BOŚ oferuje struktury

Data: 2009-08-04 18:57:22
Autor: melm
BOŚ oferuje struktury
http://www.structus.pl/aktualnosci/bos-wchodzi-na-rynek-struktur

BOŚ, Spółdzielcze i kto jeszcze?

Co sądzicie o tym, że banki posiadające "takich" klientów wprowadzają na rynek lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

Data: 2009-08-04 19:26:41
Autor: Valdi.Pavlack
BOŚ oferuje struktury
"melm" news:0560.00000ca1.4a786872newsgate.onet.pl

[...]

Że są pazerne na kasę i szukają frajerów, których ku mojemu zdziwieniu nie
brakuje...

Data: 2009-08-04 22:05:38
Autor: Oczko
BOΠoferuje struktury
On Tue, 4 Aug 2009 19:26:41 +0200, "Valdi.Pavlack"
<Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

bo to latwa i praktycznie darmowa kasa dla banku, a dla uosia spora
loteria aby osiagnac cele zawarte w strukturze.

--
Oczko

Data: 2009-08-04 22:50:13
Autor: Valdi.Pavlack
BO? oferuje struktury
"Oczko" news:h15h759qutpmhbrn7e8rd61r40ht7iqoo04ax.com

bo to latwa i praktycznie darmowa kasa dla banku, a dla uosia spora
loteria aby osiagnac cele zawarte w strukturze.

Nie przeraża Cię to, że ludzie jednak łapią się na te struktury? IMHO dla
mnie to większa loteria niż kupno jednostek TFI - w przypadku tych drugim
przynajmniej jako tako można przewidzieć orientacyjny zysk, czego o
strukturach raczej powiedzieć nie możesz.

Data: 2009-08-05 12:04:32
Autor: Krasus
BO? oferuje struktury
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
[...]

A tu się nie zgodzę.

W dużej części struktur dokładnie wiesz, ile możesz zarobić. Np. oparte na opcji call - gdzie zarabiasz X% wzrostu indeksu - w czym
problem? 45% wzrostu WIG20 - nie widzę niczego skomplikowanego. To w FA nie
wiesz, w co fundusz wpakuje kasę i czy nie ulokuje jej - będąc bezpiecznym
pieniężnym - w coś toksycznego.

Albo struktury na opcjach digital - zarobisz X, pod warunkiem, że spełniony
zostanie warunek Y. A tym Y jest np., by za rok WIG20 był co najmniej 15%
ponad wartość startową.

Podobnie - nie widzę w tym niczego trudnego i złego.

Owszem, nie brakuje na rynku dupnych ofert, ale to nie znaczy, że wszystkie
takie są! W struktury można inwestować i w nie zarabiać, trzeba by tylko
trzymać się paru zasad i nie tracić głowy:)

pozdrowienia

Data: 2009-08-05 14:22:43
Autor: Valdi.Pavlack
BO? oferuje struktury
"Krasus" news:h5bsgg$2jc$1inews.gazeta.pl

[ciach]

OK. To może zapytam inaczej. Pokaż mi na chwilę obecną strukturę, z której
wyciągnę minimum 5% więcej kapitału już wpłaciłem. :)
Nie mam dużych wymagań - 5% :)

Data: 2009-08-05 13:09:52
Autor: Krasus
BO? oferuje struktury
[...]

A na przykład Błękitna Energia w Wealth Solutions. Gaz jest IMHO mocno
niedocenionym surowcem. Wersja III ze współczynnikiem partycypacji 120-170%
wygląda IMHO bardzo fajnie. Wcześniej WS fajny mieli Speedway II, całkiem
atrakcyjny produkt - 15% rocznie.

Konstrukcja Zysków w Noble/Open. Wyniki historyczne ma ten indeks bardzo
dobre. Najgorszy trzyletni wynik w historii to 14,43 proc. a maksymalny -
40,04 procent -> taki fundusz stabilnego wzrostu, ale z gwarancją kapitału.

Co Ty na to? :)

Data: 2009-08-05 15:12:20
Autor: Valdi.Pavlack
BO? oferuje struktury
"Krasus" news:h5c0b0$m1k$1inews.gazeta.pl

Co Ty na to? :)

Ciągle się waham... - serio.

Data: 2009-08-05 13:19:52
Autor: Krasus
BO? oferuje struktury
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
"Krasus" news:h5c0b0$m1k$1inews.gazeta.pl

> Co Ty na to? :)

Ciągle się waham... - serio.

