BOS Kownacki miodzio :-(

Data: 2009-05-25 15:35:57
Autor: u
BOS Kownacki miodzio :-(
"Według Radia ZET, przez działalność Piotra Kownackiego Bank Ochrony Środowiska mógł stracić nawet 120 mln zł, w czasie gdy Kownacki - obecny szef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a w latach 1999-2001 wiceprezes tego banku - nadzorował w nim inwestycje w długi "
http://biznes.onet.pl/0,1977131,wiadomosci.html

Data: 2009-05-25 17:36:33
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "u" <u@wx.yz> napisał w wiadomości news:gve6sc$1ug$1news.wp.pl...
[...]

wkoncu rozbija uklad biznesowo -korupcyjny :)

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-25 18:45:11
Autor: ąćęłńóśźż
BOS Kownacki miodzio :-(
W NIK-u ;-))
JaC

-- -- -

wkoncu rozbija uklad biznesowo -korupcyjny

Data: 2009-05-26 03:18:02
Autor: Michał
BOS Kownacki miodzio :-(
u pisze:
[...]

Sprawa wypłynęła całkowicie przypadkowo po 8 latach i całkowicie przypadkowo w trakcie kampanii wyborczej?

Całkowicie przypadkowo innego, co to rzekomo poszukiwano 2 lata a który się nie ukrywał, zatrzymano również przypadkowo w trakcie kampanii wyborczej?

W bajki to ja wierzyłem gdy mały byłym.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-26 08:27:14
Autor: ąćęłńóśźż
BOS Kownacki miodzio :-(
Ja juz wtedy nie wierzyłem, bo wieczorami słuchalismy Wolnej Europy.
JaC

-- -- -

W bajki to ja wierzyłem gdy mały byłym.

Data: 2009-05-26 09:14:41
Autor: Michał
BOS Kownacki miodzio :-(
ąćęłńóśźż pisze:
Ja juz wtedy nie wierzyłem, bo wieczorami słuchalismy Wolnej Europy.

Ty bluźnierco! Rozumiem, że można nie wierzyć w uczciwych polityków albo w liberalizm PO, ale żeby od razu nie wierzyć w Mikołaja?! No bez przesady. 8-)

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-26 09:18:13
Autor: ąćęłńóśźż
BOS Kownacki miodzio :-(
Raczej w Dziadka Mroza, nie wierzyłem w tego je...go czerwonego sq..syna i już.
JaC

-- -- -

Rozumiem, że można nie wierzyć w uczciwych polityków albo w liberalizm PO, ale żeby od razu nie wierzyć w Mikołaja?

Data: 2009-05-26 11:17:19
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "Michał" <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał w wiadomości news:gvfg06$b1l$1news.ds.pg.gda.pl...
u pisze:
[...]

rozpierd. mnie ten argument (nie dziwi mnie bystrosc osob ktore go podnosza, typowe dla tego elektoratu), czyli sugerujesz ze prezydĘt repzrezentuje
okreslona opcje polityczna w wyborach ?

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-26 11:21:45
Autor: ąćęłńóśźż
BOS Kownacki miodzio :-(
A prezydentowi nie wolno reprezentować okreslonej opcji politycznej - np. prezydentowi USiech, prezydentowi Francji, prezydentowi Niemiec, prezydentowi Czech lub Słowacji, prezydentowi Ukrainy czy Litwy?
JaC

-- -- -

okreslona opcje polityczna

Data: 2009-05-26 12:24:53
Autor: Tomasz Nowicki
BOS Kownacki miodzio :-(
Dnia Tue, 26 May 2009 11:21:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

A prezydentowi nie wolno reprezentować okreslonej opcji politycznej - np. prezydentowi USiech, prezydentowi Francji, prezydentowi Niemiec, prezydentowi Czech lub Słowacji, prezydentowi Ukrainy czy Litwy?

Daj spokój, z mentalnością* Kalego nie wygrasz.

