BOS bank i e-konto

Data: 2011-09-18 10:28:27
Autor: mierzvoj
BOS bank i e-konto
witam czy ktos moze posiada i bylby sklonny podzielic sie wrazeniami? Onlineowosc, ergonomia uzytkowania, bezpieczenstwo, potrzeba uzywania placowki, oplaty itp.. pozdrawiam

Data: 2011-09-18 14:00:46
Autor: Krystek
BOS bank i e-konto
2011-09-18 12:28, mierzvoj wysłał(a) wiadomość:
witam czy ktos moze posiada i bylby sklonny podzielic sie wrazeniami?
Onlineowosc, ergonomia uzytkowania, bezpieczenstwo, potrzeba uzywania
placowki, oplaty itp.. pozdrawiam

Szału nie ma. Ja mam konto z tokenem, ale nie e-KONTO. Logowanie przy użyciu identyfiaktora oraz hasła oraz wymyślonego hasła + końcówki podanej przez token. Ergonomia na 3 z plusem.

Najbardziej narzekam na BOŚ, że z byle pierdołą (np. zmiana limitu kwoty przelewu z rachunku) wiąże się z wizytą w placówce. Na dodatek rachunki nie są do końca odmiejscowione, bo np. zamiana taka jak w przykładzie powyższym wymagała podpisania na kartce dołączonej do umowy dyspozycji zmiany. Pracownicy banku szli do szafki i szukali oryginału umowy. Załatwienie bardziej skomplikowanej sprawy wymaga wizyty w oddziale, w którym zakładano rachunek.

Być może w obecnej chwili BOŚ się trochę bardziej ucywilizował...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-09-20 22:10:16
Autor: Krystek
BOS bank i e-konto
[...]

Dodam jeszcze, co mi się przypomniało: system transakcyjny po zalogowaniu tokenem (RSA), jak i sam token przypomina ten, który był w Volkswagen Bank direct. Jeśli miałeś konto w VW to może skojarzysz.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

BOS bank i e-konto