BOS Bank - 4% albo rower

Data: 2015-07-07 03:26:40
Autor: MrMrooz
BOS Bank - 4% albo rower
Witam,
nie widzę nigdzie w wątkach, ale BOS Bank ma promocję na EKOkonto bez kosztów - 0 opłat, w tym za kartę, jeżeli wydane > 300 zł na miesiąc, karta nie jest obowiązkowa o ile się nie mylę. Dodatkowo 4% na Koncie Więcej za mnie, jeżeli wpływy > 1000 zł/miesiąc, inaczej 3.5%.
Drugą opcją jest Bon do Decathlonu (600 zł, zamiast podwyższonego % na Koncie Więcej za mniej), ale trzeba mieć kartę przez 4 lata i wydawać nią 900 zł/miesiąc.

Zastanawiam się nad tą pierwszą opcją, bez karty debetowej, tylko nie znalazłem info jak długo to oproc. promocyjne może obowiązywać..

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2015-07-08 12:03:35
Autor: elmer radi radisson
BOS Bank - 4% albo rower
On 2015-07-07 12:26, MrMrooz wrote:

Witam,
nie widzę nigdzie w wątkach, ale BOS Bank ma promocję na EKOkonto bez kosztów - 0 opłat, w tym za kartę, jeżeli wydane > 300 zł na miesiąc

chyba 300 x 3 ;)

"0 zł za wydanie i korzystanie z karty debetowej - wystarczy, że dokonasz nią transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 900 zł
miesięcznie; w przeciwnym razie pobierana jest opłata 10 zł"

https://www.bosbank.pl/klienci-indywidualni/twoja-bankowosc-codzienna/konta-osobiste/ekokonto-bez-kosztow

dosc wysrubowali sobie te kwote.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-07-08 07:08:46
Autor: MrMrooz
BOS Bank - 4% albo rower
W dniu środa, 8 lipca 2015 12:03:38 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson napisał:
On 2015-07-07 12:26, MrMrooz wrote:

> [...]

miesięcznie; w przeciwnym razie pobierana jest opłata 10 zł"

Patrzysz na drugą opcję opisaną przeze mnie - EKOkonto z bonem. Tam faktycznie trzeba mieć 900 zł obrotu i koniecznie kartę debetową na 4 lata.

W opcji EKOkonto + raj dla oszczędności karta nie jest obowiązkowa, ale jak się ją weźmie, to trzeba robić 300 obrotu, żeby była gratis. I tylko w tej opcji jest 4% przy wpływach na konto 1000 zł i tylko do 10tys. Pytanie na jak długo?

Pozdrawiam
Michał M

BOS Bank - 4% albo rower