*która często jest raczej "mętalnością"

PO potrzebowała szybciutko "pokryć" ostatnie "sukcesy" rządu, bo wybory za
pasem i coraz marniej kampania buraczana idzie, to łapie sie za stare
kontakty, o których PT publiczności już prawie udało się zapomnieć. Kryzys
szaleje, rzeczywistość skrzeczy, służba - nie drużba, "kto raz był w
kagiebe, ten już nie wyrwie się" itd.

T.

Data: 2009-05-26 13:17:53
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:1f7s6mi9y59ke$.189vj0cv242po.dlg40tude.net...
[...]

tak tak bo koles od wczoraj jest scigany listem gonczym, a klotnie wszczal w sadzie kilka lat temu a nie bezposrednio przed zatrzymaniem

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-26 14:02:10
Autor: Michał
BOS Kownacki miodzio :-(
wspolna-flaszka.pl pisze:
tak tak bo koles od wczoraj jest scigany listem gonczym, a klotnie wszczal w sadzie kilka lat temu a nie bezposrednio przed zatrzymaniem

Mylisz chyba Piotra Kownackiego z zatrzymanym na podstawie listu gończego Michałem B. Czy też nie jestem na bieżąco z aferkami na rynek krajowy? :>

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-26 14:36:49
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "Michał" <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał w wiadomości news:gvglnv$7jj$1news.ds.pg.gda.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

tak chwilowo o tamtym pomyslalem

Data: 2009-05-26 13:18:21
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(
to donosnie kolegi kurskiego. A co do Konwackiego sledztwo nie jest prowadzone od wczroaj

Data: 2009-05-26 13:33:18
Autor: Tomasz Nowicki
BOS Kownacki miodzio :-(
Dnia Tue, 26 May 2009 13:18:21 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

to donosnie kolegi kurskiego.

nie wiem, czy doniesie...

A co do Konwackiego sledztwo nie jest prowadzone od wczroaj

Oczywiście - od trzech dni. I juz w 2015 zostanie umorzone z powodu braku
znamion or something, jak zwykle.

T.

Data: 2009-05-26 14:37:38
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:fxso0seurm88$.1enpnmh1thnh$.dlg40tude.net...
[...]

nawet jezeli. Czy prezydent bierze udzial w kampanie wyborczej ? (nie chodzi o to komu kibicuje)
jezlei nie to o co chodzi ?

Data: 2009-05-26 17:55:32
Autor: ąćęłńóśźż
BOS Kownacki miodzio :-(
No taki Reagan wcale a wcale nie popierał "swojego drogiego Georga B.", Clinton ani trochę Al Gore'a, a Mitterand jako prezydent wszystkich Francuzów zapewne publicznie kochał się z Chirac'em.....
JaC

-- -- -

Data: 2009-05-26 13:17:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:gvgcai$d2f$1news.wp.pl...
A prezydentowi nie wolno reprezentować okreslonej opcji politycznej - np. prezydentowi USiech, prezydentowi Francji, prezydentowi Niemiec, prezydentowi Czech lub Słowacji, prezydentowi Ukrainy czy Litwy?

a czy nie jest sprzeczne z tym co si eogolnie twierdzi (pfu co twierdza pisuarzy) ze to rzekomo prezydent wszystkich polakow ?
Co on bierze udzial w kampani wyborczej, dla mnie taki argument z ich ust to czyste prostactwo

Data: 2009-05-26 12:28:39
Autor: Michał
BOS Kownacki miodzio :-(
wspolna-flaszka.pl pisze:
(nie dziwi mnie bystrosc osob ktore go podnosza, typowe dla tego elektoratu)

:))

Typowy argument propagandy PO przyklejającej gębę oponentom i przede wszystkim PiS-owi. Wszystko co bezkrytycznie nie popiera PO to PiS. Pewnie w swojej spostrzegawczości nie zauważyłeś, że dla mnie PO i PiS to jednacy populiści różniący się tylko drobiazgami jak to czy Traktat Reformujący poprzeć bez sprzeciwu czy ze sprzeciwem udawanym.

