BOR to nawet kozy na polu nie ochroni...

Data: 2010-10-21 15:44:06
Autor: Tomy M.
BOR to nawet kozy na polu nie ochroni...
.... Nie zdziwi mnie gdy Kaczyński nie wystąpi
o ochronę BOR. Już jego brata "chronili".
To jakaś ekipa "od mokrej roboty" a nie ochrniarze.

Tomy M.

Data: 2010-10-21 17:52:57
Autor: bartez

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cc043a6$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
... Nie zdziwi mnie gdy Kaczyński nie wystąpi
o ochronę BOR. Już jego brata "chronili".
To jakaś ekipa "od mokrej roboty" a nie ochrniarze.

A po co mu ochrona. Popatrz na zdjęcia. Ten mały człowiek zabija wzrokiem!
Już wiem. Lustrem. Dobijemy go lustrem.

BOR to nawet kozy na polu nie ochroni...