Spoko, masz do tego pełne prawo:) Ja chciałem tylko pokazać, że da się znaleźć
ciekawy produkt strukturyzowany. To takie odsiewanie ziaren od plew:) Tych
plew jest dużo, temu nie przeczę. Ale wkurza mnie bicie piany "struktury są do
d..." i dlatego włączam się do takich dyskusji:) Owszem, wiele struktur jest
do d..., ale nie wszystkie:)

Data: 2009-08-05 15:27:09
Autor: MarekZ
BO? oferuje struktury
Użytkownik "Krasus" <krasusek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5c0tn$oun$1inews.gazeta.pl...

[...]

To odsianie plew wymaga chyba jednak dobrego znania się na rzeczy i rozumienia jak to działa. Bardzo dobrze, że trafiają się jednak produkty dobre, ale zastanawiam się czy osoba, która bez problemu jest w stanie wybrać sobie te najlepsze nie uzyska znacznie więcej konstruując sobie samodzielnie analogiczną strukturę na rynku.

Wiadomo, że czasami wymaga to posiadania kilku rachunków i nie tylko w pl. Może to jest ta nisza - osoby, którym nie chce się w to samodzielnie bawić.

Data: 2009-08-05 13:36:45
Autor: m b
BO? oferuje struktury
MarekZ <brak@adresu.pl> napisał(a):
[...]

Tak, ale będąc małym klientem raczej nie masz takich możliwości.
Zainwestowanie w opcje na wspomniany wyżej gaz nie jest takie proste, a tu
mamy gotowca, i to od 5 tys. zł. IMHO struktury są dla klientów bardziej
świadomych (potrafiących odsiać rzeczone ziarno, co wbrew pozorom nie jest aż
takie trudne), ale nie supermajętnych, których stać na to, by samemu sobie
załatwić sprawę.

Data: 2009-08-05 13:39:00
Autor: krasus
BO? oferuje struktury
[...]

To byłem ja, tylko mi się za szybko kliknęło ;)
pozdr,

Data: 2009-08-05 15:44:06
Autor: MarekZ
BO? oferuje struktury
Użytkownik "m b" <krasusek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5c1td$tt$1inews.gazeta.pl...

[...]

No tak, racja. Przy czym opcję, nawet jeśli nie możesz jej zakupić, sam sobie możesz skonstruować z instrumentu bazowego i kontraktu na niego. A to jest już dostępne chyba w prawie każdym większym biurze zagranicznym a pewnie i w wybranych polskich. Ale rzeczywiście mając do zainwestowania 5000 zł to nie ma sensu strzelać z armaty.

Ja tam na dźwięk słowa "struktura" od razu dostaję uczulenia, co jak się okazuje nie do końca jest prawidłowe. :)

Data: 2009-08-05 15:00:44
Autor: krasus
BO? oferuje struktury
MarekZ <brak@adresu.pl> napisał(a):
Ja tam na dźwięk słowa "struktura" od razu dostaję uczulenia, co jak się okazuje nie do końca jest prawidłowe. :)

Niestety, coraz więcej osób tak ma.:/ IMHO to wina marketingowców, którzy
rozdmuchują oczekiwania co do wyników struktur. Gdy traktuje się je jako
bezpieczną część portfela, która ma szansę przynieść zysk, jest spoko. Gdy
dodamy do tego odsiewanie, o którym mówiliśmy, okaże się, że nie jest to takie
straszne.
pozdr:)

Data: 2009-08-05 16:39:38
Autor: Valdi.Pavlack
BO? oferuje struktury
"Krasus" news:h5c0tn$oun$1inews.gazeta.pl

Ale wkurza mnie bicie piany "struktury są do
d..." i dlatego włączam się do takich dyskusji:) Owszem, wiele struktur
jest
do d..., ale nie wszystkie:)

Bo po części są :) Lepiej wolę bezpośrednio kupić akcję na GPW - człowiek ma
przynajmniej więcej frajdy z takiej zabawy.
A lokata? - tak, ale stricte bankowa :)

Data: 2009-08-04 22:56:45
Autor: top
BOŚ oferuje struktury
melm wrote:
lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

ROTFL

"Wyrafinowany klient" to, jeśli uzna  taki sposób inwestycji za stosowny, sam sobie stworzy strukturę na której zarobi więcej niż w banku. A dla "mniej wyrafinowanego" klienta to taka bankowa czarna skrzynka z której *może* wyciągnie coś więcej niż włożył, pewnie jest atrakcyjna.

Data: 2009-08-05 09:31:41
Autor: MarekZ
BOŚ oferuje struktury
Użytkownik "melm" <martin14@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000ca1.4a786872newsgate.onet.pl...

Co sądzicie o tym, że banki posiadające "takich" klientów wprowadzają na rynek
lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i
przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

Hahahaha.

Skoro dla "najlepszych i wyjatkowych klientów" są już kredyty gotówkowe z RRSO 30% to dla "wyrafinowanych" pozostają już tylko i struktury. :-)

BOŚ oferuje struktury