BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?

Data: 2012-05-17 04:53:34
Autor: krzysztofsf
BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
Syn sie zorientowal, ze mbank faktycznie, a nie "wirtualnie" zabiera
mu co miesiac dwa zl z ekonta za karte debetowa :)

Trafilem na ciekawy zamiennik, ekonto w BOS.
Prowadzenie bez oplat do 28-o roku zycia. Karta debetowa bezplatna bez
dodatkowych warunkow, w tym 4-y miesiecznie wyplaty z wszystkich
bankomatow.

Ubezpieczenie kart opcjonalne, demo systemu wyglada przyjemnie dosyc.

Kto zna ich system internetowy i jak sie on sprawuje?
Autoryzacja transakcji w jaki sposob?

Jakies rzeczy, na ktore trzeba uwazac? Jakies pulapki?

Data: 2012-05-17 17:59:17
Autor: mx
BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
Jakies rzeczy, na ktore trzeba uwazac? Jakies pulapki?

Omijaj z daleka, na tej grupie zwolennicy BOŚ nie występują.

Data: 2012-05-17 19:54:58
Autor: Grzexs
BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
-- -- -- -- krzysztofsf / 2012-05-17 13:53 -- -- -- --
[...]

To już lepiej załóż mu konto w jakimś klonie pana Cz. – w IdeaBanku czy Getinie, albo nawet w Open Finance. Ew. w Deutsche banku PBC, jak ma spokojny charakter i nie zdenerwuje go niemiecka flegma.
--
Grzexs

Data: 2012-05-17 22:04:10
Autor: krzysztofsf
BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
On 17 Maj, 19:54, Grzexs <grz...@gazeta.usu-n-to.pl> wrote:
-- -- -- -- krzysztofsf / 2012-05-17 13:53 -- -- -- --

> [...]

> Prowadzenie bez oplat do 28-o roku zycia. Karta debetowa bezplatna bez
> dodatkowych warunkow, w tym 4-y miesiecznie wyplaty z wszystkich

To już lepiej załóż mu konto w jakim¶ klonie pana Cz. - w IdeaBanku czy
Getinie, albo nawet w Open Finance. Ew. w Deutsche banku PBC, jak ma
spokojny charakter i nie zdenerwuje go niemiecka flegma.

Ale jakie konkretnie wady?

Korzysta z konta sporadycznie, ale wtedy przewaznie w godzinach
poznopopoludniowych, wieczorem, lub w weekendy.
Karta wyplaca rowniez okazjonalnie, gora dwa razy w miesiacu.

Data: 2012-05-18 18:21:00
Autor: Grzexs
[...]

Deutsche Bank PBC zasadniczo działa w godzinach pracy banku :-), to znaczy przelew między własnymi rachunkami (albowiem w pakiecie dostajesz konto i konto oszczędnościowe) złożony w piątek wieczorem pójdzie dopiero w poniedziałek rano. Trzeba zrobić 1 transakcję kartą w miesiącu (może być wypłata z bankomatu), aby nie zapłacić 5 zł opłaty za kartę – jeśli więc robi mało wypłat, to odpada.

A banki Czarneckiego mają dość wkurzający interfejs (przynajmniej dla mnie). Robisz jakąś operację, ona gdzieś ginie, pojawia się po jakimś czasie i takie różne drobne nieintuicyjności mają. Ale jak tylko do wypłat w bankomacie, to jak najbardziej się nadają. Konto i karta bez opłat i bez żadnych warunków. Dodatkowo możesz założyć metodą internetowo-kurierową.
--
Grzexs

Data: 2012-05-18 10:31:50
Autor: krzysztofsf
On 18 Maj, 18:21, Grzexs <grz...@gazeta.usu-n-to.pl> wrote:

> [...]

> Karta wyplaca rowniez okazjonalnie, gora dwa razy w miesiacu.

Deutsche Bank PBC zasadniczo działa w godzinach pracy banku :-),

Wiem o tym.

Dlatego moje pytanie caly czas dotyczy wylacznie BOS, ktory zostal
skomentowany "To juz lepiej"

Dlaczego lepiej????
Kto moze cos konkretnego powiedziec na temat tego konta w BOS?

Data: 2012-05-18 18:31:33
Autor: mx
BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
Ale jakie konkretnie wady?

Żadne, ja cenię db bardziej niż mBank i podobne. Ja mam, studenci maj± i OK.

Korzysta z konta sporadycznie, ale wtedy przewaznie w godzinach
póĽno popołudniowych, wieczorem, lub w weekendy.

Konto i karta dostępne 24h, zero zwisów. Wewnętrzne chodz± tylko mniej więcej 7-18

Karta wyplaca rowniez okazjonalnie, gora dwa razy w miesiacu.

Może być problem, jedna wypłata lub bezgotówkowa musi być aby opłat unikn±ć. To jedyny warunek.

BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?