BOS i jego konto z bonusami - ma ktos?

Data: 2014-12-10 02:42:12
Autor: ls
BOS i jego konto z bonusami - ma ktos?
Jest teraz promocja w BOSiu, ze jego konto, zwykle platne (12 + 4), bedzie przez rok zwolnione z oplat pod latwymi warunkami.
Na pierwszy rzut oka, w opcji "Aktywny ROR" daja 10zl za wplyw oraz po 1zl za kazdy z 10 wyplywow > 100zl. A wiec 20zl miesiecznie za przelewy, dodatkowo 3zl za kazde polecenie zaplaty. Jest jeszcze 1zl za kazde 200zl wydane karta.
Jak ktos ma to konto, moze by napisal, co jeszcze mozna ugrac, a czego sie strzec?

--
pozdr.
ls

Data: 2014-12-10 17:29:45
Autor: msawic
W dniu środa, 10 grudnia 2014 11:42:13 UTC+1 użytkownik ls napisał:

Jak ktos ma to konto, moze by napisal, co jeszcze mozna ugrac, a czego sie strzec?

Te wypływy to teraz już trzeba robić ręcznie, bo za zlecenie stałe zaczęli zabierać 50 zł. Każdy potwierdzany SMSem. Za "wypłaty z bankomatów kartami banków obcych" już nie płacą. Czyli do ugrania jest raptem 8 zł, jeśli się zrobi ręcznie te 10 przelewów. Wcześniej płacili 25 (10+10+15-10) i wystarczyło zlecenie stałe, więc oferta bardzo się pogorszyła.

M.

Data: 2014-12-10 20:55:41
Autor: gral
W dniu 2014-12-10 11:42, ls pisze:
[...]

W Promocyjnym Koncie Bez Kantów nie ma programów premiowych. Albo masz konto za darmo, albo płacisz dychacza i masz premie.

Data: 2014-12-11 01:36:21
Autor: ls
W dniu środa, 10 grudnia 2014 20:55:36 UTC+1 użytkownik gral napisał:
> [...]

W Promocyjnym Koncie Bez Kantów nie ma programów premiowych. Albo masz konto za darmo, albo płacisz dychacza i masz premie.

Niestety, potwierdzam.
Wczoraj dowiedzialem sie w BOSiu, ze albo darmowe konto bez bonusow, albo platne z bonusami.
Co z Konta Bez Kantow robi Konto Bez Sensu :|

--
pozdr.
ls

Data: 2015-01-07 10:57:34
Autor: em
BOS i jego konto z bonusami - ma ktos?
BOŚ to raczej bank z procedurami z poprzedniego wieku. Część rzeczy można zlecić tylko w oddziale. No i papier w ich przypadku to podstawa.. I na to trzeba być przygotowanym.
Panie w oddziale miłe, ale procedury je nieraz przerastają i przez kilkanaście minut szukają kogoś, kto może coś wiedzieć.
Wszystkich dokumentów (regulaminy, tabele opłat, warunki ubezpieczeń, komunikaty) nie da się znaleźć na ich stronie. Na maile nigdy mi nie odpowiedzieli, a infolinia odsyła do oddziału, gdzie panie też czasami mają problem ze znalezieniem dokumentów.

BOS i jego konto z bonusami - ma ktos?