PO ma tyle wspólnego z liberalizmem co "liberałowie" amerykańscy czyli po prostu tamtejsi socjaliści. Najpoważniejszą w ostatnich latach obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)

, czyli sugerujesz ze prezydĘt
repzrezentuje
okreslona opcje polityczna w wyborach ?

Nie sugeruję, ja to twierdzę. Chyba nie będziesz próbował nas przekonać, że zatrzymanie współpracownika prezydenta wywodzącego się z PiS nie uderzy w tę partię. No to chyba nie jesteś aż tak naiwny, czyż nie? :>

Zatrzymanie kogoś związanego z polityką na dwa tygodnie przed wyborami w sprawie sprzed ośmiu lat jest dla mnie sprawą polityczną bez względu na dalszy rozwój postępowania karnego.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-26 10:59:14
Autor: Przemek Wrzesinski
BOS Kownacki miodzio :-(
Michał <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał(a):
Najpoważniejszą w ostatnich latach obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)

Dlaczego klamiesz? Sprawdz glosowanie w Sejmie.

Zatrzymanie kogoś związanego z polityką na dwa tygodnie przed wyborami w sprawie sprzed ośmiu lat jest dla mnie sprawą polityczną bez względu na dalszy rozwój postępowania karnego.

Juz zamkneli Kownackiego? To nawet Kownacki o tym nie wie jeszcze.

Data: 2009-05-26 13:14:01
Autor: Michał
BOS Kownacki miodzio :-(
Przemek Wrzesinski pisze:
Michał <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał(a):
Najpoważniejszą w ostatnich latach obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)
Dlaczego klamiesz? Sprawdz glosowanie w Sejmie.

_Wprowadziła_, czyli zmiany dokonała za swoich rządów. Z całym szacunkiem dla "liberalnej" PO, które coś niby się starała, proponowała lub popierała, ale nie dokonała nawet tego.

Mój sarkazm leży w tym, że PO o wiele więcej działań liberalnych obiecywała w przeciwieństwie do PiS, po której takich działań trudniej wymagać.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-26 13:38:39
Autor: Tomasz Nowicki
BOS Kownacki miodzio :-(
Dnia Tue, 26 May 2009 13:14:01 +0200, Michał napisał(a):

Mój sarkazm leży w tym, że PO o wiele więcej działań liberalnych obiecywała w przeciwieństwie do PiS, po której takich działań trudniej wymagać.

To już całkiem OT, ale wspomnę, że PO kojarzy mi się z facetem, który
starając się o rękę wybranki oczarowywał ją, jak to po ślubie będzie
cudownie, czego to on nie dokona i w ogóle. A kiedy już się zgodziła i ślub
się odbył, ten siedzi na brzegu łóżka i dalej gada, gada, gada...*

*niestety, jak wiadomo, żadna analogia nie dopuszcza dowolnie dokładnej
analizy. W tym przypadku rzeczywisty "amant" zaszedł nas zdradziecko od
tyłu i czyni wręcz przeciwnie, niż w dowcipie :\

T.

Data: 2009-05-26 14:38:18
Autor: wspolna-flaszka.pl
BOS Kownacki miodzio :-(

Użytkownik "Michał" <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał w wiadomości news:gvgg8j$4eh$1news.ds.pg.gda.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

ja mam w dupie PO, wiem czemu nie trawie pisu, chocby dlatego
najlepszypremierpo1989roku.pl

P.

Data: 2009-05-26 06:08:06
Autor: KrzysLP
BOS Kownacki miodzio :-(

Przyznać jednak należy, że ludzie Prezydenta od bardzo dawna
interesowali się zadłużeniem służby zdrowia

http://www.polityka.pl/polityka/index.jsp?place=Lead01&layout=18&news_id=254943&news_cat_id=933&page=text

Data: 2009-05-26 20:22:21
Autor: Zbigniew Demidowicz
BOS Kownacki miodzio :-(
Michał <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał(a):
 Najpoważniejszą w ostatnich latach obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)

a mój tatuś jest milicjantem i może ho, hooo !!!

--

BOS Kownacki miodzio :-(