BOR (?) na drodze ponad prawem ?

Data: 2009-02-23 18:02:18
Autor: Gryngol
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Dlatego takich trzeba blokować ile się da:)

Data: 2009-02-23 23:49:06
Autor: mirekm
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Gryngol pisze:
Dlatego takich trzeba blokować ile się da:)

Blokować? W żadnym wypadku - to chamstwo. Należy w miarę sprawne dać im się wyprzedzić. W tym celu trzeba wpierw uruchomić prawy kierunkowskaz, zdecydowanie zdjąć nogę z gazu i czekać na dogodny moment, aż można będzie zjechać na prawo. Jest szansa, że kierowcy tirów zrozumieją dobroć naszego serca i ułatwią manewr, żeby wszystko przebiegało płynnie i spokojnie.

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-02-24 17:32:03
Autor: Gryngol
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
:)

Data: 2009-02-25 10:27:07
Autor: Jacek
BOR (?) na drodze ponad prawem ?
Odradzam ten sposób.
Raz pewien dżentelmen z ABS (absolutny brak karku) też zresztą w BMW którego w ten sposób "przepuściłem" tak się podniecił, że czekał potem na mnie i pokazywał co mi zrobi, jak mnie dorwie. Na szczęście w końcu odpuścił ale delikatnie mnie nastraszył.
Jacek

BOR (?) na drodze ponad prawem ?