BOŚ - zlecenie z lim. akt. PKC - czy można dłu żej niż na jeden dzień?

Data: 2009-04-18 07:55:16
Autor: Gonzo
BOŚ - zlecenie z lim. akt. PKC - czy można dłu żej niż na jeden dzień?
A ja bym polecal przetestowac czy to sie oplaca. W mojej strategii wyszlo mi ze lepiej jest brac do "aktywacji stop lossa" cene zamkniecia i sprzedawanie rano na otwarciu.

BOŚ - zlecenie z lim. akt. PKC - czy można dłu żej niż na jeden dzień?