwi± manewr, żeby wszystko przebiegało płynnie i spokojnie.

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-02-24 17:32:03
Autor: Gryngol
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
:)

Data: 2009-02-25 10:27:07
Autor: Jacek
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Odradzam ten sposób.
Raz pewien dżentelmen z ABS (absolutny brak karku) też zreszt± w BMW którego w ten sposób "przepu¶ciłem" tak się podniecił, że czekał potem na mnie i pokazywał co mi zrobi, jak mnie dorwie. Na szczę¶cie w końcu odpu¶cił ale delikatnie mnie nastraszył.
Jacek

Data: 2009-02-24 12:04:59
Autor: Als
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:29:53 +0100, WW napisał(a):

Witam

Wczoraj, ok południa na trasie z Częstochowy do Warszawy dogoniła mnie kolumna samochodów.
Jechałem jakieś 110 - 115 a tu wypasione BMW dojeżdża i wściekle błyska światłami. Dokończyłem wyprzedzanie 3 tirów z Chevroletami i zjechałem na prawo. Okazało się, że za pierwszym czarnym BMW - wypasionym - jechało następne a za nim terenowe z niebieską lampą na dachu, ale nie błyskającą.
Za nimi, "na kurskiego" załapały się jeszcze ze 2-3 samochody.
Cała kolumna pomknęła w dal, daleko przekraczając dopuszczalne prędkości.
Gdyby władzunia słyszała choć cześć komentarzy z CB, to by prędko dała po łapkach swoim ochroniarzom/piratom drogowym i zabrała te wypasione bryczki.

Skąd wiesz, że jechał tylko BOR, a nie że wieźli jakiegoś darmozjada
polityka? Nie zawsze pakujÄ… pacjenta do lemuzyny.
Czy tych panĂłw nie obowiÄ…zujÄ… przepisy?
Dlatego chcą mieć takie drogie furki ?

Czy mieli włączony sygnał dźwiękowy? Jeśli tak, to łapali się na kategorię
'kolumna pojazdĂłw uprzywilejowanych'.
A furki majÄ… drogie, bo w Tico czy innym Punto wyglÄ…daliby niepowaĹĽnie :-)
Mają też jakieś tam wymagania odnośnie bezpieczeństwa przewożonych osób
(opancerzenie czy inne cuda). Opancerzysz Tico?

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam ĹĽadnej jedynki)

Data: 2009-02-24 12:16:33
Autor: Michal Jankowski
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Als <111vax7@11111wp.pl> writes:

niebiesk± lamp± na dachu, ale nie błyskaj±c±.

Czy mieli wł±czony sygnał dĽwiękowy? Je¶li tak, to łapali się na kategorię
'kolumna pojazdów uprzywilejowanych'.

Tylko wtedy, gdy pierwszy i ostatni pojazd w kolumnie uzywa
odpowiednich sygnalow swietlnych i dzwiekowych jednoczesnie.

Zgaszony kogut nie wystarczy.   MJ

Data: 2009-02-24 13:21:07
Autor: WW
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Als pisze:

Sk±d wiesz, że jechał tylko BOR, a nie że wieĽli jakiego¶ darmozjada
polityka? Nie zawsze pakuj± pacjenta do lemuzyny.

Dlatego, jak dobrze sie przypatrzysz, w tytule obok słowa BOR jest znak zapytania.

Czy mieli wł±czony sygnał dĽwiękowy? Je¶li tak, to łapali się na kategorię
'kolumna pojazdów uprzywilejowanych'.

Wydawało mi sie oczywiste, że uczestnicy tej grupy maj± pewien poziom IQ. Skoro nie wspomniałem o sygnale, to założyłem, jak widać bezzasadnie, za co przepraszam, że jest oczywiste, iż go nie było.
Lampa niebieska, o charakterystycznym kształcie była umieszczona na dachu terenówki, ale nie błyskała. Sygnału dĽwiękowego nie było - czy teraz wszystko jasne?

A furki maj± drogie, bo w Tico czy innym Punto wygl±daliby niepoważnie :-)
Maj± też jakie¶ tam wymagania odno¶nie bezpieczeństwa przewożonych osób
(opancerzenie czy inne cuda). Opancerzysz Tico?

Widać, że nie rozumiesz słowa pisanego. Post dotyczy nagannego zachowania na drodze kolumny z nie działaj±cym kogutem (to taka niebieska lampa - aby¶ dobrze zrozumiał), która bezprawnie łamała przepisy drogowe.
To jakimi samochodami jeżdż± nie ma nic do rzeczy.
Opis był zamieszczony tylko dlatego, bo w pierwszej chwili pomy¶lałem że to mafia, a okazało się, że to "strażnicy prawa".

Data: 2009-02-25 12:53:24
Autor: Als
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:21:07 +0100, WW napisał(a):

A furki majÄ… drogie, bo w Tico czy innym Punto wyglÄ…daliby niepowaĹĽnie :-)
Mają też jakieś tam wymagania odnośnie bezpieczeństwa przewożonych osób
(opancerzenie czy inne cuda). Opancerzysz Tico?

Widać, że nie rozumiesz słowa pisanego. Post dotyczy nagannego zachowania na drodze kolumny z nie działającym kogutem (to taka niebieska lampa - abyś dobrze zrozumiał), która bezprawnie łamała przepisy drogowe.
To jakimi samochodami jeĹĽdĹĽÄ… nie ma nic do rzeczy.
Opis był zamieszczony tylko dlatego, bo w pierwszej chwili pomyślałem że to mafia, a okazało się, że to "strażnicy prawa".

Zadałeś w swoim poście pytanie "Dlatego mają takie drogie furki?".
Spróbowałem znaleźć odpowiedź (a przynajmniej jeden z możliwych wariantów
inny niż "Chcą mieć drogie furki bo nie obowiązują ich przepisy", bo ten
jest na pewno nieprawdziwy). --